web analytics

Populārais “Morris J-Type” busiņš atgriežas ar elektrisko piedziņu

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

20. gadsimta vidū britu salās lielu popularitāti iemantoja “Morris J-Type” busiņš. Oriģinālais busiņš pirmoreiz parādījās 1948. gadā un tas ātri izkaroja vietu britu sabiedrībā, busiņam kļūstot par Karaliskā pasta transportlīdzekli. Tāpat to labprāt izvēlējās dažādu preču pārvadātāji. Orīginālā “J-Type” ražošana tika pārtraukta 1961. gadā.

Jaunais projekts nosaukts par “Morris JE” un darbs pie tā sākās 2017. gadā, autoriem skaidrojot, ka oriģinālais dizains atdzims 21. gadsimta stilā, izmantojot jaunākās tehnoloģijas. Izstrāde notika Lielbritānijā, piesaistot ekspertus no visas Eiropas. Arī ražošana nākamgad sāksies Lielbritānijā.

Transportlīdzekļa virsbūve veidota no oglekļa šķiedras, kas to padarīs par vienu no vieglākajiem komerctransporta eksemplāriem tirgū, savukārt baterijas būs iebūvētas grīdā. Tāpat busiņš būs aprīkots ar mūsdienīgu multimediju sistēmu un vairākām atpakaļskata kamerām. Ražotājs sola, ka ar vienu uzlādi tas spēs veikt apmēram 320 kilometrus, bet kravas nodalījumā varēs iekraut 1000 kilogramus smagu kravu.

Šis viss gan nebūs lēts prieks – busiņš maksās ap 60 tūkstošiem mārciņu, tāpēc mazticams, ka tas atkārtoti kļūs par pastniekiem populāru izvēli.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
hmmm :)
  1. Oglekļa šķiedra
  2. Baterijas iebūvētas grīdā
  3. Multimēdiju sistēma
  4. Attālums ar vienu uzlādi
  5. tikai tagad cik tas spēs smagu kravu vest.

Pilnīgi iespējams ka raksts atspoguļo sabiedrības tā laika uzskatus utt par visu . Un svarīgākais tiek pateiks vispirms un pēc tam mazsvarīgākais.
Iepriekš taču, pirms 10 vai 20 gadiem stāstija par to cik ar mašinu var nobraukt vai cik tā lielu kravu spēs vest, ja tas ir komerctransports, vai arī cik tas maksās.

Bet tagad “Mūsdienīga multimēdiju sistēma” .

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: