Web Analytics
More
    Reklāma

    “Ferrari” radījuši jaunu “488” trases versiju, demonstrējot auto maksimālo potenciālu

    Jaunākie raksti

    “Ferrari” inženieri nesnauž un viņi radījuši jaunu modeli, pareizāk sakot, jaunu modeļa versiju – “488 GT Modificata”, kurā apvienota “Ferrari” pieredze izturības un GT3 klases sacensībās.

    Pretstatā nesen prezentētajam “Lamborghini”, šī mašīna nebūs paredzēta braukšanai pa koplietošanas ceļiem, bet gan tikai pa trasi. Ar šo auto “Ferrari” inženieri sniedz ieskatu, kādu sporta auto iespējams izveidot, kad nav jādomā par Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) ierobežojumiem. Mašīnā atrodams 3,9 litru V8 motors no “488” ielas versijas, taču šajā gadījumā auto aprīkots ar divām turbīnām un spēj attīstīt 700 zirgspēkus. Lielo jaudu iespējams attīstīt, pateicoties dažādiem uzlabojumiem, piemēram, oglekļa šķiedras sajūgam. Visa jauda tiek nosūtīta aizmugurējiem riteņiem, izmantojot automātisko pārnesumkārbu, kuras pārnesumu attiecības iespējams mainīt un pielāgot ražošanas procesā.

    Apejot FIA noteikumus, “Ferrari” varēja uzstādīt agresīvākas aerodinamiskās detaļas, palielinot piespiedējspēku. Lielākā daļa balstiekārtas pārņemta no “488 GTE”, kas sacenšas tādās sacīkstēs kā leģendārais Lemānas 24 stundu brauciens, savukārt bremžu sistēma pārņemta no “GT3” klases “488”, lai nodrošinātu, ka auto spēs apstāties apli pēc apļa, bremzēm nenodilstot pārāk strauji.

    Protams, oglekļa šķiedra un alumīnijs nav taupīts, lai auto būtu pēc iespējas vieglāks. Tas “Ferrari” ļāvis uzstādīt augstas izšķirtspējas atpakaļskata kameru un pasažiera sēdekli jau standarta komplektācijā. Neaizmirsīsim, ka runājam par auto trasei. Slēdži un pogas veidotas pēc iespējas vienkāršākas, auto ir drošības karkass un tehnoloģija, kas ļauj pieslēgties mašīnai un iegūt telemetrijas datus.

    Tā kā mašīna neatbilst pilnīgi neviena sacīkšu seriāla noteikumiem, tā varēs piedalīties tikai atvērtās trases dienās. “Ferrari” neatklāj cenu, taču kompānija uzsver, ka tiks saražots ļoti ierobežots eksemplāru skaits un mašīnas varēs nopirkt tikai tie, kuri piedalījušies “Club Competizioni GT” sacensībās.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    27.11.2020 09:00

    Pēc manas saprašanas trases mašīnai būtu jāvar nomainīt pārnesumu attiecību katrai trasei, nevis vienreiz ražojot. Tāpēc pēc manām domām šī ir kolekcijas mašīna, kas izbrauks varbūt vienreiz.

    Reklāma