web analytics

“Porsche Taycan” uzstāda Ginesa rekordu, veicot garāko elektroauto driftu pasaulē

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

Viens no pēdējiem autobūves Ginesa rekordiem uzstādīts ar “Porsche Taycan” elektroauto, kas veica pasaulē garāko driftu automašīnai ar elektrisko piedziņu. Rekords tika sasniegts Vācijas sacīkšu trasē, Hokenheimā.

Pre-production “Taycan” modelis 55 minūtes driftoja pa speciāli izveidotu apli un tiesneši uzmanīgi vēroja, cik precīzi auto un tā vadītājs izpilda uzdevumu. Automašīnas vadītājs Deniss Retera driftā veica 210 apļus jeb 42 kilometrus un 171 metru, uzstādot rekordu. Vidējais ātrums šajā laikā bija nedaudz zem 50km/h un, pats par sevi saprotams, mašīnai bija atslēgtas visas elektroniskās pretslīdes palīgierīces.

Jāpiebilst, ka izveidotais aplis brauciena laikā tika laistīts ar ūdeni, kas, protams, uzlaboja slīdamību un tas nebija drifts klasiskā izpratnē ar kaucošām, kūpošām riepām uz sausa asfalta. Pats braucējs norāda, ka šāda veida drifts ir ļoti sarežģīts, jo 210 apļu laikā jāsaglabā milzīga koncentrēšanās, lai auto nesagrieztos.

Rekorda sasniegšanai tika izmantots “Taycan” ar aizmugurējo piedziņu, kam ir 402 zirgspēku jauda, izmantojot 79,2 kWh bateriju. Ja auto aprīkots ar lielāko 93,4 kWh bateriju, “Taycan” ar aizmugurējo piedziņu spēs attīstīt pat 469 zirgspēkus.

14 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
14 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
KKTK

Piebildīsim, ka drifts beidzās tāpēc, ka iztērējās baterija.

Meža māte

Par ko ziņa? Pakaļpiedziņas auto iet uz priekšu plakaniski? Trenēts pilots nezaudēja uzmanību? Vai ka riepas izturēja?

Kristaps Skutelis

Par to, ka baterijas neuzkarsa un neaizdegās.

Meža māte

Tas būtu traki, ja elektroauto braucot aizdegtos baterija. Un ne tam lētākajam elektroato!

Pag, vai braukt ar elektroauto vispār ir droši?

Kristaps Skutelis

Šādam drifta trikam ir visai mazs sakars ar normālu auto ekspluatāciju. Arī parastie ne elektroauto nosprāgs ilgstošā driftā.

Krotow

Man šķiet ka tur arī ir visa drifta sāls – nokaut auto pēc iespējas “stilīgāk”. Un pie reizes no gumijas dūmiem pielaist vēzīti apkārt esošajiem.

Last edited 1 month ago by Krotow
Kristaps Skutelis

Nē, tas nav drifta galvenais mērķis un sāls :)

KKTK

Tu redzēji cik slapjš un slidens bija aplis? Tur pilnīgi neko nelauza. Īzī pīzī mašīnai. Ja nu vienīgais pilota uzmanību un vestibulāro aparātu. Pabraucot stundu pa Rīgu var vairāk auto sabojāt.

Kristaps Skutelis

Protams, ka slapjš asfalts. Kā gan citādi? Pa sausu tie būtu pieci apļi un riepas izmetamas.

Meža māte

Bet ironiski, ka it kā zaļāku auto cenšas reklamēt pagalam melnā veidā. Labs zemteksts viņiem sanācis.

Kristaps Skutelis

Kas tur melns? Te galvenā doma parādīt, ka auto var ilgstoši braukt paaugstinātas slodzes apstākļos. To sagaida no sporta auto, bet parasti vēl nesagaida no elektroauto.

Agris

Tajā video (kuru starp citu kursors komanda nez kāpēc nespēja ievietot pie šī raksta) izskatījās, ka tas rekords tika uzstādīts tikai tāpēc, ka kāds vienkārši to pirmo reizi darīja ar EV. Pēc kaut kāda “mēmākā” rekorda tas viss neizskatījās, drīzāk vienkārši pēc PR gājiena un to droši vien kāds varētu pārsist ar īres elektroskūteri driftējot ap Mildu..

Kristaps Skutelis

Protams, ka tas ir PR gājiens. Video pieliku.

Reinis Rozitis

Tās Ginesa kategorijas (lasi “rinķot pa slapju apli”) paliek aizvien jocīgākas..

Tīri no PR viedokļa efektīvāk būtu taisīt kaut ko tādu https://www.youtube.com/watch?v=Hg6L_7qLIEQ

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: