Web Analytics
More
    Reklāma

    Mazākie “Volkswagen ID” elektroauto modeļi tiks būvēti uz modificētas MEB platformas

    Jaunākie raksti

    “Volkswagen” jau prezentējis “ID.3” un “ID.4” elektroauto modeļus, bet nākotnē gaidāmi arī mazāki auto, kuri, visticamāk, tiks apzīmēti ar nosaukumiem “ID.1” un “ID.2”. Autoražotājs apstiprinājis, ka tiešām notiek darbs pie izmēros mazākiem un lētākiem “ID” auto, kuru cena varētu būt ap 25 tūkstošiem eiro.

    Lielākā daļa “Volkswagen” koncerna nākotnes elektroauto taps, izmantojot MEB platformu, taču šo mazāko auto radīšanai tiks lietota pielāgota platforma – MEB Lite. Nu, gluži kā viedtālruņu pasaulē. “Volkswagen” plāno, ka uz šīs platformas tapušās mašīnas varētu aprīkot ar 45 kWh bateriju, kas ir mazāk nekā konkurentiem no PSA koncerna. Šajā gadījumā runājam par tādiem konkurentiem kā “Peugeot e-208”, “Citroen e-C4” un “Opel Corsa-e”. Visām šīm mašīnām pieejamas 50 kWh baterijas.

    Protams, visu beigu beigās noteiks nevis bateriju ietilpība, bet tas, cik tālu iespējams aizbraukt ar vienu uzlādi. Ja “VW” radītās mašīnas ar mazāku bateriju ietilpību spēs aizbraukt tālāk nekā viņu konkurentu mašīnas, tad bateriju ietilpība kļūs par relatīvi mazsvarīgu faktu.

    Sagaidāms, ka uz MEB Lite platformas taps aizvietotāji šā brīža “e-Up!” un “Polo”. Tomēr, lai platforma spētu sevi atpelnīt, nepieciešami nopietni ražošanas apjomi, līdz ar to, izmantojot šo MEB platformas versiju, varētu tapt arī izmēros kompaktāki “Škoda” un “Seat” elektromobiļi. Pirmie uz MEB Lite platformas būvētie auto tirdzniecībā varētu nonākt pēc pāris gadiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma