web analytics

“Hyundai” un “KIA” prezentējušas savu jauno elektroauto platformu

Jaunākie raksti

DPD Latvija brīdina par krāpniekiem, kas mēģina izkrāpt norēķinu karšu datus

DPD Latvija vērš uzmanību uz jaunu krāpniecības shēmu un brīdina par krāpniekiem, kas uzņēmuma vārdā mēģina izkrāpt iedzīvotāju norēķinu...

Revolut laiž klajā iegādes risinājumu Latvijas uzņēmumiem

Īstenojot savu mērķi nodrošināt iespēju visus uzņēmumiem būtiskos aspektus pārvaldīt vienuviet, Revolut Business šodien paziņoja par jaunā iegādes risinājuma...

Kursors.lv izmēģina Shipzee servisu – Apple MagSafe lādētājs pēc pusotra mēneša gaidīšanas

Novembra beigās, kad Amerikā atzīmē Pateicības dienu un norisinās “Melnās piektdienas” jeb Black Friday atlaižu un iepirkšanās trakums, Latvijā sevi ar...

Xiaomi Mi Band 6 varētu tikt pie GPS, SpO2 sensora un Amazon Alexa atbalsta

Tīmeklī uzieta gaidāmās Xiaomi Mi Band 6 fitnesa aproces programmatūra, kas norāda uz vairākiem ilgi gaidītiem uzlabojumiem. Parasti Xiaomi...

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa...

Dienvidkorejas autoražotāji “Hyundai” un “KIA” prezentējuši jaunu elektroauto platformu “Electric-Global Modular Platform” (E-GMP), uz kuras taps visi šo autoražotāju nākotnes elektroauto.

Tiek solīts, ka uz šīs platformas konstruētās automašīnas ar vienu uzlādi spēs nobraukt vairāk nekā 500 kilometrus. “KIA” sola arī kādu ļoti sportisku automašīnu, kas līdz 100km/h paātrināsies nepilnās 3,5 sekundēs. Platforma tiks likta lietā jau nākamgad, uzsākot tās lietošanu elektroauto ražošanā.

Platformas konstrukcija ļauj baterijas izvietot zem auto grīdas, tāpēc salonā un bagāžniekā tiek nodrošināta plašāka telpa un līdzena grīda kājām. Ražotāji norāda, ka jaunajos elektroauto tiks izmantotas baterijas ar lielāku ietilpību, proti, jaunās baterijas spēs uzņemt par aptuveni 10 procentiem vairāk enerģijas nekā līdz šim. Uzlabota arī bateriju dzesēšanas sistēma.

Mašīnas, kas būvētas uz jaunās platformas, būs savietojamas gan ar 400V, gan 800V uzlādes iekārtām. Autoražotāji saka, ka, mašīnu lādējot īpaši ātrās uzlādes stacijās, auto akumulatoru pilnībā var uzlādēt 18 minūšu laikā. Savukārt 100 kilometriem nepieciešamo elektrības daudzumu iespējams uzlādēt 5 minūšu laikā

“KIA” jau iepriekš paziņoja, ka piecu gadu laikā vēlas sasniegt uzstādīto mērķi, proti, elektroauto jāsastāda 20 procenti no kopējā pārdošanas apjoma.

5 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
5 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Hundai un killed-in-action, sākumā parādiet reāli braucošu auto un tad kladziniet. Lai nav kā ar kodolsintēzes elektrību nākamajos 10..15..50… gados.

Last edited 1 month ago by Krotow
Skābene

KONA tak ir viens no jēdzīgākajiem elektro auto Eiropā.

Krotow

Es to par šo topošo e-gimpu (E-GMP) platformu teicu. Būtu labi izbeigt solījumus bez pamata. Kur rezultāts dzīvē parasti jūtami atšķiras un ne uz labo pusi. VW ID.3 gala cena, piemēram.

Kārlis

platforma pati par sevi ir labs sasniegums
nākamais līmenis ir reāli braucošs auto.
a un mūsu līmenis būs 10gadu vecs auto ar nelielu koroziju un pusbeigtu bateriju.
un, protams, wiki, kur un kā var atskrūvēt to sasodīto slāni, lai varētu nomainīt beigtos litija elementus pret citiem. Aļikā pasūtītos.

Elektriķis

Oriģinālajā rakstā bija būtiska lieta: šiem būšot 220V maiņstrāvas ligzda ar 3,5kW jaudu. Tāda kā liela “power banka” uz riteņiem. Tad nu beidzot kaut kas saimniecībā noderīgs!

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: