“Sony” gada pašā sākumā Austrijas ceļos izmēģināja savu elektroauto prototipu “Vision-S”, kas acīmredzami izskatījās tuvu gatavībai nonākt ražošanā. Neskatoties uz to, japāņu elektropreču ražošanas gigants negrasās iesaistīties vēl vienā biznesa sfērā, proti, autoražošanā.
Kompānijas pārstāvji paziņojuši, ka šobrīd uzņēmums negrasās masveidā ražot vai tirgot šo automašīnu. “Sony” uzsver, ka personīgās mobilitātes attīstība nākamo desmitgažu laikā būs nozīmīgs temats, tāpēc uzņēmums meklē veidus, kā jēgpilni iesaistīties autonomās braukšanas attīstībā. Tas, visticamāk, nozīmē attīstīt nepieciešamās tehnoloģijas un programmatūru, lai to varētu pārdot autoražotājiem.
Jebkurā gadījumā – “Sony” nopūlējās izstrādāt reāli funkcionējošu mašīnu un to piereģistrēja Austrijā, lai to varētu izmēģināt uz ceļiem. Bet kāda gan tam jēga, ja “Sony” nevēlas ražot mašīnas? Visiem zināmie autoražotāji regulāri testē futūristiskas lietas, bet pat šie uzņēmumi šim mērķim nerada pilnīgi jaunas mašīnas.
Acīmredzot neatliek nekas cits, kā vien gaidīt un vērot, ko “Sony” iesāks un kādas ir uzņēmuma patiesās ambīcijas, radot “Vision-S” prototipu.
Atceraties, kad Sony, lai arī cik nepopulārus telefonus ražotu, teica, ka grib aplikt lauciņā un just industrijas pulsu. Lūk kā displeju, kameru ražotājs, laikam ir brīva nauda, lai uztaisītu kādu eksperimentu ar auto. Domāju viņi necenšas radīt ātri braucošu auto, bet testē savas kameras, varbūt ekrānus un kādus tur vēl dzelžus. Varbūt bezjēdzīgi, bet pie potenciālajiem klientiem viņi var ierasties braukšus un pa taisno aizbraukt uz testēšanas poligonu nevis mētāties ar slaidiem un solījumiem.