Web Analytics
More
    Reklāma

    “Volkswagen” dīleri neraujas “ID.3” elektroauto piedāvāt klientiem

    Jaunākie raksti

    Kā pētījumā noskaidrojusi organizācija “Greenpeace”, “Volkswagen” dīleri Vācijā klientiem necenšas piedāvāt zīmola elektroauto flagmani “ID.3” pat situācijās, kad klienta profils teorētiski atbilst “ID.3” klientam. No 50 apmeklētajiem dīleriem, tikai astoņi ieteica “ID.3”, savukārt vien četri ieminējās par šo mašīnu, ja klients par to nejautāja pats.

    “Volkswagen” pēdējo gadu laikā aktīvi iesaistījusies elektrifikācijas procesā un autokoncerns atvēlējis desmitiem miljardus eiro, lai nākamo piecu gadu laikā pie klientiem nonāktu arvien jauni elektroauto modeļi. Šādi pētījuma rezultāti noteikti neies pie sirds “VW” vadībai, jo tas demonstrē, ka dīleriem pietrūkst zināšanu (vai iedvesmas) tirgot elektroauto un viņi pat necenšas to ieteikt klientiem, kuri to varētu vēlēties, atsevišķos gadījumos pat cenšoties atrunāt no elektroauto iegādes.

    Eksperimenta laikā 50 “slepenie” pircēji tika sadalīti divās grupās – viena grupa dīleriem stāstīja, ka cenšas izšķirties starp “ID.3” un ar iekšdedzes dzinēju aprīkotu “Golf”. Šīs grupas dalībniekiem 7 no 25 gadījumiem tika ieteikts “ID.3”. Otra grupa nemaz nestāstīja, kādai mašīnai viņi dotu priekšroku. Rezultātā tikai vienam no 25 pircējiem tika ieteikts “ID.3”. Visi pircēji uzdeva klasiskos jautājumus par elektroauto – kādas ir uzlādes iespējas mājās, kā auto uzlādēt ceļā, vai tas neaizdegsies, vai nepārslogos tīklu utt. Tātad, elektriskās mašīnas vismaz pastarpināti tika pieminētas visos gadījumos. Taču, “Greenpeace” atraduši arī ko pozitīvu – dīleri izcēluši braukšanas prieku un vides aspektus, kas elektroauto vismaz nosacīti dara pārākus par benzīna vai dīzeļa mašīnām.

    Dīleri uz pētījuma rezultātiem atbildēja, norādot uz “VW” un sakot, ka viņi nav bijuši gana sagatavoti elektroauto pārdošanai. Savukārt pats autoražotājs saka, ka sagatavošanās darbos un apmācībās ieguldīts septiņciparu skaitlis. Jebkurā gadījumā, “Volkswagen” šajā situācijā ir par ko padomāt – kāpēc ieguldīt miljardus elektroauto attīstībā, ja dīleri tos pat necenšas pārdot…

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kristaps
    19.12.2020 10:17

    Šeit nav drīzāk nezināšana, bet gan zināšana, ka apkopēs uz id3 ne nopelnīs, tā kā uz iekšdedzes dzinēja auto..

    1852
    19.12.2020 11:04
    Reply to  Kristaps

    ja gribās, sakruķīt remontus var arī ķieģelim, cita lieta – ka cilvēkiem kuru mūža pieredze ir ar dīzeli, psiholoģiski nepieņem baterijauto.
    nu un vēl iespējams, ka ir iekšējā konkurence – ir taču jātirgo jau saražotie dīzeļi, sak, elektriskie nekur neliksies bet vispirms vajag nogrūst to, kas drīz būs nelikvīds.

    Aigars Axx
    20.12.2020 00:02
    Reply to  1852

    Kur šeit ir konkurence?

    Elektriķis
    19.12.2020 11:08
    Reply to  Kristaps

    Ir vēl citas lietas. Jāiztīra noliktavas no vecajiem auto, jo ID.3 nevar saražot cik pasūtīti. ID sērijai noteikta jauna pārdošanas politika: fiksētas cenas ar fiksētu dīlera procentu.
    Bet vispār liela daļa tirgoņu ir sliņķi, negrib paši neko jaunu apgūt, gaida ka visu iebaros ar karotīti. Tas no pieredzes darbā…

    freelifelv
    20.12.2020 02:10

    Jēziņ, elementāri izdr.ā”.ž tos dīlerus un pēc tam šamējie kā jēriņi piedāvās visu, kas koncernam aktuāli :D Slepenais pircējs un tā sekas ir “izbaudītas” dzīvē, gan citā sfērā.

    Skābene
    21.12.2020 09:41

    Neapskaužu dīlerus, ja atnāk zaļais un saka, esmu zaļā dzīves veida piekritējs, un mana māja nepatērē elektrību no tīkla, kādu auto man ieteiksiet!? ID3+dīzeļa ģenerators, vai vienkārši golfs ar biodīzeli!?

    KKTK
    21.12.2020 10:27
    Reply to  Skābene

    Es tādam piekritējam piedāvātu VW velosipēdu: https://www.youtube.com/watch?v=AcYWHuvccyU Īsti šrots, nav – pēc piena braukšanai pietiktu.

    1852
    21.12.2020 10:49
    Reply to  Skābene

    kāpēc ne parastais ID vai lētākais idiņš? elektrība rozetē tak viņam ir no gaismas paneļiem.

    Skābene
    21.12.2020 11:26
    Reply to  1852

    Ja tu esi gājis skolā un kaut ko vismaz esi dzirdējis no fizikas stundā stāstītā, tad sapratīsi, ka ar saules paneļiem pa nakti auto neuzlādēsi, bet pa dienu visticamāk jābūt darbā! :) Saule ziemā mums arī spīd tikai no 9-16, pārējā laikā vajag piebaroties no tīkla vai ar ģeneratoru.Un tai saules paneļu platībai uz jumta būs jābūt nežēlīgi lielai, lai nobarotu gan elektro auto, gan visu pārējo mājas energopatēriņu.
    Velosipēds izklausās reālāks risinājums.

    1852
    21.12.2020 11:53
    Reply to  Skābene

    kur nu man ar expertiem strīdēties….radinieks uzlika šito padarīšanu, neesmu dzirdējis ka pa nakti viņam mājās nebūtu elektrības, neatceros vai pa dienu pārpalikumu mauc akumulatorā vai dod iekšā tīklā, bet tas pārpalikums tiek kautkādi uzkrāts.

    Elektriķis
    21.12.2020 11:56
    Reply to  Skābene

    Gan jau ka zaļais savu saules enerģiju pa dienu pumpē kopējā tīklā, bet vakarā, kad atbrauc mājās, tiek palaists ūdens HESā un visiem pietiek. Tāds varētu būt VW stāstiņš zaļajam cilvēciņam.
    Par mūsu tumšo ziemu neko nestāstam :)

    Kārlis
    21.12.2020 12:53
    Reply to  Elektriķis

    patiess pārdevējs spēj novērtēt uzreiz pircēju. acīmredzot tie neizskatījās pēc īstiem ID pircējiem, tāpēc loģiski, ka nepiedāvā.

    Reklāma