Reklāma

Arī “Daimler” koncerns nākamo gadu laikā elektrifikācijā investēs desmitiem miljardu eiro

Jaunākie raksti

Hyundai Tucson (2021) apskats – drosmīgs solis, kas var neatmaksāties

Tas nu gan bija ātri. Vēl pavisam nesen mēs braucām ar aktuālu Hyundai Tucson, kas izskatījās pilnīgi citādāk. Iepriekšējais...

Volkswagen ID.4 saņem “Pasaules gada auto 2021” apbalvojumu

Godalgoto Pasaules gada auto 2021 titulu ieguvis Volkswagen jaunais, pilnībā elektriskais ID.4. Pirmais zīmola pilnībā elektriskais apvidus auto ticis...

Latvijā tapusi pirmā “TikTok māja”

Sociālais tīkls un lietotne TikTok šobrīd ir viena no pasaulē populārakajām lietotnēm, kurā cilvēki veido īsus video ar dažāda...

Prezentēts pirmais viedais automobilis, kas veidots ar Huawei Inside risinājumu

Ķīnas autoražotājs ARCFOX prezentējis pirmo viedo transportlīdzekli, kas radīts kopā ar uzņēmumu Huawei, izmantojot viedo automobiļu risinājumu Huawei Inside....

Polaroid Go būs pasaulē mazākā momentfoto kamera

Polaroid izziņojis Polaroid Go momentfoto kameru, kas būs mazākā šī ražotāja izveidotā momentfoto kamera. Momentfoto atkal ir iemantojis pircēju...

“Daimler” koncerns sekojis citu vācu autoražotāju pēdās, izziņojot milzīgas investīcijas elektroauto attīstībai. Līdz 2025. gadam “Daimler” plānot investēt ap 70 miljardiem eiro, kas paredzēti pārejai tieši uz elektroauto.

Šī nauda tiks ieguldīta izpētē un attīstībā, kā arī jauno tehnoloģiju iegādē un rūpnīcu aprīkošanā ar tām. Uzsvars tiks likts uz elektrifikāciju un digitalizāciju, taču sīkākās detaļās ražotājs pagaidām neizpaudās.

Daļa naudas tiks arī “Daimler” kravas auto divīzijai, kura cenšas pāriet uz bezizmešu transportlīdzekļu radīšanu. Kravas auto segmentā tas nebūt nenozīmē tikai un vienīgi elektrību, bet tiek izskatīta iespēja strādāt arī pie ūdeņraža degvielas šūnu attīstības. Tiesa, “Mercedes” ir strādājuši arī ar baterijām darbināmu kravas auto virzienā, radot tādus auto kā “eActross”, kas paredzēti pārvadājumiem īsās distancēs.

“Mercedes” līdz šim nedaudz atpalikuši no saviem konkurentiem turpat Vācijā, kad runa ir par vieglo pasažieru elektroauto palaišanu tirgū, taču autoražotājs ar šo investīciju un budžeta plānu pasvītro savu apņemību situāciju labot.

Reklāma

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Arčiņš

Par iepalikušu Mersedesu nenosaukšu ,jo tūlīt tūlīt tiks prezentēta plašā el bīļu kolekcija . Sākot no EQA līdz pat EQS kas pievienosies jau esošajiem EQC un EQV. Tad jau drīzāk BMW ir spēruši soli atpakaļ ar saviem jaunajiem el bīļiem kas ir projektēti uz iekšdedzes auto platformas , un sola īstu el auto platformu tikai pēc 2025 gada. Tas tehnoloģiskais izrāviens ar i3 ir iepauzēts un līdz 2025 MB un VW būs jau daudz tālāk tikuši.

Elektriķis

Pirms gadiem trijiem lasīju viena vācieša stāstu par to, kā viņam gājis ar MB, kuram viņš uz mēnesi izīrējis savu Teslu S. Tas bija viņa bizness – 2 gab. Teslu izīrēšana.
Pēc mēneša vai pat vairāk viņš esot dabūjis savu auto kaut kā sastutētu kopā, jo tas esot bijis izjaukts… Švābi ir izslavēti kā skopuļi. Tā MB ietaupīja – nevis paši nopirka, bet noīrēja lai varētu izpētīt.

0913

skaists stāsts, bet kā tad ar vācu ordnungu? pamēģini nomas auto atdot bez paklājiņa vai ar skrambu, bet te – pārjaukts auto.

Elektriķis

Par to jau bija stāsts: viņš viens pret MB! Tādēļ jau skrēja uz BILD uz žēlojās. Par iznākumu neko nezinu.

spriidiic

Pamazām iezīmējas nākotnes peizāža – ar naudu aprīkotie turpinās braukt , pārājiem sabiedriskais transports . 80.tie atgriežas .

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: