web analytics

“BMW” vadība vēlas paplašināt sadarbību ar “Toyota”

Foto: Motortrend

Jaunākie raksti

Uzņēmējus aicina 10 dienās ekspertu vadībā izveidot interneta veikalus

No 28. janvāra līdz 8. februārim Kurzemes Biznesa inkubators sadarbībā ar Digitālo mārketinga fabriku un Mozello mājas lapu izstrādes...

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

Pēdējā laikā autoražotāji ļoti aktīvi vienojas par dažādiem izpētes un attīstības projektiem, tādējādi gūstot kopīgu labumu un pieeju tehnoloģijām, vienlaikus dalot izmaksas. “Win-win” situācija. Līdzīgu pieeju izvēlējušies arī “BMW” un “Toyota” vadītāji, kuri jau iepriekš uzsāka savstarpējo sadarbību, kuras auglis bija “BMW Z4” un “Toyota Supra” – ārēji atšķirīgas mašīnas, kuras tehniski ir ļoti līdzīgas.

Šī sadarbība tika izziņota 2013. gadā un tā acīmredzami ir gana veiksmīga, jo “BMW” vadītājs Olivers Zipse atklājis, ka abu autobūves uzņēmumu sadarbība varētu turpināties arī tālākā nākotnē, pēc 2025. gada un tās rezultātā varētu tapt vēl vairāki kopīgi izstrādāti auto.

Daļa no abpusējās sadarbības varētu būt saistīta ar ūdeņraža degvielas šūnu tehnoloģiju attīstību. “Toyota” šajā jautājumā ir liela pieredze, savukārt “BMW” nebūt nav atmetuši plānus radīt ūdeņraža auto un pie šo tehnoloģiju attīstības notiek darbs arī Bavārijā. Tāpat tas varētu nozīmēt, ka pēc dažiem gadiem ieraudzīsim jaunu “Supra” un “Z4”. Vai kādu citu līdzīgu modeli.

Lai arī Zipse uzsvēra, ka ūdeņraža tehnoloģijām ir nākotne, viņš norāda, ka pilnvērtīgākai to attīstībai nepieciešams valstu valdību atbalsts tieši atbalsta mehānismu pieņemšanā, mazāk runājot par naudu.

Zipse arī norādījis, ka “BMW” varētu samazināt savu modeļu klāstu. Šobrīd vācu autoražotājam ir ārkārtīgi plašs modeļu piedāvājums visdažādākajās tirgus nišās, taču ļoti iespējams, kā pirmie tiks nocirsti tieši sportiskie un jaudīgie modeļi, autoražotājam pakļaujoties arvien striktākām emisiju normām.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
fosīls

BMW varētu kruzakā savus 3l dīzeli iemontēt.Nebūtu slikti,kruzaks ar 256zirģeļiem.

Krotow

Lai taču kaut vai ar malku tos bemberus kurina. Taču lai beidz liet dzelteno acīs par ūdeņraža “ekoloģiskumu”. Rūpnieciskos apjomos to tāpat to iegūst no dabasgāzes aka CNG aka metāna un rezultātā pūš gaisā CO2.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: