Ar labām ziņām šajā svētku laikā nācis klajā Latvijas uzņēmums SIA “DEPO DIY”, kura veikalu tīkls “DEPO” sniedz plašu būvmateriālu, dārza un mājsaimniecības preču klāstu. Uzņēmums pircēju ērtībai piedāvā ilgi gaidīto iespēju iepirkties tiešsaistē – internetveikalā “DEPO online“. Tā kā šobrīd valstī ieviesto ierobežojumu dēļ plašas preču kategorijas klātienē nopirkt nevar, “DEPO online” būs viena ļoti laba iespēja, kā visu sev nepieciešamo iegādāties droši un ērti.
Tāpat kā fiziskajos veikalos, arī “DEPO online” sev vajadzīgo vari atrast zem kādas no 12 preču kategorijām un tām pievienotajām apakškategorijām. Ziemassvētku laikā īpaši izcelta ir sadaļa “Viss Ziemassvētkiem”, zem kuras atrodamas tādas produktu kategorijas kā egles un egļu statīvi, Ziemassvētku apgaismojums, rotājumi, dekori, sveces, svečturi un laternas, dāvanu saiņošanai nepieciešamie materiāli, Ziemassvētku galda klāšanas piederumi un citas preces.
Pārlūkojot preces konkrētā kategorijā, iespējams redzēt, kuras no tām pieejamas internetveikalā un kuras atrodamas kādā no fiziskajiem “DEPO” veikaliem. Uzklikšķinot uz preces, var iepazīties ar tās tehnisko raksturojumu un īpašajām atlaidēm.
Tad, kad vajadzīgais atrasts un ievietots iepirkumu groziņā, klients var izvēlēties, kurā no astoņiem “DEPO” veikaliem preces saņems.
Ja kāds no šiem “DEPO” veikaliem nav pa ceļam, iespējams arī izvēlēties opciju saņemt preces uz savu dzīvesvietas adresi vai jebkuru citu sev ērtu vietu. Pagaidām gan interneta veikalā nav norādīta informācija par piegādes izmaksām. Apstiprinot pasūtījumu, uz e-pastu tiek nosūtīta ziņa “Ja esat izvēlējies veikt pasūtījumu ar piegādi – ar Jums tuvākajā laikā sazināsies DEPO darbinieks, lai precizētu informāciju par piegādi un sagatavotu rēķinu apmaksai ar iekļautām piegādes izmaksām”. Iekomentējiet zem raksta cenas, ja noskaidrosiet tās.
Nospiežot pogu “Noformēt pasūtījumu”, jāaizpilda visa ierastā informācija, ko prasa internetveikali. Un tad jau jāgaida paziņojums SMS veidā, ka pirkums ir ceļā.
Tad nu beidzot! Šis ir tas gadījums, kad krīze stumj uz progresu.
Nu tad beidzot!!!… Bija jāuzrodas lipīgai zarazai, lai Depo ieviestu online veikalu, nu labrīt!?
Vai ne. Ja godīgi jāsaka, tad KAUNS! Ir 21. gadsimts – visiem veikaliem būtu jānodrošina gan klātienes, gan online tirdzniecība, lai katrs klients var izvēlēties sev piemērotāko iepirkšanās veidu un justos apmierināts! Sen jau vajadzēja.
kauns ir tad, kad māte tevi pieķer ar patēvu.
nav jau komunisms, kur visiem jābūt vienādiem.
brīvais tirgus – katrs strādā tā, kā var, māk un izprot situāciju un tirgus pats visu lieliski saregulē.
Nē, nu, protams, katram tirgotājam ir izvēles brīvība – atvērt internetveikalu vai nē, bet nu tik un tā
Āmen
Krīze dzen uz progresu, bet no DEPO puses ir diezgan izmisīgs solis visu celt uz WordPress bāzes :( Lūdzu DEPO komanda, ja lasāt šo ziņu, paralēli šim cerams pagaidu varianta, celiet normālu internetveikalu.
Kur tu redzi wordpress?
Protams, apsveicami, tomēr – mobilā versija ir vienkārši briesmīga…
Šādā pasākumā, kurš uz doto brīdi ir primārais peļņas nesējs, šāds uzņēmums jau nu varēja ieinvestēt un palaist kvalitatīvu lapu, nevis palaist, lai ir …
daudz kā tomēr nav. piemēram lodāmurs, multimetrs …
Šobrīd gan izskatās, ka viņiem lapa ir nokārusies.
Es teiktu aptuveni pus gadu par vēlu viņi saprata, ka bez iveikala būs auzas un tagad triecientempā mēģina tikt līdzi.
Vēl jau var Rēzeknē šo to salasīt. (too soon?)
Es arī meklēju iespēju izņemt Rēzeknes veikalā… (tieši laikā)
Depo ir tendēts uz to lai klienti klātienē preci var apskatīt, ar pārdevēju izrunāt visus sev interesējošos jautājumus, un pēc karantīnas interneta veikala nebūs.
Ja Depo vari kādu darbinieku sadabūt rokā, tad tūdaļ ej un pērc loterijas biļeti, jo noteikti laimēsi! Parasti kad kādu pārdevēju vajag neviena nav un ja ir tad jāgaida kādas 20 min kamēr apkalpos citu.
uz 10000 m2 veikalu ir kādi pārdošanas 2-3 cilvēki, kuri konkrēti paskaidrot nevar, un sūta pie tā, kas diezin vai maz ir todien darbā. Darbiniekiem izteikta nekompetence. Tas pats Senukai un Kuršos
Ja prasa par Krāsām puķu nodaļā, vai par apmetumiem tualetes papīra rindā, tad nekā laba nebūs! Bet, kad meklēju nestandarta atslēgas cilindru konsultants aizsūtīja mani uz vienīgo vietu Rīgā, kur es šo preci varēju dabūt, un tas nebija Depo veikals. Kārtīgs konsultants, ne pārdevējs, cepuri nost!
Starp citu, runājot par atslēgām, man Berģu depo darbiniece pati piedāvājās palīdzēt un ļļļoooti profesionāli izskaidroja man dažādas slēdzeņu nianses, par kurām es, kā tehnisks cilvēks pat neiedomājos. Tā kā arī Depo strādā zinoši pārdevēji ! Liels paldies !
Tieši tā… man Valmieras “Depo” ir nācies pusstundu (burtiski!) skraidīt, kamēs atrodu kādu, kas man vismaz kaut ko var pateikt vai arī nogriezt gabalu izraudzītās lietas un izrakstīt kvīti.
Dažādi veikali, dažādi kolektīvi, dažādi konsultanti, dažādas noslodzes laiki. Zinu, ka vakarpusē centrālajā Rīgas DEPO tev burtiski iet pakaļ konsultants jautājot, vai kā palīdzēti. Un tiešām palīdz ātrāk tikt ārā :)
Vispaar, dziives situaacijaas ir noveerots…katrs pievelk sev liidziigu , apkaarteejais ir katra spoguljateels.
Depo ir lielisks veikals un apkalpošana arī normāla. Nevajag čīkstēt!
Smiekls nāk par jūsu atbildi
Tiešām, beidzot!
Vispār jau esmu radis vajadzīgās lietas sameklēt un “aptaustīt”, izvērtējot, kas derēs vislabāk, bet tas ne vienmēr ir vajadzīgs un šajos laikos nereti nemaz nav iespējams.
Ir lietas, ko var un vajag pirkt tikai uz tausti, vai pēc rūpīgas apskates.
Piemēram, Depo tirgo ziemassvētku eglītes, bet kurš tad pirks egli, bez apskates? :D Baigā laimes spēle.
Mēs šogad pasūtījām egli internetā un nav ne vainas.
Un kā ar cenām? Intereses pēc paskatījos, ka tāda pati Nordman egle, ko pirku Depiņā uz vietas pa 24EUR iekš eglupiegādeelvē maksā 156 eur, egluservisselvē 75Euro.
Mēs šoreiz testa pēc pirkām egli no Silvertree.lv, jo uzrunāja piegāde UN arī egles aizvešana pēc svētkiem. Samaksājām nepilnus 40 eiro, jo sieva bija kaut kur 5 eiro atlaides kodu atradusi internetos. Atveda reāli kuplu milzeni un ja būtu drošs, ka tāda būs arī nākamgad, pirkšu vēl tur.
Forši, ja cenā ir arī aizvešana, un pati egle kupla un smuka, tad tiešām nav neslikts variants.
Jā, cenā iekļauta gan atvešana, gan aizvešana.
Nenormāli kupla, grūti mantiņas sakarināt un, jo īpaši, sveces salikt. Vienreiz šitādu savad dumjības dēļ paņēmu. Tiesa, ir mājas, kurās eglītē neko neliek, tad gan ļoti laba.
Sveces eglē ir pret ugunsdrošības noteikumiem! Ja vēl egle sausa nu moins, tas jau tas pats kas petardes šaut istabā un cerēt, ka šoreiz paveiksies! :D
Kurš mūsdienās liek Eglē sveces? :D Es atceros, ka bērnudārzā(90 gados) mums kādas 2 šādi uzgāja gaisā, ar visu bērnudārzu :D
Pēc eglītes aizeju uz mežu un izraugos tādu, kāda man tīk :) Viena no lauku iedzīvotāja neskaitāmajām sīkajām priekšrocībām.
Man mežā neviena nepatīk, jo tām baigi birst skujas! :D
Man patīk Nordman, vai Korejas baltegle, skujas nebirts, pat ja nokalst! :D
Pats gājiens uz mežu pēc eglītes, it sevšķi ja tā ir apsnigusi, ir puse no visiem egļu priekiem. Bet tas mums, lauciniekiem, kuri var atļauties arī eglītes dedzināšanu tiešā veidā, kad tā atkal ir iznesta ārā no mājas.
Eglīti vajag ievietot podā ar slapjām smiltīm. Stāv līdz pat janvāra vidum – kamēr novāc! + pievienojos Elektriķa tekstam zemāk. Bet nu labi, offtopiks panesās.
Pēc eglītes vari aiziet arī pilsētā uz kaimiņa dārzu. Fiziskās aktivitātes, bēgot no kaimiņa, viņa suņa un pašvaldības policijas iekļautas bez maksas.
Depo egles var dabūt uz vietas! Šobrīd tirgot atļauts, ta ka laipni lūgti👌✌️
Es turpmāk pirkšu tikai internetā un tieši pirms ziemassvētkiem, jo distances līguma ietvaros pirktu preci var atgriezt 14 dienu laikā un saņemt atpakaļ naudu! ;)
))
Beidzot! Es jau domāju, ka nekad tas nenotiks, un “Depo” būs atpalicis veikals šajā ziņā uz mūžu, bet re kā – jāuznāk briesmīgai slimībai, lai sasparotos un notiktu “brīnums”! 😃
Depo liela daļa instrumentu ir īslaicīgai vai neregulārai lietošanai. Pie lielākas slodzes izbeidzas.
Beidzot online veikals Depo paradijas,klasts protams mazinš,nu cerams Depo onlains kotalogs palielinas sava klastu.
Iepirkties internetā ir viena liela KAKA. OTRAIS NOREIKINATIES AR KARTI. CAUR COVID UZ DIGITĀLO PASAULI. 👎
Boma par DEPO interneta veikalu nav slikta.
Vienigais, tas nedarbojas uz vecaka modelja viedtalruni. Lapa nokaras pat isti neatverusies.
Taka patreizejos apstaklos nedriks apciemot radus, kuriem majas ir dators un interneta pieslegums. Atliek vien ceret, ka kautkad atkal vares preces iegadaties veikala.
Jasaka, ka biju loti apmierinats ar DEPO veikalu, to piedavato precu klastu un pienemamajam cenam.
Taka ir pagajis ilgs laiks kops ierobezojumiem, ir daudz lietas, kas ir nolietojusas un pagaidam prasa nelielus remontus.
Kāpēc nevar apskataīt preces..?
Ļoti biju pārsteigts, kad iepirkos par 1476 eiro un atveda preci, kuras pavadzīmē bija rakstīts, ka ja avansā maksāju vairāk nekā 701 eur, man pienākas bonuss – taču, kā izrādās, iepērkoties internetā depo darbiniekiem dots īpašs norādījums – rīkojums (to apstiprināja pārdevēja Depo veikala Siguldas šosejā), ka bonuss attiecas tikai uz pirkumiem kasē. Pagāja vairāk nekā 40 minūtes, kamēr cīnījos par savu bonusu – bet bezcerīgi. Ieteikums no citiem pircējiem bija – ja gribi problēmas / iepērcies depo Online . Arī pārdevēja teica, ka labāk maksāt skaidrā naudā kasē un nebūs problēmu un būs bonuss. Ar Depo veikala vadību sazināties nekādi neizdevās. Ieteikums tiešām neizmantot šo iepirkšanās veidu Depoonline.
Piekrītu pilnīgi visam. Štrunts ne veikals
Tiešām sliktākais projekts kas bijis. Depo Online tā ir noliktava vārda vistiešākajā nozīmē, ar Jysk un Ikea pat salīdzināt nevar! Vienkārši ārprāts. Ja gribi sabojāt dzīvi – iepērcies Depo -:((