Reklāma

Salesforce par 27.7 miljardiem dolāru iegādājas profesionālo čata saziņas rīku Slack

Jaunākie raksti

Latvijā izveidota jauna IT apmācību organizācija “TDL School”

Augstākās izglītības un IT profesionāļi Latvijā izveidojuši jaunu IT izglītības organizāciju “TDL School”, kuras mērķis būs klātienes un tiešsaistes...

Xiaomi Black Shark 4 spēlēm paredzētā viedtālruņa apskats

Xiaomi marta beigās papildināja viedtālruņu klāstu ar diviem Black Shark 4 sērijas viedtālruņiem – Black Shark 4 un Black...

Microsoft tikai jūlijā no Windows izvāks Adobe Flash

Adobe jau pagājušajā gadā apstiprināja, ka nu tiešām ir pienācis Flash gals – Flash Player vairs netiek uzturēts un...

“SpaceX” atklāj detaļas par plānoto “Starship” pirmo orbitālo lidojumu

Tie, kuri sekoja līdzi pēdējam "SpaceX" raķetes "Starship" prototipa "SN15" testam, bija liecinieki tam, ka pirmo reizi iznākums bija...

ASUS TUF sērijas klēpjdatori saņem GeForce RTX 3060 un Intel 11. paaudzes procesorus

ASUS TUF sērijas klēpjdatori pazīstami ar izturīgiem korpusiem un augstas atsvaidzes ekrāniem. Tiek ziņots, ka ASUS TUF sērijas klēpjdatori...

Mākoņskaitļošanas gigants Salesforce zem saviem platajiem spārniem ņems pasaulē populārāko profesionālās čata saziņas rīku Slack. Slack iegāde ir lielākais darījums pēdējo gadu laikā šajā industrijā, kā arī Slack iegāde ir lielākais Salesforce pirkums uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē.

Salesforce par Slack samaksās 27.7 miljardus dolāru. Salesforce uzreiz paziņojis, ka Slack komanda ir uzbūvējusi vienu no pasaulē labākajām saziņas platformām, Slack jau pierādījis sevi ilgi pirms pandēmijas, bet šobrīd attālināta strādāšana un efektīva saziņa ir ļoti būtiska ikdienas darba sastāvdaļa.

Slack no jaunuzņēmuma, kas tapa 2009. gadā ar novirzi uz datorspēlēm, pāraudzis par Microsoft un citu milžu konkurentu. Slack pirms gada lietoja 12 miljoni cilvēku ik dienas, bet šobrīd Slack izmantošanas apmēri varētu būt pat daudzkārt lielāki. Slack nodrošina ne tikai čata saziņu, bet arī video konferences, datu pārsūtīšanu un pat dažādus IT administrēšanas pakalpojumus.

Bet vienlaikus Slack nav spējis arī Covid apstākļos gūt peļņu, turklāt tiek lēsts, ka Slack ir zaudējis procentuālo tirgus daļu Microsoft, Facebook un citiem saziņas servisiem.

Arī Kursora komanda kopš neatminamiem laikiem izmanto Slack savā ikdienas saziņā. Pačukstēšu, ka neesam tā dēvētie power users šajā saziņas servisā, to izmantojam tikai ļoti vienkāršai sarakstei.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: