web analytics

“Porsche” oficiāli prezentē jauno elektriskā “Taycan” bāzes versiju

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

Vēl tikai pirms divām dienām “Porsche” savus sekotājus sociālās saziņas vietnēs kārdināja ar aptumšotu attēlu, kas norādīja uz gaidāmu papildinājumu elektriskā “Taycan” modeļa piedāvājumā. Autoražotājs nav kavējies, prezentējot “Taycan” jauno bāzes versiju.

Lai arī kopumā jaunā mašīna ir tieši tāda pati kā visi pārējie “Taycan” modeļi, jaunajai mašīnai nav priekšā novietotā motora, kas ļauj ietaupīt nepilnus 100 kilogramus. Tas nozīmē, ka bāzes versijā “Taycan” būs pieejams ar aizmugurējo piedziņu. Un tas būs arī mazjaudīgākais no visiem “Taycan” modeļiem.

Lai ilustrētu atšķirību, pietiek pievērsties paātrinājuma skaitļiem – līdz 100km/h 5,4 sekundēs, salīdzinot ar pārējām versijām, kas to spēj paveikt ātrāk nekā 4 sekundēs. “Taycan Turbo S” līdz simtiņam spēj uzraut 2,6 sekundēs.

Tas gan nenozīmē, ka jaunais “Taycan” būs mazjaudīgs – standarta versijā mašīna būs aprikota ar 79,2 kWh bateriju, kas ļaus attīstīt 402 zirgspēku jaudu, bet ātrās uzlādes stacijās to būs iespējams lādēt ar 225 kW jaudu. Izvēloties lielāko 93,4 kWh bateriju, mašīna spēs attīstīt 469 zirgspēku jaudu, bet ātrās uzlādes stacijās tā spēs lādēties ar 270 kW jaudu.

Jaunā “Taycan” bāzes modeļa cena sāksies no 80 tūkstošiem dolāru, bet auto piegādes sāksies tuvāko mēnešu laikā.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: