Web Analytics
More
    Reklāma

    Google jau atkal mudina pāriet uz maksas datu krātuvi

    Jaunākie raksti

    Nemaz tik ilgs laiks nav pagājis kopš Google mūs aplaimoja ar ziņām par Google Photos bezmaksas ēras galu, tomēr nebiju gaidījis, ka Google mārketinga draudi sāks tik ātri iekrist pastkastē. Google nākusi klajā ar visai draudīga satura e-pastu, bet varētu būt, ka tas tikai latviski iztulkots ne pārāk veikli. Jebkurā gadījumā – man šis pasts izskatās pēc sava veida draudiem dzēst saturu.

    No 2021. gada 1. jūnija jāsāk uzmanīties, jo ja 2 gadus (24 mēnešus) neveiksiet nevienu darbību pakalpojumā Gmail, Drive vai Fotoattēli, Google, iespējams, izdzēsīs saturu no produktiem, kuros nebūs aktivitātes. Šī jaunā neaktivitātes politika neietekmēs Google One abonentus, kuri nebūs pārsnieguši krātuves kvotu un kuru konti būs labā stāvoklī.

    Reklāma

    Augstāk minētais man izklausās pēc tā, ka nāksies biežāk iet iekšā visos Google produktos, lai to saturs netiktu dzēsts. Turklāt Google One datu krātuves abonenti netiks aiztikti, šādi apiesie tikai ar nemaksājošiem klientiem.

    Kā arī – ja divus gadus pārsniegsiet krātuves ierobežojumu, iespējams, Google dzēsīs jūsu saturu visos šajos pakalpojumos: Gmail, Drive un Fotoattēli. Tas gan vairāk attiecas uz tiem lietotājiem, kas pārvācas no lielāka abonēšanas plāna uz mazāku.

    Tā kā šīs politikas spēkā stāšanās datums ir 2021. gada 1. jūnijs, to varēs piemērot ne agrāk kā 2023. gada 1. jūnijā. Google pirms satura dzēšanas sūtīs jums atgādinājumus e-pastā un paziņojumus.

    Google One lietotnē un tīmeklī varat izmantot bezmaksas krātuves pārvaldnieku, lai uzzinātu, kā lietojat Google konta krātuvi, un atbrīvotu vietu pakalpojumos Gmail, Google Drive un Google Photos.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Aigars Axx
    07.12.2020 12:02

    Jā, Arti! Būs jāieiet produktā biežāk! Nevis tikai tad kad ras ir nepieciešams – reizi 10 gados, bet jāuzliek atgādinājums un jāpakustima produkts reizi 2 gados. ;-)
    Varētu rasties jautājums, kam cilvēkam produkts, ja šo produktu nelieto? Pieļauju, ka pie gogles produktu apjomiem ir sakrājušies daudz produkta lietotāju, kuri produktu vairs nelieto. Nahrenizējot piekļuvi produktam ietaupīsies vērā ņemams atmiņas apjoms. Es te nekādus draudus nesaskatu. Ja tev vajag produktu, lūdzu, ņem un lieto par velti! Ja produktu nevajag, vai neesi īsti pārliecināts, nečakarē mozgas un netērē mums resursus.
    Uh, patīk man tie produkti! :-)

    Jurčiks
    08.12.2020 03:09

    tas normāli.
    “dead man’s switch” mirušo cilvēku kontiem, aļa, ja nu ilgi minot, atraitne beidzot uzmin paroli un atrod sarakstes ar mīļākajām?

    Reklāma