Krievu autobūves klasiskais bezceļnieks “Lada Ņiva” pirmoreiz 45 gadu laikā tiks pilnībā pārbūvēts, iegūstot jaunu vizuālo noformējumu un arī tehniskās komponentes. Šis auto savā oriģinālajā formā ar dažām izmaiņām atradās ražošanā kopš 1976. gada.
Jaunās paaudzes “Ņiva” pie klientiem ieradīsies 2024. gadā, kļūstot par vienu no četriem jauniem “Lada” modeļiem nākamajos četros gados. Tāpat kā “Dacia”, arī “Lada” jaunie modeļi izmantos “Renault CMF-B” modulāro platformu un citus franču autoražotāja tehniskos risinājumus.
Dizaina skices liecina, ka klasiskās mašīnas galvenās dizaina iezīmes, piemēram, priekšējo lukturu forma, tiks saglabātas arī jaunajā auto, tām iedvešot mūsdienu piesitienu.
Topošā automašīna gan joprojām saglabās savu budžeta klases statusu, necenšoties konkurēt ar premium klases bezceļniekiem, piemēram, “Land Rover Defender”. Ražotāja pārstāvji norāda, ka “Ņiva” uzdevums arī turpmāk būs spēt darboties ekstremālos bezceļu apstākļos un spēt tikt cauri visam, ko Krievijas, jo īpaši Sibīrijas, lauku ceļi spēj piedāvāt.
Nebus elektriskais dzinejs ar krievu projektetu un razotu motoru un baterijam????
Būs, taču tas būs vēl pēc 45 gadiem. 😉
Šķipsniņu pacietības! 😄
Barosies no plakanajām baterijām.
Krievi varēs izmantot jau gatavu platformu lai iestūķētu iekšā nolādēto 1.7 un gaudojošu kārbu. Elektroniku pasūtīs ekspresī, beigās vienīgā raškā ražotā prece ir virsbūves paneļi, kurus samontējuši vācu roboti pa franču naudu. Pēdejie krievu aftoproma šedevri pa lielam vien ir veci, noplicināti Reņi, ta kā roku iemēģinājuši kā mazgāt vecus salātus ir.
A PAŠI TA MES ESAM KO PALAIDUŠI UZ AUTOCEĻIEM 🤔 TIKAI CITUS MAKAM APRUNAT
Tev kkas ar burtiem nav riktīgi! ;-)
Mūsu biznesi netiek izmisīgi noturēti pie dzīvības ar smagām valsts dotācijām priekš tirgus, kurā tāpat nav normāla konkurence dēļ tarifiem un valoģjas. Tie kas saucami ‘ražo’ mašīnas raškā patiesībā ir saskruvēšanas cehi, kur nekas netiek ražots, tikai sakomkomplektēts lai nav jāmaksā ievedmuita.
Ja arī RAF joprojām ražotu mikroautobusus Latvija tādus pašus kā pirms 30 gadiem, diez vai ar to būtu pamats lepoties! :D
Skrūvēt kopā lētus braucamos bez drošības elementiem, ar kuriem var braukt tikai pa vietējiem ceļiem īpašas valsts politikas dēļ, nav nekādas jēgas. Nē nu var jau pa lēto nosisties un pusi mūža pavadīt garāžā, remontējot to lūzni. Taču vai tas ir to vērts? FTW PSRS laikā RAF-us reāli eksportēja tikai uz sociālisma sadraudzības valstīm ka Angola un Kuba. Izjūkot PSRS, arī šis autobordelis noklājās. Protams, varēja jau pa lēto pārdoties tam pašam VAG vai tml. Taču viņi visticamāk visus atlaistu un tikai tad rūpnīcu pārbūvētu… nu nez.
smaidu izraisa tēli, kas joprojām raud par to, kā kapitālisti izpostīja rvr, vef un raf, lai nepieļautu konkurenci, nesaprotot ka šie izstrādājumi ārpus psrs konkurēt varēja tikai viņu fantāzijās.
Gudrāk rīkojoties, kaut ko būtu varējuši saglābt. Pēc bijušā mātes kolēģa no ex-Augstākās padomes deputātu vidus teiktā VEF-am tūlīt pēc PSRS sabrukšanas esot spīdējis darījums ar Samsung. Nenotika, jo toreizējā VEF direkcija esot iedomājušies sev par lieliem kungiem esam un atteica. Darījums telefonu centrāļu ražošanā ar Izraēlu visticamāk noplauka šī paša iemesla dēļ. Protams arī ja viss izdotos, ražošana būtu mazākā apjomā un ar krietni mazāku darbinieku skaitu. Uzturēt lielražošanu, kas bija paredzēta visas PSRS apgādāšanai un ar piegādātājiem citās bijušajās PSRS daļās, ekonomiski nebija reāli.
VEFam bija daudz precinieku. Arī dažādām tā daļām. Piekrītu par direkciju.
Papēti vēsturi par RAF un VAG. Tur jau vairs nebija ko pārdot ,pat atdot nebija ko. VAG šeit saskatīja tikai drupas ar kaudzi neaptēstu atslēdznieku.
Es Vjetnama redzeju atro palidzibu UAZ businju
Ja pareizi saprotu, tad Ņiva un Duster tiks būvēti uz vienas platformas! Tā kā krieviem būs savs lētais Duster, iespējams ar 40 gadus vecu pildījumu!