Web Analytics
More
    Reklāma

    “Porsche Taycan” uzstāda Ginesa rekordu, veicot garāko elektroauto driftu pasaulē

    Jaunākie raksti

    Viens no pēdējiem autobūves Ginesa rekordiem uzstādīts ar “Porsche Taycan” elektroauto, kas veica pasaulē garāko driftu automašīnai ar elektrisko piedziņu. Rekords tika sasniegts Vācijas sacīkšu trasē, Hokenheimā.

    Pre-production “Taycan” modelis 55 minūtes driftoja pa speciāli izveidotu apli un tiesneši uzmanīgi vēroja, cik precīzi auto un tā vadītājs izpilda uzdevumu. Automašīnas vadītājs Deniss Retera driftā veica 210 apļus jeb 42 kilometrus un 171 metru, uzstādot rekordu. Vidējais ātrums šajā laikā bija nedaudz zem 50km/h un, pats par sevi saprotams, mašīnai bija atslēgtas visas elektroniskās pretslīdes palīgierīces.

    Jāpiebilst, ka izveidotais aplis brauciena laikā tika laistīts ar ūdeni, kas, protams, uzlaboja slīdamību un tas nebija drifts klasiskā izpratnē ar kaucošām, kūpošām riepām uz sausa asfalta. Pats braucējs norāda, ka šāda veida drifts ir ļoti sarežģīts, jo 210 apļu laikā jāsaglabā milzīga koncentrēšanās, lai auto nesagrieztos.

    Rekorda sasniegšanai tika izmantots “Taycan” ar aizmugurējo piedziņu, kam ir 402 zirgspēku jauda, izmantojot 79,2 kWh bateriju. Ja auto aprīkots ar lielāko 93,4 kWh bateriju, “Taycan” ar aizmugurējo piedziņu spēs attīstīt pat 469 zirgspēkus.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    KKTK
    25.11.2020 14:55

    Piebildīsim, ka drifts beidzās tāpēc, ka iztērējās baterija.

    Meža māte
    25.11.2020 15:14

    Par ko ziņa? Pakaļpiedziņas auto iet uz priekšu plakaniski? Trenēts pilots nezaudēja uzmanību? Vai ka riepas izturēja?

    Kursors.lv
    25.11.2020 15:42
    Reply to  Meža māte

    Par to, ka baterijas neuzkarsa un neaizdegās.

    Meža māte
    25.11.2020 15:49

    Tas būtu traki, ja elektroauto braucot aizdegtos baterija. Un ne tam lētākajam elektroato!

    Pag, vai braukt ar elektroauto vispār ir droši?

    Kursors.lv
    25.11.2020 15:59
    Reply to  Meža māte

    Šādam drifta trikam ir visai mazs sakars ar normālu auto ekspluatāciju. Arī parastie ne elektroauto nosprāgs ilgstošā driftā.

    Krotow
    25.11.2020 17:21

    Man šķiet ka tur arī ir visa drifta sāls – nokaut auto pēc iespējas “stilīgāk”. Un pie reizes no gumijas dūmiem pielaist vēzīti apkārt esošajiem.

    Last edited 3 years ago by Krotow
    Kursors.lv
    25.11.2020 18:06
    Reply to  Krotow

    Nē, tas nav drifta galvenais mērķis un sāls :)

    KKTK
    25.11.2020 21:44

    Tu redzēji cik slapjš un slidens bija aplis? Tur pilnīgi neko nelauza. Īzī pīzī mašīnai. Ja nu vienīgais pilota uzmanību un vestibulāro aparātu. Pabraucot stundu pa Rīgu var vairāk auto sabojāt.

    Kursors.lv
    26.11.2020 07:30
    Reply to  KKTK

    Protams, ka slapjš asfalts. Kā gan citādi? Pa sausu tie būtu pieci apļi un riepas izmetamas.

    Meža māte
    26.11.2020 09:34

    Bet ironiski, ka it kā zaļāku auto cenšas reklamēt pagalam melnā veidā. Labs zemteksts viņiem sanācis.

    Kursors.lv
    26.11.2020 11:53
    Reply to  Meža māte

    Kas tur melns? Te galvenā doma parādīt, ka auto var ilgstoši braukt paaugstinātas slodzes apstākļos. To sagaida no sporta auto, bet parasti vēl nesagaida no elektroauto.

    Agris
    25.11.2020 15:59

    Tajā video (kuru starp citu kursors komanda nez kāpēc nespēja ievietot pie šī raksta) izskatījās, ka tas rekords tika uzstādīts tikai tāpēc, ka kāds vienkārši to pirmo reizi darīja ar EV. Pēc kaut kāda “mēmākā” rekorda tas viss neizskatījās, drīzāk vienkārši pēc PR gājiena un to droši vien kāds varētu pārsist ar īres elektroskūteri driftējot ap Mildu..

    Kursors.lv
    25.11.2020 16:05
    Reply to  Agris

    Protams, ka tas ir PR gājiens. Video pieliku.

    Reinis Rozitis
    25.11.2020 21:51

    Tās Ginesa kategorijas (lasi “rinķot pa slapju apli”) paliek aizvien jocīgākas..

    Tīri no PR viedokļa efektīvāk būtu taisīt kaut ko tādu https://www.youtube.com/watch?v=Hg6L_7qLIEQ

    Reklāma