Web Analytics
More
    Reklāma

    Jau šogad sagaidīsim elektrisku “BMW” M mašīnu

    Jaunākie raksti

    “BMW” M divīzijas vadītājs Markuss Flešs apstiprinājis, ka jau šogad tiks piedāvāta pilnīgi elektriska M automašīna. Viņš pagaidām neatklāja ne konkrētu modeli, kas tiks izmantots kā bāze, ne arī iespējamo prezentācijas datumu. Taču, tā kā auto ir solīts jau šogad, tad M divīzijai ir 11 mēneši un dažas dienas, lai projektu novestu līdz uzvarošām beigām, proti, līdz prezentācijai un ražošanai.

    Lai arī tas nav oficiāli apstiprināts, neoficiāli izskan ziņas, ka M divīzijas uzlabojumus varētu saņemt topošais “i4” elektriskais sedans. Svarīgi piebilst, ka tas vēl nebūs pilnvērtīgs M divīzijas auto, bet drīzāk sportiskākā versija parastajam ielas auto. Kaut kas līdzīgs kā M340i vai M440i – kā zinām, 3. un 4. sērijai ir arī pilnvērtīgas M versijas, proti, M3 un M4. Tomēr varam nešaubīties, ka tiek strādāts arī pie pilnvērtīga M elektriskā modeļa.

    Tiek baumots, ka topošais auto attīstīs vairāk nekā 500 zirgspēkus, izmantojot divus elektriskos motorus. Raugoties uz pašreizējo “BMW” piedāvājumu, auto ar šādu jaudu līdz 100km/h vajadzētu paātrināties nepilnās 4 sekundēs.

    Flešs arī pakārdināja “BMW” fanus, solot, ka nākamgad M divīzija rūpēsies par dažādiem pārsteigumiem. 2022. gadā M divīzija svin 50 gadu jubileju un tās vadītājs sola pārsteigumiem pilnu gadu, kurā varam sagaidīt dažādus “special edition” modeļus un, ļoti iespējams, ka sagaidīsim vēl krietni vairāk.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reinis Rozitis
    22.01.2021 12:19

    >  auto ar šādu jaudu līdz 100km/h vajadzētu paātrināties nepilnās 4 sekundēs.

    Kaut kā nepieklājīgi, ja citu uzņēmumu sporta modeļu versijas (lasi pleds) tuvojas ~2 (vai pat zem) sekundēm :)

    Elektriķis
    22.01.2021 12:22
    Reply to  Reinis Rozitis

    Jā, pat “vecā” Tesla šajā jomā ir pārāka…

    Krotow
    22.01.2021 13:38
    Reply to  Reinis Rozitis

    Un ne vārda par to, ka šādi paātrinājumi parastajos ielas braucienos padara apkārtējo dzīvi krietni “interesantāku”. Tai skaitā speciālajiem dienestiem un apdrošinātājiem.

    “Bebra zobi” laikam ir uz palikšanu. Diez kāds būs nākamais dizains – divi virtuļi? Jo “olimpiskos apļus” jau VAG aizsitis.

    1210
    22.01.2021 13:58
    Reply to  Krotow

    vienkārši, pagaidām zaļā haipa pavēnī neviens nav iedomājies elektrovāģu apdr. klasi samērot ar paātrinājumu.
    sasēdīsies tajos vairākums un sāksies – 2sek. auto, 4 sek auto, 6sek. auto un jo straujāk, jo dārgāk.

    un kamēr ev ir reta lieta, varbūt arī brauc piesardzīgāk.
    kad cilvēki sāks masveidā pirkt lietotos, mainīsies arī attieksme un tāpat sitīsies kā līdz šim ar dūmu fabrikām.

    Reinis Rozitis
    22.01.2021 14:23
    Reply to  1210

    > nav iedomājies elektrovāģu apdr. klasi samērot ar paātrinājumu.

    Paātrinājuma spēja korelējas ar auto vērtību (EV gadījumā protams tā līkne ir zemāka nekā iekšdedzes), jebkurš apdrošinātājs to ņem vērā, tāpat arī informāciju par vadītāju (pie mums bonus malus, kas ir vēl diezgan maiga sistēma, citur tas viss ir drakoniskāk).

    Elektriķis
    22.01.2021 14:04
    Reply to  Krotow

    Laikam Fiqsy ar soda punktiem Tevi ir “izārstējis” no paātrinājumiem :)

    Krotow
    22.01.2021 22:09
    Reply to  Elektriķis

    Fiqsy soda punkti ir īpašs gadījums. Tur limitos reālā satiksmē nav iespējams iekļauties bez 10 minūšu gaidīšanas, kamēr pietiekami atbrīvosies kreisais pagrieziens un nesavācot aiz sevis 20+ dusmīgus kadrus. Es protams nedomāju to jaunieti, kurš ar nomas zoju vālēja apkārt pa Kurzemi ar vidējo ātrumu 140 kmh un pēc tam iAuto komentāros raudāja, ka viņu Fiqsy esot izbanojuši.

    Es pats
    23.01.2021 20:33
    Reply to  Krotow

    Bet elektromobiļi tak domāti tam, lai ar tiem mītu grīdā. Mani arī nobanoja, bet pilnīgi pofig, vismaz tagad zinu, ka viņi pārkāpj gdpr un izspiego cilvēkus – strauja bremzēšana vai paātrinājums nav pārkāpums, visiem būtu jāpaātrinās strauji, lai mazinātu sastrēgumus, bet izspiegot, lai konstatētu ātrumpārkāpumu, nav pieļaujami, jo gps nav garantēti precīzs un info par atļauto ātrumu tāpat, un tāda datu apstrāde ir pretrunā ar datu apstrādes principiem, tāpēc ir sodāma rīcība.

    1210
    23.01.2021 21:28
    Reply to  Es pats

    jūtu līdz par banu, bet es domāju, ka tu neizproti gdpr būtību.

    andjin6
    17.02.2021 09:34
    Reply to  Reinis Rozitis

    Sveiks. Neviens Fiziku nav aizliedzis. Cilveka kermenis nav domats tadiem atrumiem. tas ir fakts, un varat to ieskriena atrumu kur gribat bazt. Komforts cilvekam prieksroka. berniem atrums.

    Oskars
    22.01.2021 23:21

    Nu nav tas “M”. Jau sen ir pazudusi tā īpašā esence, kad M bija tiešām M. Tagad visiem BMW modeļiem bāž to M bļembu virsū un cenšas izdabāt vissīkākajai patērētāju grupai, lai tik visi justos pēc iespējas īpašāki. Es saprotu, ka tas viss ir attīstība, peļņa, mārketings, spēja konkurēt utt. Vienkārši pietrūkst veco laiku, kad burts M bija patiesi kaut kas īpašs.

    Krotow
    23.01.2021 01:01
    Reply to  Oskars

    Politkorektums un alternatīvā apdāvinātība taču mūsdienās ir topā.

    Reklāma