Reklāma

Kalifornijā apstiprina 115 miljonu investīcijas ūdeņraža uzpildes staciju izveidei

Foto: FuelCellsWorks

Jaunākie raksti

BISSELL CrossWave Cordless mazgājošā slotas tipa putekļu sūcēja apskats

Nu jau esmu kļuvis par oficiālo tīrības un spodrības ziņnesi, šajā pavasarī turpinām dažādu mājsoļa palīgu apskatus ar vienu...

Latvijā vadošais ielu mākslinieks KIWIE izlicis pārdošanā pasaules mērogā unikālus NFT

KIWIE ir viens no pazīstmākajiem ielu māksliniekiem Latvijā, kura vārds izskanējis tālu aiz mūsu valsts robežām. Viņa firmas zīme,...

Hakatonā pētīs, vai elektroauto var uzlādēt pie apgaismojuma staba, kā arī citas idejas

Lādēt elektroauto pie apgaismojuma staba un ieviest metrobusa līniju Teikas virzienā. Pie kā strādās hakatonā? No 15. līdz 17....

Eiropas Parlaments vēlas slēgt pirātiskās sporta pārraides 30 minūšu laikā

Eiropas Parlaments strādā pie lēmuma, kas varētu pieprasīt slēgt pirātiskās sporta pārraides vien pusstundas laikā. Lai to spētu īstenot...

Parādās ziņas, ka varētu kavēties jauno iPad un MacBook portatīvo datoru ražošana

Jau 2020. gads bija izaicinājumu pilns elektronikas ražošanā, jo radās problēmas ar dažādu detaļu izgatavošanu, piegādi un produktu salikšanu,...

Kalifornijas štata enerģijas komisija apstiprinājusi plānu, kas paredz 115 miljonu investīcijas, lai izveidotu jaunas ūdeņraža uzpildes stacijas. Tas faktiski dubulto līdzšinējās štata investīcijas šajā degvielas tipā un tas Kalifornijai ļaus pietuvoties mērķim – sasniegt 200 publiski pieejamas ūdeņraža uzpildes stacijas štata teritorijā.

Paredzēts, ka šī investīciju plāna ietvaros Kalifornijā līdz 2027. gadam tiks izbūvētas 111 ūdeņraža uzpildes stacijas, turklāt, tās varēs lietot gan vieglie pasažieru auto, gan kravas auto, kā arī autobusi. Līdz šim štata ieguldījumi rezultējušies 45 šāda veida stacijās, savukārt 16 šobrīd atrodas celtniecības stadijā.

Kalifornija šobrīd ir lielākais elektroauto tirgus ASV un štats ievieš ļoti striktas emisiju normas. Paredzēts, ka no 2035. gada Kalifornijā vairs nevarēs nopirkt ar iekšdedzes dzinēju aprīkotas mašīnas, taču līdz tam brīdim iegādātu mašīnu ekspluatācija būs atļauta arī turpmāk. Lai arī lielākā daļa bezizmešu transportlīdzekļu Kalifornijā ir elektroauto, štatā pārdoti vairāk nekā 8 tūkstoši ar ūdeņradi darbināmu auto.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
LAN

Sanāk tikai 14k EUR uz automašīnu. Žēl, ka šīs investīcijas naudas izmešanas vējā ir daudz lielākas, salīdzinot ar akumulatoru E-auto.

Skābene

Sabiedriskais transports vairāk nosliecas ūdeņraža virzienā un nav nemaz slikti, ka paralēli EV tiek attīstīta arī ūdeņraža infrastruktūra, kas ir pieejama privātpersonām.

Wilhelms

Tā nebūt nav naudas izmešana vējā. Gluži kā Skābene skaidro – tieši lielajiem transportiem ir krietni lielākas priekšrocības šajā jomā. Pie tam modernajām ūdeņraža šūnām dzīves ilgums ir ievērojami lielāks nekā akumulatoriem (akumulatori ir izteikti slikti, kad runā par ilglaicīgumu).

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: