web analytics

“Facebook” ļaus izpētīt datus par ASV prezidenta vēlēšanu reklāmām

Jaunākie raksti

“Twitter” lietotāji varētu tikt pie iespējas atsaukt savus tvītus

Mikroblogošanas vietne "Twitter" drīzumā varētu piedāvāt jaunu funkciju, kas attiecas tieši uz tvītošanu. Proti, šobrīd tiek testēta "Undo Send"...

Alphabet strādā pie valkājamas ierīces, kas skaļā vidē pastiprinās noteiktas skaņas

Uzņēmums Alphabet, kas Google mātes kompānija, strādā pie īpašas valkājamās ierīces, kuras mērķis ir uztvert noteiktas skaņas skaļā vidē,...

“Honda Legend” kļuvusi par pasaulē pirmo mašīnu ar sertificētām “Level 3” autonomās braukšanas spējām

"Honda" prezentējusi Japānas tirgum paredzētu sedanu "Legend", taču šis modelis ievērojams ar to, ka tas kļuvis par pasaulē pirmo...

Tet uzsāk darbu pie nākotnes interneta ar 10 reižu lielāku ātrumu

Tehnoloģiju un izklaides uzņēmums Tet sācis darbu pie vēl nebijuša ātruma mājas interneta tīkla izveides. Tas līdz pat klienta...

ASUS ROG Strix GeForce RTX 3060 OC videokartes apskats

Nvidia janvāra vidū izziņoja jaunāko videokarti GeForce RTX 30 sērijā – GeForce RTX 3060. Jaunā GeForce RTX 3060 ir...

“Facebook” nolēmis palielināt caurspīdīgumu reklāmas jomā. Vismaz kas attiecas uz reklāmām, kuras tika rādītas gan “Facebook”, gan “Instagram” trīs mēnešu garumā pirms novembrī notikušajām ASV prezidenta vēlēšanām. No 1. februāra pētniekiem būs piekļuve mērķauditorijas datiem, kuri būtībā saistīti ar vairāk nekā 1.3 miljoniem reklāmu par sociālajiem jautājumiem, politiku un vēlēšanām.

“Facebook” produktu vadītāja Sāra Klārka Šifa norāda, ka izpratne par to, kā reklāmdevēji izvēlas mērķauditoriju, ir būtiska, lai uzzinātu vairāk par digitālo reklāmu ietekmi uz konkrētiem notikumiem, piemēram, vēlēšanām. Viņa uzsver, ka kopējā izpratne par tiešsaistē pieejamajām politiskajām reklāmām ir būtiska, lai vēlēšanas varētu notikt mierīgi, godīgi un bez starpgadījumiem.

Zināms, ka šiem konkrētajiem datiem varēs piekļūt, izmantojot “Facebook” atvērtās pētniecības un caurspīdīguma rīku, ko uzņēmums radīja, lai akadēmiskie pētnieki varētu izpētīt “Facebook” produktu ietekmi uz vēlēšanām.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: