web analytics

Bolt prezentē jaunu elektriskā skrejriteņa modeli

Jaunākie raksti

DPD Latvija brīdina par krāpniekiem, kas mēģina izkrāpt norēķinu karšu datus

DPD Latvija vērš uzmanību uz jaunu krāpniecības shēmu un brīdina par krāpniekiem, kas uzņēmuma vārdā mēģina izkrāpt iedzīvotāju norēķinu...

Revolut laiž klajā iegādes risinājumu Latvijas uzņēmumiem

Īstenojot savu mērķi nodrošināt iespēju visus uzņēmumiem būtiskos aspektus pārvaldīt vienuviet, Revolut Business šodien paziņoja par jaunā iegādes risinājuma...

Kursors.lv izmēģina Shipzee servisu – Apple MagSafe lādētājs pēc pusotra mēneša gaidīšanas

Novembra beigās, kad Amerikā atzīmē Pateicības dienu un norisinās “Melnās piektdienas” jeb Black Friday atlaižu un iepirkšanās trakums, Latvijā sevi ar...

Xiaomi Mi Band 6 varētu tikt pie GPS, SpO2 sensora un Amazon Alexa atbalsta

Tīmeklī uzieta gaidāmās Xiaomi Mi Band 6 fitnesa aproces programmatūra, kas norāda uz vairākiem ilgi gaidītiem uzlabojumiem. Parasti Xiaomi...

Volkswagen pārsniedz Eiropas CO2 emisiju mērķus un Baltijā kļūst par elektroauto tirgus līderi

Saskaņā ar sākotnējiem datiem Volkswagen pasažieru automašīnu segmentā radījis par aptuveni sešiem miljoniem gramu mazāk CO2 nekā to pieprasa...

Bolt atklāj savu ceturtās paaudzes skrejriteni, kas ar innovatīva aprīkojuma un programmatūras palīdzību ir viens no drošākajiem modeļiem tirgū.

Bolt 4 is aprīkots ar sensoriem, kas uztver negadījumus, kritienus, strauju bremzēšanu un nedrošas braukšanas pazīmes. Elektriskā skrejriteņa konstrukcija ir optimizēta ar viszemāko smaguma centru, augstāko atstatumu no zemes, uzlabotu riteņu leņķi un īpaši vieglu svaru, lai nodrošinātu papildu stabilitāti un drošu manevrēšanu.

Aprīkojuma un programmatūras funkciju kopums, piemēram, straujas bremzēšanas detektori un viedi balss signāli, ļauj Bolt samazināt negadījumu risku, izglītojot un brīdinot braucējus, kā arī ziņojot gājējiem, un sniedz iespēju vietējām komandām reaģēt nekavējoties, kad tas nepieciešams.

Dmitrijs Pivovarovs (Dmitri Pivovarov), Bolt mikromobilitātes direktors, komentē: “Mēs esam apņēmušies padarīt mikromobilitāti par pieejamu transporta veidu ikvienam, un drošība ir mūsu galvenā prioritāte. Mēs vēlamies, lai pēc iespējas vairāk cilvēku atteiktos no personīgajiem automobiļiem, izvēloties videi draudzīgākas alternatīvas, tāpēc ir svarīgi nodrošināt, ka skrejriteņi tiek izmantoti atbildīgi, lai tie būtu patiesi izdevīgi pilsētām un sabiedrībai. Uzņēmumā esošā aprīkojuma ekspertu komanda ļauj mums pilnībā kontrolēt skrejriteņu kvalitāti un ieviest progresīvus risinājumus. Mēs ceram, ka tas noteiks jaunus drošības standartus koplietošanas mikromobilitātē.”

Bolt 4 ir pilnībā izstrādāts uzņēmumā, Bolt komandai tiešā veidā atbildot par detaļu ražošanu un atlasīšanu. Skrejriteņa dizains un unikālais baterijas maiņas risinājums šobrīd gaida patenta piešķiršanu.

Eimantas Balta, Bolt reģionālais skrejriteņu pakalpojuma vadītājs Baltijā, piebilst: “Sagaidāms, ka jaunie skrejriteņi 2021. gadā nonāks arī līdz lietotājiem Latvijā. Ieviestās tehnoloģijas ļaus labāk pielāgoties pilsētvidei un nodrošināt videi draudzīgāku, drošāku un efektīvāku pārvietošanos, lai veiktu īsās distances.”

Bolt nākamās paaudzes skrejritenis ir 100% pārstrādājams un tā aprēķinātais kalpošanas laiks ir līdz 60 mēnešiem. Jaunais modelis veicina Bolt ilgtermiņa apņemšanos samazināt transporta nozares un Bolt kā uzņēmuma ekoloģisko nospiedumu. Šā gada sākumā Bolt paziņoja par saviem plāniem līdz 2020. gada beigām kļūt par klimata pozitīvu (oglekļa negatīvu) uzņēmumu elektrisko skrejriteņu darbībā.

Bolt šobrīd piedāvā mikromobilitātes pakalpojumus 45 pilsētās un 15 valstīs Eiropā. Uzņēmums 2021. gadā plāno paplašināt skrejriteņu un elektrisko velisopēdu koplietošanas pakalpojumu, lai aptvertu vairāk nekā 100 pilsētas. Bolt ceturtās paaudzes skrejritenis pirmo reizi tiks piedāvāts Bergenā, Norvēģijā, 2021. gada sākumā.

9 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
9 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Mārtiņš

Cepuri nost, Bolt. Vieni no retajiem, kas šajā laikā ir atstājuši skrejriteņus klientiem, nevis tos savākuši ziemas guļai. Manuprāt, kamēr vien nav sniegs, skrejritenis ir ļoti ērts pārvietošanās veids Rīgas centrā un es ļoti labprāt to turpinātu izmantot arī decembrī, janvārī un februārī.

Krotow

Kamēr trotuāri bez sniega un ledus, var mierīgi braukt. Vēja necaurlaidīgs apģērbs gan ir vēlams.

Krotow

Līdz šim pēc paša nomas skūteru pieredzes no Bolt palika vislabākais iespaids Diez cik jaunumam ir liels nobraucamais attālums. Būs interesanti pamēģināt.

0913

uzlabotu riteņu leņķi – hm. jābūt labai lietai…..

0913

kas tas par jaunvārdu – pilsētvide? visos portālos katrā rakstā par pilsētu piemin mistisko pilsētvidi. tiešām tik gudri izklausās?

tad jau redzēs, vai jaunajam modelim gaismas stars ir iekārtots tāpat kā vecajiem, lai laovaji spīdina viens otram acīs.

Kristaps Skutelis

Tēzaurs saka, ka šāds vārds eksistē: https://tezaurs.lv/pils%C4%93tvide

0913

nujā nujā – ar skūteri brauc nevis pa pilsētu, bet tieši pa pilsētai raksturīgu vidi.
un es domāju, ka brauc kubiskā vakuumā….poor me!

nesaku ka nav vārda, bet tas no sērijas, kad tantiņas viena otrai stāsta – paskat, kāda man hematoma. bet tev – tikai zilums…

digitalk

“kas tas par jaunvārdu – pilsētvide”

arhitektiem tas ir senvārds.

0913

The urban space refers to several urban areas and their related multicentric municipalities forming a whole in a single stretch. In the multicentric urban space, the urban areas are either adjoining or linked together by multicentric municipalities. This space forms a connected whole.

sanāk, ka pilsētvide ir pilsēta ar apēstajiem ciematiem un jaunbūvēto piepilsētu.
vienkārši sakot – apbūvētas, dabai atņemtas teritorijas.
no skūterista viedokļa svarīgs ir celiņš, nešķirojot vai tas ir uzbūvēts pilsētā, mežā vai vispār pazemē kur nav saprotams kas ir virs tevis – jūra vai tuksnesis.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: