web analytics

Pirmoreiz 45 gadu laikā pilnībā tiks pārbūvēta “Lada Ņiva”

Jaunākie raksti

Electrolux Well Q7 bezvadu putekļsūcēja apskats

Sadzīves tehnika pavisam noteikti ir viena no tām jomām, kur modernās tehnoloģijas ir labi sajūtamas un mums krietni atvieglo...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #407 (04.03.2021)

4. marta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“Twitter Spaces” tagad pieejams gan iOS, gan Android, sastādot nopietnu konkurenci “Clubhouse”

"Twitter" audio saziņas rīks "Spaces", kas piedāvāto iespēju ziņā ir gluži kā "Clubhouse" klons, tagad pieejams arī "Android" lietotājiem....

Samsung 2021. gada televizoru modeļi atbalstīs 4K 120Hz spēļu konsoles

Samsung savā Unbox & Discover pasākumā izziņojis vairākus jaunumus, un viens no tiem ir Samsung jauno televizoru modeļu labāks...

Sākas pieteikšanās pirmajai Liepājas atklātai programmēšanas olimpiādei

Līdz 15.martam 2.-12. klašu skolēni, kā arī informātikas un datorikas skolotāji aicināti pieteikties pirmajai Liepājas atklātajai programmēšanas olimpiādei. Olimpiāde...

Krievu autobūves klasiskais bezceļnieks “Lada Ņiva” pirmoreiz 45 gadu laikā tiks pilnībā pārbūvēts, iegūstot jaunu vizuālo noformējumu un arī tehniskās komponentes. Šis auto savā oriģinālajā formā ar dažām izmaiņām atradās ražošanā kopš 1976. gada.

Jaunās paaudzes “Ņiva” pie klientiem ieradīsies 2024. gadā, kļūstot par vienu no četriem jauniem “Lada” modeļiem nākamajos četros gados. Tāpat kā “Dacia”, arī “Lada” jaunie modeļi izmantos “Renault CMF-B” modulāro platformu un citus franču autoražotāja tehniskos risinājumus.

Dizaina skices liecina, ka klasiskās mašīnas galvenās dizaina iezīmes, piemēram, priekšējo lukturu forma, tiks saglabātas arī jaunajā auto, tām iedvešot mūsdienu piesitienu.

Topošā automašīna gan joprojām saglabās savu budžeta klases statusu, necenšoties konkurēt ar premium klases bezceļniekiem, piemēram, “Land Rover Defender”. Ražotāja pārstāvji norāda, ka “Ņiva” uzdevums arī turpmāk būs spēt darboties ekstremālos bezceļu apstākļos un spēt tikt cauri visam, ko Krievijas, jo īpaši Sibīrijas, lauku ceļi spēj piedāvāt.

AvotsAutocar

15 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
15 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
xxx

Nebus elektriskais dzinejs ar krievu projektetu un razotu motoru un baterijam????

LAN

Būs, taču tas būs vēl pēc 45 gadiem. 😉
Šķipsniņu pacietības! 😄

Krotow

Barosies no plakanajām baterijām.

Ciba

Krievi varēs izmantot jau gatavu platformu lai iestūķētu iekšā nolādēto 1.7 un gaudojošu kārbu. Elektroniku pasūtīs ekspresī, beigās vienīgā raškā ražotā prece ir virsbūves paneļi, kurus samontējuši vācu roboti pa franču naudu. Pēdejie krievu aftoproma šedevri pa lielam vien ir veci, noplicināti Reņi, ta kā roku iemēģinājuši kā mazgāt vecus salātus ir.

Www

A PAŠI TA MES ESAM KO PALAIDUŠI UZ AUTOCEĻIEM 🤔 TIKAI CITUS MAKAM APRUNAT

Aigars Axx

Tev kkas ar burtiem nav riktīgi! ;-)

Žvingulis

Mūsu biznesi netiek izmisīgi noturēti pie dzīvības ar smagām valsts dotācijām priekš tirgus, kurā tāpat nav normāla konkurence dēļ tarifiem un valoģjas. Tie kas saucami ‘ražo’ mašīnas raškā patiesībā ir saskruvēšanas cehi, kur nekas netiek ražots, tikai sakomkomplektēts lai nav jāmaksā ievedmuita.

Skābene

Ja arī RAF joprojām ražotu mikroautobusus Latvija tādus pašus kā pirms 30 gadiem, diez vai ar to būtu pamats lepoties! :D

Krotow

Skrūvēt kopā lētus braucamos bez drošības elementiem, ar kuriem var braukt tikai pa vietējiem ceļiem īpašas valsts politikas dēļ, nav nekādas jēgas. Nē nu var jau pa lēto nosisties un pusi mūža pavadīt garāžā, remontējot to lūzni. Taču vai tas ir to vērts? FTW PSRS laikā RAF-us reāli eksportēja tikai uz sociālisma sadraudzības valstīm ka Angola un Kuba. Izjūkot PSRS, arī šis autobordelis noklājās. Protams, varēja jau pa lēto pārdoties tam pašam VAG vai tml. Taču viņi visticamāk visus atlaistu un tikai tad rūpnīcu pārbūvētu… nu nez.

1210

smaidu izraisa tēli, kas joprojām raud par to, kā kapitālisti izpostīja rvr, vef un raf, lai nepieļautu konkurenci, nesaprotot ka šie izstrādājumi ārpus psrs konkurēt varēja tikai viņu fantāzijās.

Krotow

Gudrāk rīkojoties, kaut ko būtu varējuši saglābt. Pēc bijušā mātes kolēģa no ex-Augstākās padomes deputātu vidus teiktā VEF-am tūlīt pēc PSRS sabrukšanas esot spīdējis darījums ar Samsung. Nenotika, jo toreizējā VEF direkcija esot iedomājušies sev par lieliem kungiem esam un atteica. Darījums telefonu centrāļu ražošanā ar Izraēlu visticamāk noplauka šī paša iemesla dēļ. Protams arī ja viss izdotos, ražošana būtu mazākā apjomā un ar krietni mazāku darbinieku skaitu. Uzturēt lielražošanu, kas bija paredzēta visas PSRS apgādāšanai un ar piegādātājiem citās bijušajās PSRS daļās, ekonomiski nebija reāli.

Mufins

VEFam bija daudz precinieku. Arī dažādām tā daļām. Piekrītu par direkciju.

Arčiņš

Papēti vēsturi par RAF un VAG. Tur jau vairs nebija ko pārdot ,pat atdot nebija ko. VAG šeit saskatīja tikai drupas ar kaudzi neaptēstu atslēdznieku.

xxx

Es Vjetnama redzeju atro palidzibu UAZ businju

Skābene

Ja pareizi saprotu, tad Ņiva un Duster tiks būvēti uz vienas platformas! Tā kā krieviem būs savs lētais Duster, iespējams ar 40 gadus vecu pildījumu!

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: