Web Analytics
More
    Reklāma

    Facebook par 1 miljardu dolāru iegādājas CRM servisu Kustomer

    Jaunākie raksti

    Sociālais tīkls Facebook veicis vienu no lielākajiem darījumiem savā vēsturē, iegādājoties klientu attiecību pārvaldības programmu Kustomer, lai paplašinātu savu servisu tieši uzņēmumiem.

    Kustomer darbības princips ir balstīts uz to, lai apkopotu uzņēmuma un klientu saziņas informāciju no vairākiem kanāliem vienā platformā, tādējādi tiek iegūta plašāka informācija ar garāku vēsturi. Un šī ir viena no galvenajām lietām, kāpēc Facebook ir iegādājies Kustomer, lai attīstītu savus pakalpojumus uzņēmumiem, tos aicinot vēl vairāk izmantot pašu sociālo tīklu.

    Šobrīd Facebook ir aptuveni 2 miljardu lietotāju, no kuriem 175 miljoniem to asociē arī kā savu primāro un galveno saziņas tīklu tieši no biznesa viedokļa. Tātad caur to notiek svarīgākās darbības un komunikācija ar klientiem, un tieši šie būs pirmie potenciālie klienti Kustomer servisam.

    Līdz šim jau noteikti esam pamanījuši, ka gandrīz katram uzņēmumam ir izveidota vismaz kāda vienkārša biznesa lapa Facebook, tāpāt arī caur Instagram un WhatsApp ir iespējams ērtāk nokļūt līdz preču iegādes procesam. Iegūstot savā īpašumā Kustomer, būs iespējams integrēt arī klientu attiecību pārvaldību šajā ekosistēmā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma