web analytics

Pirmoreiz gūts ieskats, kā izskatās “Tesla” jaunā bateriju pakas struktūra

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

Medijam Electrek izdevies iegūt pirmo ieskatu jaunajā “Tesla” bateriju pakas dizainā, kas darbinās uzņēmuma nākotnes mašīnas. Pagājušā gada rudenī “Tesla” prezentēja ne tikai jaunas baterijas, bet arī jauno bateriju pakas struktūru.

Uzņēmums smēlies iedvesmu no aviācijas, kur lidmašīnu spārni tiek būvēti kā bākas nevis tiem atsevišķi tiek piestiprinātas bākas. Līdzīgu pieeju izmantojusi “Tesla”, jauno bateriju paku padarot par strukturālu mašīnas elementu, kas savieno priekšu un aizmuguri.

Šobrīd “Tesla” bateriju pakas ražo, atsevišķas šūnas saliekot moduļos, bet šie moduļi, salikti kopā, veido visu bateriju paku, kas pēc tam tiek ievietota automašīnai paredzētajā platformā. Jaunā pieeja paredz atteikties no šiem moduļiem, tā vietā bateriju paka tiek konstruēta tā, lai tā būtu strukturāls elements.

Šāda pieeja samazina gan nepieciešamo detaļu skaitu, gan pašas bateriju pakas svaru. Tas, savukārt, ļauj uzlabot efektivitāti, kas tiešā veidā atsaucas uz nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi. Plānots, ka šis bateriju salikšanas veids pirmoreiz tiks pielietots “Model Y” automašīnās, kas tiks saliktas rūpnīcā Berlīnē.

Medija iegūtie attēli liecina, ka “Tesla” izmantos šūnveida dizainu, bet tam paredzētajās vietās tiks ievietotas jaunās “4680” bateriju šūnas, tādējādi veidojot jauno bateriju paku, kas darbinās mašīnu.

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Arčiņš

Jautājumi ir par dzesēšanu. Vai tiks dzesēts tikai no augšas ,vai arī no augšas un apakšas? +Kontakts būs augšā vai apakšā? Bet jebkurā gadījumā ir interesanti un gaidām pilnās atbildes.

Mārtiņš
Arčiņš

Šajā rakstā nav nekā cita kā ka šīs baterijas būtu jādzesē no augšas .

Krotow

No sāniem. Baterijas pakojamais materiāls patiesībā ir mikroradiators.

Arčiņš

Runa bija , ka no sāniem viņas īsti labi nevar atdzesēt ,jo ir pārāk biezas. Varbūt daļēji ar šiem mikroradiātoriem no sāniem un īstā dzese būs no augšas un pasīvā no apakšas.

Elektriķis

Ieejam veikalā un uzprasam lai iedod divas “šūnas”…
Tos, ko stumj tajos caurumos, sauc par akumulatoriem vai litija elementiem, kopā tā visa ir baterija.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: