web analytics

Jaunajām Tesla “Model 3” un “Model Y” ir nopietnas problēmas ar salona apsildi

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

2021. gada “Tesla” automašīnu “Model 3” un “Model Y” īpašnieki saskārušies ar ziemas laikā ļoti nepatīkamu problēmu – mašīnām ir nopietnas problēmas ar salona apsildi, turklāt, tiek vēstīts, ka problēma šo modeļu automašīnām esot izplatīta.

“Tesla” iepriekš nereti saukta par izteiktu “Kalifornijas kompāniju” – ar to domāts, ka uzņēmums gatavo automašīnas Kalifornijas klimatam un tās īsti neder vēsākās teritorijās, kur no debesīm mēdz krist sniegs. “Tesla Model 3” pirmajos gados bijušas problēmas ar logu darbību aukstā laikā, tāpat aizsalis un nestrādājis durju rokturis un uzlādes spraudnis. Tās gan varētu nosaukt par “bērnu kaitēm”, autoražotājam šīs problēmas ātri novēršot.

Kāda “Model 3” īpašniece Kvebekas provincē Kanādā savu pilnīgi jauno auto jau pēc nedēļas nogādājusi pie dīlera uz remontu, jo mašīna gluži vienkārši salonā pārstājusi pūst siltu gaisu. Ziemas apstākļos Kanādā nebūt ne tā labākā situācija. Mašīnas remonts arī nav diez ko ātrs un prasa vairākas nedēļas. Tas tāpēc, ka “Tesla” dīleri Kvebekā ir pārslogoti ar mašīnām, kurām ir līdzīgas problēmas. Arī dažādos autoforumos īpašnieki no ziemeļu reģioniem ļoti plaši sūdzās par šo problēmu.

Lai arī pagaidām netiek ziņots, kas izraisījis šo problēmu, tiek uzskatīts, ka problēma ir jaunajā siltumsūknī, ar kuru aprīkots “Model Y” un jaunākās “Model 3” mašīnas. Sākotnēji “Model Y” tika piegādāts tikai Kalifornijā, bet tagad gan “Model Y”, gan “Model 3” ar jauno siltumsūkni dodas cauri savai pirmajai ziemai

11 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
11 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Elektriķis

Ne tik traģiski, bet drīzāk komiski ir arī ar ID3 siltumsūkni. Čaļi no Nextmove nobrauca vienādu gabalu ar diviem ID3, vienam bija siltumsūknis, vienam nē. Temperatūra ap 0 grādiem. Tas, kuram bija siltumsūknis, tērēja drusku vairāk elektrības…

Webasto

Tāpēc jau daudzi elektroauto īpašnieki krievijā izvēlas Webasto krāsniņas ar fosilo kurināmo.

Krotow

Kristap, jums tiešā reklamēšanās komentāros ir atļauta?

Kristaps Skutelis

Nevajadzētu. Ja gribi kaut ko reklamēt, uzraksti man uz kristaps@kursors.lv un paskatīsimies vai tas ir kaut kas mūsu lasītājem noderīgs.

Jānis

Lol, tu ko domā, kaut kāds Webasto pārstāvis te veselu gadu gaidīja kādu rakstu jeb drīzāk komentāru uz kuru varētu atbildēt, lai varētu iekomentēt “reklāmu”?

Krotow

Kas viņus zina. Mums jau tā pietiek visādu Oriflame un Kirby izplatītāju.

Skābene

kirby tak nezipilda ES normatīvus energopatēriņa ziņā! Tos jau sen ir aizliegts tirgot! :D
Vēl tos ūdesn filtrus vajadzētu izdomāt kā aizliegt!

LAN

Ir arī variants no rūpnīcas:
https://youtu.be/mxuAyuirkl0
Šķiet, ka tā ir laba iespeja ietaupīt uz mazāku akumulatoru + degvielu arī ganvjau var liet pašu sliktāko bez problēmām.
Pēc definīcijas atbilst:
“elektromobilis – transportlīdzeklis, kas pēc savas konstrukcijas kā vienīgo mehānisko dzinējspēku izmanto enerģiju no transportlīdzeklī glabātās elektroenerģijas vai dzinējspēka glabāšanas iekārtas; “.

...

iekšdedzes dzinējs lādē bateriju un 100% elektromotori dzen uz priekšu auto – te jums arī ev bez lādēšanas pauzēm.

Einis

Vai tad par papildus naudiņu nevar pasūtīt opciju – siltumiņš?

Karlis

Vai tiešām Opeļiem, Fordiem un Mersedesiem nekad neaizsalst durvis??? Tāpēc vien, ka tas notiek arī Teslai, tagad tas ir liels notikums?

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: