web analytics

Mazākie “Volkswagen ID” elektroauto modeļi tiks būvēti uz modificētas MEB platformas

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

“Volkswagen” jau prezentējis “ID.3” un “ID.4” elektroauto modeļus, bet nākotnē gaidāmi arī mazāki auto, kuri, visticamāk, tiks apzīmēti ar nosaukumiem “ID.1” un “ID.2”. Autoražotājs apstiprinājis, ka tiešām notiek darbs pie izmēros mazākiem un lētākiem “ID” auto, kuru cena varētu būt ap 25 tūkstošiem eiro.

Lielākā daļa “Volkswagen” koncerna nākotnes elektroauto taps, izmantojot MEB platformu, taču šo mazāko auto radīšanai tiks lietota pielāgota platforma – MEB Lite. Nu, gluži kā viedtālruņu pasaulē. “Volkswagen” plāno, ka uz šīs platformas tapušās mašīnas varētu aprīkot ar 45 kWh bateriju, kas ir mazāk nekā konkurentiem no PSA koncerna. Šajā gadījumā runājam par tādiem konkurentiem kā “Peugeot e-208”, “Citroen e-C4” un “Opel Corsa-e”. Visām šīm mašīnām pieejamas 50 kWh baterijas.

Protams, visu beigu beigās noteiks nevis bateriju ietilpība, bet tas, cik tālu iespējams aizbraukt ar vienu uzlādi. Ja “VW” radītās mašīnas ar mazāku bateriju ietilpību spēs aizbraukt tālāk nekā viņu konkurentu mašīnas, tad bateriju ietilpība kļūs par relatīvi mazsvarīgu faktu.

Sagaidāms, ka uz MEB Lite platformas taps aizvietotāji šā brīža “e-Up!” un “Polo”. Tomēr, lai platforma spētu sevi atpelnīt, nepieciešami nopietni ražošanas apjomi, līdz ar to, izmantojot šo MEB platformas versiju, varētu tapt arī izmēros kompaktāki “Škoda” un “Seat” elektromobiļi. Pirmie uz MEB Lite platformas būvētie auto tirdzniecībā varētu nonākt pēc pāris gadiem.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: