web analytics

“Volkswagen” dīleri neraujas “ID.3” elektroauto piedāvāt klientiem

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

Kā pētījumā noskaidrojusi organizācija “Greenpeace”, “Volkswagen” dīleri Vācijā klientiem necenšas piedāvāt zīmola elektroauto flagmani “ID.3” pat situācijās, kad klienta profils teorētiski atbilst “ID.3” klientam. No 50 apmeklētajiem dīleriem, tikai astoņi ieteica “ID.3”, savukārt vien četri ieminējās par šo mašīnu, ja klients par to nejautāja pats.

“Volkswagen” pēdējo gadu laikā aktīvi iesaistījusies elektrifikācijas procesā un autokoncerns atvēlējis desmitiem miljardus eiro, lai nākamo piecu gadu laikā pie klientiem nonāktu arvien jauni elektroauto modeļi. Šādi pētījuma rezultāti noteikti neies pie sirds “VW” vadībai, jo tas demonstrē, ka dīleriem pietrūkst zināšanu (vai iedvesmas) tirgot elektroauto un viņi pat necenšas to ieteikt klientiem, kuri to varētu vēlēties, atsevišķos gadījumos pat cenšoties atrunāt no elektroauto iegādes.

Eksperimenta laikā 50 “slepenie” pircēji tika sadalīti divās grupās – viena grupa dīleriem stāstīja, ka cenšas izšķirties starp “ID.3” un ar iekšdedzes dzinēju aprīkotu “Golf”. Šīs grupas dalībniekiem 7 no 25 gadījumiem tika ieteikts “ID.3”. Otra grupa nemaz nestāstīja, kādai mašīnai viņi dotu priekšroku. Rezultātā tikai vienam no 25 pircējiem tika ieteikts “ID.3”. Visi pircēji uzdeva klasiskos jautājumus par elektroauto – kādas ir uzlādes iespējas mājās, kā auto uzlādēt ceļā, vai tas neaizdegsies, vai nepārslogos tīklu utt. Tātad, elektriskās mašīnas vismaz pastarpināti tika pieminētas visos gadījumos. Taču, “Greenpeace” atraduši arī ko pozitīvu – dīleri izcēluši braukšanas prieku un vides aspektus, kas elektroauto vismaz nosacīti dara pārākus par benzīna vai dīzeļa mašīnām.

Dīleri uz pētījuma rezultātiem atbildēja, norādot uz “VW” un sakot, ka viņi nav bijuši gana sagatavoti elektroauto pārdošanai. Savukārt pats autoražotājs saka, ka sagatavošanās darbos un apmācībās ieguldīts septiņciparu skaitlis. Jebkurā gadījumā, “Volkswagen” šajā situācijā ir par ko padomāt – kāpēc ieguldīt miljardus elektroauto attīstībā, ja dīleri tos pat necenšas pārdot…

12 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
12 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Kristaps

Šeit nav drīzāk nezināšana, bet gan zināšana, ka apkopēs uz id3 ne nopelnīs, tā kā uz iekšdedzes dzinēja auto..

1852

ja gribās, sakruķīt remontus var arī ķieģelim, cita lieta – ka cilvēkiem kuru mūža pieredze ir ar dīzeli, psiholoģiski nepieņem baterijauto.
nu un vēl iespējams, ka ir iekšējā konkurence – ir taču jātirgo jau saražotie dīzeļi, sak, elektriskie nekur neliksies bet vispirms vajag nogrūst to, kas drīz būs nelikvīds.

Aigars Axx

Kur šeit ir konkurence?

Elektriķis

Ir vēl citas lietas. Jāiztīra noliktavas no vecajiem auto, jo ID.3 nevar saražot cik pasūtīti. ID sērijai noteikta jauna pārdošanas politika: fiksētas cenas ar fiksētu dīlera procentu.
Bet vispār liela daļa tirgoņu ir sliņķi, negrib paši neko jaunu apgūt, gaida ka visu iebaros ar karotīti. Tas no pieredzes darbā…

freelifelv

Jēziņ, elementāri izdr.ā”.ž tos dīlerus un pēc tam šamējie kā jēriņi piedāvās visu, kas koncernam aktuāli :D Slepenais pircējs un tā sekas ir “izbaudītas” dzīvē, gan citā sfērā.

Skābene

Neapskaužu dīlerus, ja atnāk zaļais un saka, esmu zaļā dzīves veida piekritējs, un mana māja nepatērē elektrību no tīkla, kādu auto man ieteiksiet!? ID3+dīzeļa ģenerators, vai vienkārši golfs ar biodīzeli!?

KKTK

Es tādam piekritējam piedāvātu VW velosipēdu: https://www.youtube.com/watch?v=AcYWHuvccyU Īsti šrots, nav – pēc piena braukšanai pietiktu.

1852

kāpēc ne parastais ID vai lētākais idiņš? elektrība rozetē tak viņam ir no gaismas paneļiem.

Skābene

Ja tu esi gājis skolā un kaut ko vismaz esi dzirdējis no fizikas stundā stāstītā, tad sapratīsi, ka ar saules paneļiem pa nakti auto neuzlādēsi, bet pa dienu visticamāk jābūt darbā! :) Saule ziemā mums arī spīd tikai no 9-16, pārējā laikā vajag piebaroties no tīkla vai ar ģeneratoru.Un tai saules paneļu platībai uz jumta būs jābūt nežēlīgi lielai, lai nobarotu gan elektro auto, gan visu pārējo mājas energopatēriņu.
Velosipēds izklausās reālāks risinājums.

1852

kur nu man ar expertiem strīdēties….radinieks uzlika šito padarīšanu, neesmu dzirdējis ka pa nakti viņam mājās nebūtu elektrības, neatceros vai pa dienu pārpalikumu mauc akumulatorā vai dod iekšā tīklā, bet tas pārpalikums tiek kautkādi uzkrāts.

Elektriķis

Gan jau ka zaļais savu saules enerģiju pa dienu pumpē kopējā tīklā, bet vakarā, kad atbrauc mājās, tiek palaists ūdens HESā un visiem pietiek. Tāds varētu būt VW stāstiņš zaļajam cilvēciņam.
Par mūsu tumšo ziemu neko nestāstam :)

Kārlis

patiess pārdevējs spēj novērtēt uzreiz pircēju. acīmredzot tie neizskatījās pēc īstiem ID pircējiem, tāpēc loģiski, ka nepiedāvā.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: