Reklāma

“Volkswagen” koncerns savā īpašumā paturēs “Lamborghini”, “Ducati” un “Bentley” zīmolus

Jaunākie raksti

Logitech Ergo M575 datorpeles apskats – kad bumbiņa kustina kursoru

Dažādi ergonomiski risinājumi nav nekas jauns, bet tie kļuvuši arvien aktuālāki laikā, kad daudzi pārgāja strādāt no ofisa uz...

Paredzams, ka drīzumā iPhone lietotāji sāks ieraudzīt arvien vairāk reklāmu

Līdz šim iPhone lietotāji netika pārāk noslogoti ar dažādām reklāmām, taču tuvākā nākotnē tas varētu notikt, un arvien vairāk...

“Beats” izstrādājis īpašas austiņas Kimas Kardašjanas gaumē

"Apple" piederošais uzņēmums "Beats" jau vairākkārt radījis īpašas kolekcijas bezvadu austiņas. Piemēram, ir dzirdēts gan par Ukrainai veltītām austiņām,...

“Elektrum Drive” un e-mobi tīklā būs vienota norēķinu sistēma

Konkurences padome lēmusi atļaut AS “Latvenergo”, VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” (CSDD) un AS “Unifiedpost” paziņoto vienošanos, kas nodrošinās...

Mākslīgā intelekta talantu programmai pirmais izlaidums

Trešdien, 10. augustā, Liepājas pārstāvniecībā Rīgā, Liepājas tehnoloģiju klasteris un Liepājas pašvaldība rīkoja pirmo Mākslīgā intelekta talantu programmas izlaidumu....

“Volkswagen” koncerna vadība paziņojusi, ka savā īpašumā arī turpmāk paturēs “Lamborghini”, “Ducati” un “Bentley” zīmolus. Iepriekš izskanēja baumas, ka vācu autokoncerns varētu atteikties no vairākiem zīmoliem, lai sekmīgāk attīstītu elektroauto nepieciešamās tehnoloģijas.

Kā pirmais uz tirgus letes teorētiski atradās “Lamborghini” zīmols – pāreja uz elektrību nav lēta, turklāt, zīmols, kas bāzēts uz jaudīgām, skaļām un benzīnu rijošām mašīnām ne gluži saskan ar “VW” bezizmešu stratēģiju.

Lai arī koncerns savā īpašumā patur konkrētos zīmolus, tas nenozīmē, ka darbs turpināsies bez izmaiņām – “Bentley” zīmols no nākamā gada 1. marta nonāks “Audi” paspārnē. Uzņēmuma pārstāvji saka, ka tādā veidā tiks panākta sinenerģija abu “premium” zīmolu elektrifikācijā. Atkāpjoties no PR tekstiem un runājot atklātu valodu, tas nozīmē, ka “Audi” un “Bentley” nākotnē dalīs arvien vairāk dažādu komponenšu auto uzbūvē.

Tāpat “Volkswagen” valde paudusi uzticību valdes priekšsēdētājam Herbertam Dīzam, tādējādi nostiprinot uzņēmuma uzņemto kursu elektrifikācijas virzienā.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma