Francijas autoražotājs “Renault” apstiprinājis, ka tas radīs jaunu versiju savulaik populārajam “Renault 5” hečbekam. Jaunais auto būs daļa no plaša “Renault” elektrifikācijas plāna ar nosaukumu “Renaulution”, kas autoražotāju vedīs nākotnē.
Elektriskais “Renault 5” būs viens no kopumā 14 jauniem modeļiem, tostarp, septiņiem pilnībā elektriskiem auto, kas tiks prezentēti līdz 2025. gadam. Topošais elektriskais hečbeks aizguvis dizaina elementus no “Clio” priekšteča, kurš iemantoja popularitāti 70-tajos un 80-tajos gados.
Pagaidām oficiāli neapstiprinātas runas liecina, ka tiks prezentēts arī “Renault 4” modelis, kas izmēros teorētiski būs vēl mazāks nekā “5”. Arī tas, protams, būs elektrisks. Autoražotāja vadība cer, ka “Renault 5” būs atslēgas modelis, kas palīdzēs sasniegt uzstādīto mērķi, proti, 2025. gadā 30 procenti no “Renault” pārdotajiem auto jābūt elektriskiem.
Šobrīd nav zināmi precīzi datumi, kad jaunās mašīnas varētu nonākt ražošanā. Pastāv iespēja, ka topošais “5” hečbeks aizstās sekmīgo “Zoe”. Kompānijas vadītājs Luka de Meo, kurš iepriekš strādāja “Fiat” un bija viens no atbildīgajiem par “500” atgriešanos uzskata, ka slavena un populāra modeļa atdzimšana var sniegt iedvesmu visam zīmolam kopumā, tāpēc viņš ar topošo auto saista lielas cerības.
Ja Renault spēs uzražot kaut cik izturīgu piekari saviem auto, tad tik uz priekšu. Iepriekšējās paaudzes ZOE servisā bija vairāk kā cita ražotāja iekšdedzes dzinēja auto. Varbūt ka tagadējos ZOE tas ir salabots, tomēr neticu, jo žēlabas par visu Renault auto piekari nāk arī no Vācijas, kur nevarētu bļaut par sliktiem ceļiem.
Baterija esošajai piekares konstrukcijai būs par smagu.
Nebūs gan.
Ir labākas idejas?
Reno 5 bija jautrs auto, ja vien neiebrauca peļķē, tad tas pārvērtās par ļoti jautru auto. 😁
Gan jau ka sekas tam ka oriģinālais “5” bija taisīts braukšanai Eiropas dienvidos.