web analytics

Salesforce par 27.7 miljardiem dolāru iegādājas profesionālo čata saziņas rīku Slack

Jaunākie raksti

“Coinbase” stūrē publiskas kompānijas virzienā

Kriptovalūtu tirdzniecības uzņēmums "Coinbase" nolēmis kļūt par publisku kompāniju. Uzņēmums ceturtdien, 25. februārī, ASV Vērtspapīru un biržu komisijā iesniedza...

Gandrīz puse pārdoto viedtālruņu Japānā pagājušajā gadā bijuši iPhone

Šī gada pirmajos mēnešos ienāk arvien jauna un jauna informācija par dažādiem 2020. gada finanšu un pārdošanas datiem, tāpēc...

Zoom sāks piedāvāt automātiskos subtitrus arī bezmaksas versijas lietotājiem

Videokonferenču rīks Zoom līdz 2021. rudenim plāno piedāvāt automātisko subtitru veidošanu arī bezmaksas lietotājiem, tiesa, šobrīd šai iespējai nepieciešams...

“Mercedes” nevēlas sasteigt atteikšanos no iekšdedzes dzinējiem

Vācu autoražotājs "Mercedes" iepriekš iepazīstinājis ar dažādiem plāniem, kā uzņēmums plāno pārstrukturizēt savu biznesu nākotnes elektroauto tirgum. Autoražotājs pamazām...

HP atpērk HyperX no Kingston

HP Inc. ar Kingston noslēguši vienošanos par HyperX pārdošanu HP. Darījuma summa ir 425 miljoni dolāru par HyperX datorspēļu...

Mākoņskaitļošanas gigants Salesforce zem saviem platajiem spārniem ņems pasaulē populārāko profesionālās čata saziņas rīku Slack. Slack iegāde ir lielākais darījums pēdējo gadu laikā šajā industrijā, kā arī Slack iegāde ir lielākais Salesforce pirkums uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē.

Salesforce par Slack samaksās 27.7 miljardus dolāru. Salesforce uzreiz paziņojis, ka Slack komanda ir uzbūvējusi vienu no pasaulē labākajām saziņas platformām, Slack jau pierādījis sevi ilgi pirms pandēmijas, bet šobrīd attālināta strādāšana un efektīva saziņa ir ļoti būtiska ikdienas darba sastāvdaļa.

Slack no jaunuzņēmuma, kas tapa 2009. gadā ar novirzi uz datorspēlēm, pāraudzis par Microsoft un citu milžu konkurentu. Slack pirms gada lietoja 12 miljoni cilvēku ik dienas, bet šobrīd Slack izmantošanas apmēri varētu būt pat daudzkārt lielāki. Slack nodrošina ne tikai čata saziņu, bet arī video konferences, datu pārsūtīšanu un pat dažādus IT administrēšanas pakalpojumus.

Bet vienlaikus Slack nav spējis arī Covid apstākļos gūt peļņu, turklāt tiek lēsts, ka Slack ir zaudējis procentuālo tirgus daļu Microsoft, Facebook un citiem saziņas servisiem.

Arī Kursora komanda kopš neatminamiem laikiem izmanto Slack savā ikdienas saziņā. Pačukstēšu, ka neesam tā dēvētie power users šajā saziņas servisā, to izmantojam tikai ļoti vienkāršai sarakstei.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: