web analytics

“Ferrari” radījuši jaunu “488” trases versiju, demonstrējot auto maksimālo potenciālu

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

“Ferrari” inženieri nesnauž un viņi radījuši jaunu modeli, pareizāk sakot, jaunu modeļa versiju – “488 GT Modificata”, kurā apvienota “Ferrari” pieredze izturības un GT3 klases sacensībās.

Pretstatā nesen prezentētajam “Lamborghini”, šī mašīna nebūs paredzēta braukšanai pa koplietošanas ceļiem, bet gan tikai pa trasi. Ar šo auto “Ferrari” inženieri sniedz ieskatu, kādu sporta auto iespējams izveidot, kad nav jādomā par Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) ierobežojumiem. Mašīnā atrodams 3,9 litru V8 motors no “488” ielas versijas, taču šajā gadījumā auto aprīkots ar divām turbīnām un spēj attīstīt 700 zirgspēkus. Lielo jaudu iespējams attīstīt, pateicoties dažādiem uzlabojumiem, piemēram, oglekļa šķiedras sajūgam. Visa jauda tiek nosūtīta aizmugurējiem riteņiem, izmantojot automātisko pārnesumkārbu, kuras pārnesumu attiecības iespējams mainīt un pielāgot ražošanas procesā.

Apejot FIA noteikumus, “Ferrari” varēja uzstādīt agresīvākas aerodinamiskās detaļas, palielinot piespiedējspēku. Lielākā daļa balstiekārtas pārņemta no “488 GTE”, kas sacenšas tādās sacīkstēs kā leģendārais Lemānas 24 stundu brauciens, savukārt bremžu sistēma pārņemta no “GT3” klases “488”, lai nodrošinātu, ka auto spēs apstāties apli pēc apļa, bremzēm nenodilstot pārāk strauji.

Protams, oglekļa šķiedra un alumīnijs nav taupīts, lai auto būtu pēc iespējas vieglāks. Tas “Ferrari” ļāvis uzstādīt augstas izšķirtspējas atpakaļskata kameru un pasažiera sēdekli jau standarta komplektācijā. Neaizmirsīsim, ka runājam par auto trasei. Slēdži un pogas veidotas pēc iespējas vienkāršākas, auto ir drošības karkass un tehnoloģija, kas ļauj pieslēgties mašīnai un iegūt telemetrijas datus.

Tā kā mašīna neatbilst pilnīgi neviena sacīkšu seriāla noteikumiem, tā varēs piedalīties tikai atvērtās trases dienās. “Ferrari” neatklāj cenu, taču kompānija uzsver, ka tiks saražots ļoti ierobežots eksemplāru skaits un mašīnas varēs nopirkt tikai tie, kuri piedalījušies “Club Competizioni GT” sacensībās.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Pēc manas saprašanas trases mašīnai būtu jāvar nomainīt pārnesumu attiecību katrai trasei, nevis vienreiz ražojot. Tāpēc pēc manām domām šī ir kolekcijas mašīna, kas izbrauks varbūt vienreiz.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: