web analytics

Masks sola, ka “Tesla Semi” kravas auto varēs veikt 1000 kilometrus ar vienu uzlādi

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

Elektroauto ražotāja “Tesla” vadītājs Īlons Masks vienā no savām pēdējām intervijām izteicies, ka sasniegt 500 kilometrus vai 800 kilometrus ar vienu uzlādi elektriskam kravas auto ir diezgan vienkārši (fairly easy). Masks apgalvo, ka ne tik tālā nākotnē ieraudzīsim elektrisku kravas auto, kas ar vienu uzlādi varēs nobraukt pat 1000 kilometrus.

Jau prezentējot šo mašīnu 2017. gadā “Tesla” solīja, ka “Semi” ar vienu uzlādi varēs nobraukt 500 vai 800 kilometrus, taču runas par 1000 kilometriem ar vienu uzlādi ir kas jauns. Turklāt, šie skaitļi ir nobraucamais attālums ar pilnu kravu, tātad kopējais sastāva svars ar kravu ir 35-40 tonnas. Tas nozīmē, ka “Semi” varēs pārvadāt tikpat smagas kravas kā dīzeļa kravas auto.

Plānots, ka šajās kravas mašīnās ar laiku tiks ievietotas “Tesla” jaunās “4680” baterijas, kuras spēj ietilpināt vairāk enerģijas nekā līdz šim izmantotās baterijas, līdz ar to palielinot nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi.

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Jānis Vanags

//tātad kopējais sastāva svars ar kravu ir 35-40 tonnas. Tas nozīmē, ka “Semi” varēs pārvadāt tikpat smagas kravas kā dīzeļa kravas auto.// Te būs e-fūres “karstais punkts”! Tik daudz bateriju noteikti svērs daudz vairāk, kā degvielas auto.
Visaur pastāv ceļu ierobežojumi uz “kopējo massu” – ap 40t. Tātad e-fūrei būs mazāka kravnesība….

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: