Web Analytics
More
    Reklāma

    Salesforce par 27.7 miljardiem dolāru iegādājas profesionālo čata saziņas rīku Slack

    Jaunākie raksti

    Mākoņskaitļošanas gigants Salesforce zem saviem platajiem spārniem ņems pasaulē populārāko profesionālās čata saziņas rīku Slack. Slack iegāde ir lielākais darījums pēdējo gadu laikā šajā industrijā, kā arī Slack iegāde ir lielākais Salesforce pirkums uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē.

    Salesforce par Slack samaksās 27.7 miljardus dolāru. Salesforce uzreiz paziņojis, ka Slack komanda ir uzbūvējusi vienu no pasaulē labākajām saziņas platformām, Slack jau pierādījis sevi ilgi pirms pandēmijas, bet šobrīd attālināta strādāšana un efektīva saziņa ir ļoti būtiska ikdienas darba sastāvdaļa.

    Reklāma

    Slack no jaunuzņēmuma, kas tapa 2009. gadā ar novirzi uz datorspēlēm, pāraudzis par Microsoft un citu milžu konkurentu. Slack pirms gada lietoja 12 miljoni cilvēku ik dienas, bet šobrīd Slack izmantošanas apmēri varētu būt pat daudzkārt lielāki. Slack nodrošina ne tikai čata saziņu, bet arī video konferences, datu pārsūtīšanu un pat dažādus IT administrēšanas pakalpojumus.

    Bet vienlaikus Slack nav spējis arī Covid apstākļos gūt peļņu, turklāt tiek lēsts, ka Slack ir zaudējis procentuālo tirgus daļu Microsoft, Facebook un citiem saziņas servisiem.

    Arī Kursora komanda kopš neatminamiem laikiem izmanto Slack savā ikdienas saziņā. Pačukstēšu, ka neesam tā dēvētie power users šajā saziņas servisā, to izmantojam tikai ļoti vienkāršai sarakstei.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma