web analytics

Jau šogad sagaidīsim elektrisku “BMW” M mašīnu

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

“BMW” M divīzijas vadītājs Markuss Flešs apstiprinājis, ka jau šogad tiks piedāvāta pilnīgi elektriska M automašīna. Viņš pagaidām neatklāja ne konkrētu modeli, kas tiks izmantots kā bāze, ne arī iespējamo prezentācijas datumu. Taču, tā kā auto ir solīts jau šogad, tad M divīzijai ir 11 mēneši un dažas dienas, lai projektu novestu līdz uzvarošām beigām, proti, līdz prezentācijai un ražošanai.

Lai arī tas nav oficiāli apstiprināts, neoficiāli izskan ziņas, ka M divīzijas uzlabojumus varētu saņemt topošais “i4” elektriskais sedans. Svarīgi piebilst, ka tas vēl nebūs pilnvērtīgs M divīzijas auto, bet drīzāk sportiskākā versija parastajam ielas auto. Kaut kas līdzīgs kā M340i vai M440i – kā zinām, 3. un 4. sērijai ir arī pilnvērtīgas M versijas, proti, M3 un M4. Tomēr varam nešaubīties, ka tiek strādāts arī pie pilnvērtīga M elektriskā modeļa.

Tiek baumots, ka topošais auto attīstīs vairāk nekā 500 zirgspēkus, izmantojot divus elektriskos motorus. Raugoties uz pašreizējo “BMW” piedāvājumu, auto ar šādu jaudu līdz 100km/h vajadzētu paātrināties nepilnās 4 sekundēs.

Flešs arī pakārdināja “BMW” fanus, solot, ka nākamgad M divīzija rūpēsies par dažādiem pārsteigumiem. 2022. gadā M divīzija svin 50 gadu jubileju un tās vadītājs sola pārsteigumiem pilnu gadu, kurā varam sagaidīt dažādus “special edition” modeļus un, ļoti iespējams, ka sagaidīsim vēl krietni vairāk.

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
12 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Reinis Rozitis

>  auto ar šādu jaudu līdz 100km/h vajadzētu paātrināties nepilnās 4 sekundēs.

Kaut kā nepieklājīgi, ja citu uzņēmumu sporta modeļu versijas (lasi pleds) tuvojas ~2 (vai pat zem) sekundēm :)

Elektriķis

Jā, pat “vecā” Tesla šajā jomā ir pārāka…

Krotow

Un ne vārda par to, ka šādi paātrinājumi parastajos ielas braucienos padara apkārtējo dzīvi krietni “interesantāku”. Tai skaitā speciālajiem dienestiem un apdrošinātājiem.

“Bebra zobi” laikam ir uz palikšanu. Diez kāds būs nākamais dizains – divi virtuļi? Jo “olimpiskos apļus” jau VAG aizsitis.

1210

vienkārši, pagaidām zaļā haipa pavēnī neviens nav iedomājies elektrovāģu apdr. klasi samērot ar paātrinājumu.
sasēdīsies tajos vairākums un sāksies – 2sek. auto, 4 sek auto, 6sek. auto un jo straujāk, jo dārgāk.

un kamēr ev ir reta lieta, varbūt arī brauc piesardzīgāk.
kad cilvēki sāks masveidā pirkt lietotos, mainīsies arī attieksme un tāpat sitīsies kā līdz šim ar dūmu fabrikām.

Reinis Rozitis

> nav iedomājies elektrovāģu apdr. klasi samērot ar paātrinājumu.

Paātrinājuma spēja korelējas ar auto vērtību (EV gadījumā protams tā līkne ir zemāka nekā iekšdedzes), jebkurš apdrošinātājs to ņem vērā, tāpat arī informāciju par vadītāju (pie mums bonus malus, kas ir vēl diezgan maiga sistēma, citur tas viss ir drakoniskāk).

Elektriķis

Laikam Fiqsy ar soda punktiem Tevi ir “izārstējis” no paātrinājumiem :)

Krotow

Fiqsy soda punkti ir īpašs gadījums. Tur limitos reālā satiksmē nav iespējams iekļauties bez 10 minūšu gaidīšanas, kamēr pietiekami atbrīvosies kreisais pagrieziens un nesavācot aiz sevis 20+ dusmīgus kadrus. Es protams nedomāju to jaunieti, kurš ar nomas zoju vālēja apkārt pa Kurzemi ar vidējo ātrumu 140 kmh un pēc tam iAuto komentāros raudāja, ka viņu Fiqsy esot izbanojuši.

Es pats

Bet elektromobiļi tak domāti tam, lai ar tiem mītu grīdā. Mani arī nobanoja, bet pilnīgi pofig, vismaz tagad zinu, ka viņi pārkāpj gdpr un izspiego cilvēkus – strauja bremzēšana vai paātrinājums nav pārkāpums, visiem būtu jāpaātrinās strauji, lai mazinātu sastrēgumus, bet izspiegot, lai konstatētu ātrumpārkāpumu, nav pieļaujami, jo gps nav garantēti precīzs un info par atļauto ātrumu tāpat, un tāda datu apstrāde ir pretrunā ar datu apstrādes principiem, tāpēc ir sodāma rīcība.

1210

jūtu līdz par banu, bet es domāju, ka tu neizproti gdpr būtību.

andjin6

Sveiks. Neviens Fiziku nav aizliedzis. Cilveka kermenis nav domats tadiem atrumiem. tas ir fakts, un varat to ieskriena atrumu kur gribat bazt. Komforts cilvekam prieksroka. berniem atrums.

Oskars

Nu nav tas “M”. Jau sen ir pazudusi tā īpašā esence, kad M bija tiešām M. Tagad visiem BMW modeļiem bāž to M bļembu virsū un cenšas izdabāt vissīkākajai patērētāju grupai, lai tik visi justos pēc iespējas īpašāki. Es saprotu, ka tas viss ir attīstība, peļņa, mārketings, spēja konkurēt utt. Vienkārši pietrūkst veco laiku, kad burts M bija patiesi kaut kas īpašs.

Krotow

Politkorektums un alternatīvā apdāvinātība taču mūsdienās ir topā.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: