web analytics

Latvijā radītā aplikācija “Bookla” palīdz strādāt kalnu kūrortiem

Jaunākie raksti

Izziņoti Kursors.lv lasītāju iecienītākie tehnoloģiju ražotāji (2020)

Uh, 2020. gads bija ļoti interesants! Pavasarī viss apstājās, bet atsevišķas nozares jau dažu turpmāko mēnešu laikā bija ne...

“Alphabet” pieliek punktu ambiciozajam interneta balonu projektam “Loon”

"Google māteskompānija "Alphabet" paziņojusi, ka pēc deviņu gadu darbības nolemj likvidēt projektu "Loon". Tas savu atpazīstamību ieguvis, pateicoties milzīgiem,...

Mobilā lietotne “Bodyguard” lietotāju pasargās no naida runas sociālajos tīklos

Uz sevi tēmēti naidīgi komentāri vai kāds cits līdzīgs saturs nav tā patīkamākā lieta, ko lasīt sociālajos tīklos. Taču...

“Volkswagen” vadītājs izziņo “Trinity” projektu, kas revolucionizēs kompāniju

"Volkswagen" vadītājs Herberts Dīzs paziņojis, ka autoražotājs strādās pie projekta "Trinity", kura gala rezultāts būs jauns "Volkswagen" elektroauto piedāvājuma...

Aicina interesentus uz “Ceļvedis tava viedā biznesa izveidei” bezmaksas meistarklasēm tiešsaistē

Attīstot Latvijas dziļo tehnoloģiju jeb “deep tech” jomu, Latvijas investīciju un attīstības aģentūra (LIAA), zinātnes komercializācijas platforma “Commercialization Reactor”...

Latvijā radīta mobilā aplikācija “Bookla”, kas klientiem piedāvā dažādu nozaru uzņēmumu pakalpojumu rezervēšanu vienuviet. Šī brīža epidemioloģiskajos apstākļos mobilā aplikācija būtiski atvieglo ikdienas darbu arī kalnu kūrortiem. Lietotnē ar dažu klikšķu palīdzību var pieteikties aktīvās atpūtas pakalpojumiem, norēķināties par tiem un saņemt atgādinājumus par rezervēto laiku, informē “Bookla” pārdošanas nodaļas vadītājs Oļegs Smirnovs.

“Apzinoties situāciju valstī un ziemas sezonas sākumu, sapratām, ka varam piedāvāt slēpošanas kūrortiem ideālu risinājumu, kā pandēmijas laikā viegli kontrolēt klientu daudzumu uz kalna. Šo aplikāciju attīstījām divu gadu garumā ciešā sadarbībā ar pakalpojumu sniedzējiem no dažādām nozarēm. Tā rezultātā šobrīd varam piedāvāt efektīvu pierakstu kalendāra lietotni gan uzņēmējiem, gan viņu klientiem. Kalni ir lielisks piemērs tam, ka, izmantojot atbilstošu rezervācijas sistēmu, var turpināt strādāt arī ierobežojumu laikā, jo tiek kontrolēta cilvēku plūsma. Mēs esam pārliecināti – ja publiskas vietas brīvā dabā strādātu pēc iepriekšēja pieraksta, tas ļautu kontrolēt cilvēku plūsmu un izlīdzinātu to visas dienas garumā. Aizvērt visu ciet ir vieglākais risinājums, taču no tā ļoti cieš uzņēmumi un cilvēki. Tuvākajā laikā vīruss nekur nepazudīs, tāpēc ir jāiemācās kontrolēt cilvēku plūsmu. Kādēļ uzņēmumiem, it sevišķi tiem, kas darbojas ārpus telpām, ir jābūt slēgtiem, ja var kontrolēt cilvēku plūsmu un izslēgt drūzmēšanos?” pārdomās dalās “Bookla” pārstāvis.

“Bookla” mērķis ir nodrošināt pēc iespējas ātrāku un ērtāku rezervēšanas procesu, lai lietotāji tiešsaistes režīmā var noskaidrot pakalpojuma pieejamību, rezervēt brīvo laiku un norēķināties par pakalpojumu. Šobrīd lietotnē savus pakalpojumus piedāvā dažādu nozaru uzņēmumi, tostarp skaistumkopšanas, veselības, sporta un izklaides, apmācību un citu ikdienā noderīgu pakalpojumu sniedzēji. Lietotni īsā laikā lejuplādējuši un ikdienā izmanto vairāk nekā 30 000 cilvēku.

Aplikācijas izstrādātāji, kas ir gandarīti par lietotāju aktīvu iesaistīšanos aplikācijas pilnveidošanā, katru dienu uzlabo sistēmu, lai tā izturētu maksimālu noslodzi. Piemēram, “Riekstukalnā” aptuveni 900 vietas dienā “izķer” vienas minūtes laikā pēc rezervācijas atvēršanas. Šādos apstākļos, kad pieprasījums pēc slēpošanas kūrortu pakalpojumiem ievērojami pārsniedz piedāvājumu, aplikācija ir efektīvs veids, kā ietaupīt laiku gan lietotājiem, gan pakalpojumu sniedzējiem, lai abām pusēm nav jāvelta laiks laikietilpīgām telefonsarunām.

“Riekstukalna” pārstāve Ieva Rasa lietotni “Bookla” atzīst par ērtu un funkcionālu risinājumu, uzsverot: “Klientu plūsma un kalnu noslodze tiek kontrolēta. Mēs varam palielināt vai samazināt atļauto cilvēku skaitu uz kalna ar pāris klikšķiem. Klientiem tiek nosūtīti gan atgādinājumi pirms kalna apmeklējuma, gan informācija par rezervācijas atcelšanu, kas var notikt mainīgo laikapstākļu vai valdības lēmumu dēļ. Klienti acumirklī tiek automātiski apziņoti, un uzņēmumam tas nav jādara manuāli.”

O. Smirnovs atklāj, ka, balstoties uz iekšējo statistiku un informāciju no slēpošanas kalniem, aplikācijas lietotāji attiecībā uz rezervācijām izturas atbildīgi, jo 95 procenti no klientiem ierodas kalnu kūrortā un izmanto rezervēto laiku, savukārt tie, kas nespēj ierasties, savas rezervācijas atceļ turpat aplikācijā, lai citi gribētāji var šīs vietas izmantot. Klienti, kas nerīkojas atbildīgi – rezervē vietas, bet neierodas un savas rezervācijas neatceļ – var tikt bloķēti. Tādēļ “Bookla” pārstāvis ikvienu, kas aplikācijā rezervē laiku, aicina būt maksimāli atbildīgiem.

Aplikācija tiek piedāvāta trīs valodās – latviešu, angļu un krievu. Tajā ir pieejama interesējošā uzņēmuma vai pakalpojuma meklēšanas funkcija ar attāluma, cenas un citu parametru filtrēšanu. “Bookla” parāda katra uzņēmuma un pakalpojuma aprakstu, atrašanās vietu, fotogaleriju, kontaktinformāciju un rezervāciju kalendāru ar automātisku atgādināšanas funkciju. Klients konkrētam pakalpojumam lietotnē var pievienot arī publisku atsauksmi.

Mobilā aplikācija “Bookla” pieejama gan “Android”, gan “iOS” lietotājiem – lejuplādējama attiecīgi “Google Play” un “Apple AppStore”.

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
12 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Nav nemaz tik perfekta tā Bookla, jo neparedz iespēju rezervēt biļetes bērniem, ir tikai pieaugušo biļetes. Nav padomāts par instruktoru bukošanu, bet vajadzētu rīku, lai var sastiķēt instruktoru ar pacēlāja biļeti, jo instruktors bez pacēlāja biļetes nav vajadzīgs un otrādi.
Un kas ir pats interesantākais, brīvdienās notiek kaut kāda muķīšana ar biļešu rezervāciju, jo tad kad atverās rezervācija, parādā info, ka nekā nav. Pēc tam var medīt tikai tās vietas, kur kāds ir atteicies. Tātad ir blatu sistēma un iespēja dalīt vietas pirms rezervācijas publiskas atvēršanas.

Ingus

Par rezervāciju – Tu vienkārši nepaspēj rezervēt, kad cilvēki jau ir to paspējuši pus minūtes laikā pirms tevis. Riekstukalnu izķer nepilnā minūtē, kā jau te rakstā ir teikts.

Nedomāju, ka tur ir blats, bet gan gļuks, jo nupat redzēju gadījumu, kad sākumā parādās, ka rezervācija nesekmīga, bet pēc tam vakarā pārskatot aplikāciju, nejauši ieraugām, ka ir rezervējušās vietas divreiz uz to pašu laiku.

digitalk

no kurienes tāda padomju proletariāta cienīga pārliecība, ka privātam biznesam nedrīkst būt vairākas rezervācijas sistēmas? ja nu viņiem sezonālie līgumi saslēgti ar brangu priekšapmaksu, lai varētu trasi sagatavot sezonai?

robots

Piemēram, rezervācija uz Milzkanu atverās uz 10 sek, kuru laikā cilvēks nevar paspēt noreaģēt, vai arī spiežot pogu apstiprināt rezervāciju visticamāk jau izmetīs paziņojumu, ka “pārbaudiet interneta savienojumu”, jo robotizētā sistēma jau būs apsteigusi cilvēku parasto.

as qwqw

Bessis dabūt kādu kalna rezervāciju mūsdienās, varētu padomāt,ka visa LV slēpo!
Noteikt vajag iespēju atcelt daļēju skaitu cilvēku, lai tie, kas paņem vietas visai ģimenei, bet kāds netiek, var atcelt vienu vai divas vietas, nevis visu vai neko

Krotow

Izcils gramatikas paraugs :DDD

Pie kalna jānoliek karantīnas kontrole, kas visus nepotētos ieliek 14 dienu pašizolācijā. Var turpat uz kalna kādā būdā.

Aigi

Kopumā labs tools, jā vajadzētu iespēju atcel daļu rezervācijas.

Maitso

Esmu gatavs iegādāties speciālo “Bookla” pielikumu (protams par kārtīgu samaksu), kas ļaus cilvēcīgi rezervēt vietu slēpošanas trasēs. Piedāvājumu ceru saņemt savā e-pastā.

HIGH-Zen

A man nav Google play veikala. Ir Huawei AppGallery. :)

Kristaps Skutelis

Ah, jauno Huawei telefonu burvība. Nekas uz tiem nav pieejams :)

Garāmgājējs
Maitso

Paldies! Īpašais “Bookla” pielikums strādā lieliski!!!

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: