Web Analytics
More
    Reklāma

    “Facebook” ļaus izpētīt datus par ASV prezidenta vēlēšanu reklāmām

    Jaunākie raksti

    “Facebook” nolēmis palielināt caurspīdīgumu reklāmas jomā. Vismaz kas attiecas uz reklāmām, kuras tika rādītas gan “Facebook”, gan “Instagram” trīs mēnešu garumā pirms novembrī notikušajām ASV prezidenta vēlēšanām. No 1. februāra pētniekiem būs piekļuve mērķauditorijas datiem, kuri būtībā saistīti ar vairāk nekā 1.3 miljoniem reklāmu par sociālajiem jautājumiem, politiku un vēlēšanām.

    “Facebook” produktu vadītāja Sāra Klārka Šifa norāda, ka izpratne par to, kā reklāmdevēji izvēlas mērķauditoriju, ir būtiska, lai uzzinātu vairāk par digitālo reklāmu ietekmi uz konkrētiem notikumiem, piemēram, vēlēšanām. Viņa uzsver, ka kopējā izpratne par tiešsaistē pieejamajām politiskajām reklāmām ir būtiska, lai vēlēšanas varētu notikt mierīgi, godīgi un bez starpgadījumiem.

    Reklāma

    Zināms, ka šiem konkrētajiem datiem varēs piekļūt, izmantojot “Facebook” atvērtās pētniecības un caurspīdīguma rīku, ko uzņēmums radīja, lai akadēmiskie pētnieki varētu izpētīt “Facebook” produktu ietekmi uz vēlēšanām.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma