Reklāma

“Facebook” ļaus izpētīt datus par ASV prezidenta vēlēšanu reklāmām

Jaunākie raksti

“NIO” Norvēģijā atver pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Eiropā

Ķīniešu elektroauto ražotājs "NIO" oficiāli atvēris savu pirmo elektroauto bateriju maiņas staciju Norvēģijā, kas kļuvusi par pirmo šāda veida...

Arī “Facebook” un “Instagram” plāno iesaistīties NFT biznesā

NFT trakumam pieņemoties spēkā, arī "Meta" pašreiz domā, kā izcelties šajā nozarē un panākt, lai lietotāji vairāk iesaistās tajā....

Mazumtirdzniecības gigants “Walmart” plāno vērienīgu ienākšanu metaversā

Jau tagad ir skaidrs, ka metaverss kalpos kā lieliska vieta, kur uzņēmumiem pazīmēties, reklamēt sevi un nopelnīt. Šādu izdevību...

“CATL” Ķīnā izveidojis elektroauto bateriju maiņas stacijas, kuras var izmantot dažādu ražotāju mašīnas

Ķīniešu vadošais elektroauto bateriju ražotājs CATL paziņojis, ka tas izveidojis bateriju maiņas stacijas ar jaunu apakšzīmolu "EVOGO". Ražotāja pārstāvji...

“Tele2” izsolē iegūst arī 1.5 GHz frekvenci 5G attīstībai

Daudzpakalpojumu uzņēmums “Tele2” Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) rīkotajā izsolē par 220 000 eiro ieguvis tiesības izmantot 1,5 GHz...

“Facebook” nolēmis palielināt caurspīdīgumu reklāmas jomā. Vismaz kas attiecas uz reklāmām, kuras tika rādītas gan “Facebook”, gan “Instagram” trīs mēnešu garumā pirms novembrī notikušajām ASV prezidenta vēlēšanām. No 1. februāra pētniekiem būs piekļuve mērķauditorijas datiem, kuri būtībā saistīti ar vairāk nekā 1.3 miljoniem reklāmu par sociālajiem jautājumiem, politiku un vēlēšanām.

“Facebook” produktu vadītāja Sāra Klārka Šifa norāda, ka izpratne par to, kā reklāmdevēji izvēlas mērķauditoriju, ir būtiska, lai uzzinātu vairāk par digitālo reklāmu ietekmi uz konkrētiem notikumiem, piemēram, vēlēšanām. Viņa uzsver, ka kopējā izpratne par tiešsaistē pieejamajām politiskajām reklāmām ir būtiska, lai vēlēšanas varētu notikt mierīgi, godīgi un bez starpgadījumiem.

Zināms, ka šiem konkrētajiem datiem varēs piekļūt, izmantojot “Facebook” atvērtās pētniecības un caurspīdīguma rīku, ko uzņēmums radīja, lai akadēmiskie pētnieki varētu izpētīt “Facebook” produktu ietekmi uz vēlēšanām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: