Pēdējā laikā autoražotāji ļoti aktīvi vienojas par dažādiem izpētes un attīstības projektiem, tādējādi gūstot kopīgu labumu un pieeju tehnoloģijām, vienlaikus dalot izmaksas. “Win-win” situācija. Līdzīgu pieeju izvēlējušies arī “BMW” un “Toyota” vadītāji, kuri jau iepriekš uzsāka savstarpējo sadarbību, kuras auglis bija “BMW Z4” un “Toyota Supra” – ārēji atšķirīgas mašīnas, kuras tehniski ir ļoti līdzīgas.
Šī sadarbība tika izziņota 2013. gadā un tā acīmredzami ir gana veiksmīga, jo “BMW” vadītājs Olivers Zipse atklājis, ka abu autobūves uzņēmumu sadarbība varētu turpināties arī tālākā nākotnē, pēc 2025. gada un tās rezultātā varētu tapt vēl vairāki kopīgi izstrādāti auto.
Daļa no abpusējās sadarbības varētu būt saistīta ar ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju attīstību. “Toyota” šajā jautājumā ir liela pieredze, savukārt “BMW” nebūt nav atmetuši plānus radīt ūdeņraža auto un pie šo tehnoloģiju attīstības notiek darbs arī Bavārijā. Tāpat tas varētu nozīmēt, ka pēc dažiem gadiem ieraudzīsim jaunu “Supra” un “Z4”. Vai kādu citu līdzīgu modeli.
Lai arī Zipse uzsvēra, ka ūdeņraža tehnoloģijām ir nākotne, viņš norāda, ka pilnvērtīgākai to attīstībai nepieciešams valstu valdību atbalsts tieši atbalsta mehānismu pieņemšanā, mazāk runājot par naudu.
Zipse arī norādījis, ka “BMW” varētu samazināt savu modeļu klāstu. Šobrīd vācu autoražotājam ir ārkārtīgi plašs modeļu piedāvājums visdažādākajās tirgus nišās, taču ļoti iespējams, kā pirmie tiks nocirsti tieši sportiskie un jaudīgie modeļi, autoražotājam pakļaujoties arvien striktākām emisiju normām.
BMW varētu kruzakā savus 3l dīzeli iemontēt.Nebūtu slikti,kruzaks ar 256zirģeļiem.
Lai taču kaut vai ar malku tos bemberus kurina. Taču lai beidz liet dzelteno acīs par ūdeņraža “ekoloģiskumu”. Rūpnieciskos apjomos to tāpat to iegūst no dabasgāzes aka CNG aka metāna un rezultātā pūš gaisā CO2.