Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunajām Tesla “Model 3” un “Model Y” ir nopietnas problēmas ar salona apsildi

    Jaunākie raksti

    2021. gada “Tesla” automašīnu “Model 3” un “Model Y” īpašnieki saskārušies ar ziemas laikā ļoti nepatīkamu problēmu – mašīnām ir nopietnas problēmas ar salona apsildi, turklāt, tiek vēstīts, ka problēma šo modeļu automašīnām esot izplatīta.

    “Tesla” iepriekš nereti saukta par izteiktu “Kalifornijas kompāniju” – ar to domāts, ka uzņēmums gatavo automašīnas Kalifornijas klimatam un tās īsti neder vēsākās teritorijās, kur no debesīm mēdz krist sniegs. “Tesla Model 3” pirmajos gados bijušas problēmas ar logu darbību aukstā laikā, tāpat aizsalis un nestrādājis durju rokturis un uzlādes spraudnis. Tās gan varētu nosaukt par “bērnu kaitēm”, autoražotājam šīs problēmas ātri novēršot.

    Kāda “Model 3” īpašniece Kvebekas provincē Kanādā savu pilnīgi jauno auto jau pēc nedēļas nogādājusi pie dīlera uz remontu, jo mašīna gluži vienkārši salonā pārstājusi pūst siltu gaisu. Ziemas apstākļos Kanādā nebūt ne tā labākā situācija. Mašīnas remonts arī nav diez ko ātrs un prasa vairākas nedēļas. Tas tāpēc, ka “Tesla” dīleri Kvebekā ir pārslogoti ar mašīnām, kurām ir līdzīgas problēmas. Arī dažādos autoforumos īpašnieki no ziemeļu reģioniem ļoti plaši sūdzās par šo problēmu.

    Lai arī pagaidām netiek ziņots, kas izraisījis šo problēmu, tiek uzskatīts, ka problēma ir jaunajā siltumsūknī, ar kuru aprīkots “Model Y” un jaunākās “Model 3” mašīnas. Sākotnēji “Model Y” tika piegādāts tikai Kalifornijā, bet tagad gan “Model Y”, gan “Model 3” ar jauno siltumsūkni dodas cauri savai pirmajai ziemai

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    11 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Elektriķis
    04.01.2021 11:34

    Ne tik traģiski, bet drīzāk komiski ir arī ar ID3 siltumsūkni. Čaļi no Nextmove nobrauca vienādu gabalu ar diviem ID3, vienam bija siltumsūknis, vienam nē. Temperatūra ap 0 grādiem. Tas, kuram bija siltumsūknis, tērēja drusku vairāk elektrības…

    Webasto
    04.01.2021 13:08
    Reply to  Elektriķis

    Tāpēc jau daudzi elektroauto īpašnieki krievijā izvēlas Webasto krāsniņas ar fosilo kurināmo.

    Krotow
    04.01.2021 13:11
    Reply to  Webasto

    Kristap, jums tiešā reklamēšanās komentāros ir atļauta?

    Kursors.lv
    04.01.2021 13:57
    Reply to  Krotow

    Nevajadzētu. Ja gribi kaut ko reklamēt, uzraksti man uz kristaps@kursors.lv un paskatīsimies vai tas ir kaut kas mūsu lasītājem noderīgs.

    Jānis
    04.01.2021 15:28
    Reply to  Krotow

    Lol, tu ko domā, kaut kāds Webasto pārstāvis te veselu gadu gaidīja kādu rakstu jeb drīzāk komentāru uz kuru varētu atbildēt, lai varētu iekomentēt “reklāmu”?

    Krotow
    04.01.2021 21:29
    Reply to  Jānis

    Kas viņus zina. Mums jau tā pietiek visādu Oriflame un Kirby izplatītāju.

    Skābene
    05.01.2021 13:37
    Reply to  Krotow

    kirby tak nezipilda ES normatīvus energopatēriņa ziņā! Tos jau sen ir aizliegts tirgot! :D
    Vēl tos ūdesn filtrus vajadzētu izdomāt kā aizliegt!

    LAN
    04.01.2021 20:56
    Reply to  Webasto

    Ir arī variants no rūpnīcas:
    https://youtu.be/mxuAyuirkl0
    Šķiet, ka tā ir laba iespeja ietaupīt uz mazāku akumulatoru + degvielu arī ganvjau var liet pašu sliktāko bez problēmām.
    Pēc definīcijas atbilst:
    “elektromobilis – transportlīdzeklis, kas pēc savas konstrukcijas kā vienīgo mehānisko dzinējspēku izmanto enerģiju no transportlīdzeklī glabātās elektroenerģijas vai dzinējspēka glabāšanas iekārtas; “.

    ...
    05.01.2021 14:43
    Reply to  LAN

    iekšdedzes dzinējs lādē bateriju un 100% elektromotori dzen uz priekšu auto – te jums arī ev bez lādēšanas pauzēm.

    Einis
    05.01.2021 15:57

    Vai tad par papildus naudiņu nevar pasūtīt opciju – siltumiņš?

    Karlis
    05.01.2021 22:06

    Vai tiešām Opeļiem, Fordiem un Mersedesiem nekad neaizsalst durvis??? Tāpēc vien, ka tas notiek arī Teslai, tagad tas ir liels notikums?

    Reklāma