Web Analytics
More
    Reklāma

    Latvijas jaunuzņēmums “Giraffe 360” piesaista 4.5 miljonu ASV dolāru investīcijas

    Jaunākie raksti

    Latvijā radītais jaunuzņēmums “Giraffe 360”, kura darbība šobrīd pārnesta uz Londonu, nācis klajā ar paziņojumu par 4.5 miljonu ASV dolāru lielu finansējuma piesaisti, kas turpinās uzņēmuma straujo izaugsmi. Norādīts, ka galvenie finansējuma izsniedzēji ir riska kapitāla fondi “LAUNCHub Ventures” un “Hoxton Ventures”.

    Giraffe 360 straujā izaugsme saistīta ar radīto risinājumu, kas pēc savas būtības ir unikāls un ko nekustamo īpašumu kompānijām ir iespēja abonēt kā pakalpojumu. Tā ir īpaša 3D skenēšanas kamera, kas sniedz augstas izšķirtspējas mājokļa attēlus, kvalitatīvu stāvu plānu un pat piedāvā virtuālās ekskursijas. Papildus tam uzņēmums piedāvā izgatavot arī citus digitālā satura formātus, kā 3D punktu mākoni un citus. Šie pakalpojumi krietni atvieglo nekustamo īpašumu aģentu un brokeru darbu.

    Reklāma

    Pakalpojums īpaši pieprasīts ir šobrīd, kad pandēmijas laikā daudz kas tiek pārcelts uz tiešsaisti, tajā skaitā arī jaunas dzīvesvietas meklējumi un kārotā mājokļa tuvāka apskate. Vienlaikus Giraffe 360 straujā izaugsme bija novērojama arī pirms Covid-19 parādīšanās.

    Giraffe 360 līdzdibinātājs vadītājs Mikus Opelts norāda, ka šis laiks uzņēmumam esot ļoti ražīgs. Viņš uzsver, ka abonementu skaits 3D skenēšanas kameras pakalpojumam 2019. gadā pieauga par 800%, un diezgan skaidrs esot tas, ka šogad izaugsme būšot vēl lielāka.

    Jāpiebilst, ka Giraffe 360 pakalpojumu šobrīd izmanto klienti 26 valstīs. Vienlaikus lielāko pieprasījumu veido tieši lietotāji Lielbritānijā.

    AvotsTech.eu
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    17.11.2020 14:24

    Malači. Un ir viegli saprotams produkts, ko šie cilvēki ir izgatavojuši. Jālepojas!

    DBLr
    17.11.2020 22:47

    Man ar ļoti patīk šādi veiksmes stāsti, Covids tik viņiem nāk par labu. Cerams, ka piešpricētā nauda ļaus vareni multiplicēties

    Usinss
    18.11.2020 12:48

    Uzņēmums kapitāls un tiešām unikāls. Bet man ir viens stulbs jautājums, kad uzņēmumu beid dēvēt par jaunuzņēmumu/startap? Šis uzņēmums eksistē jau vismaz gadus 4 ar šo nosaukumu un ir arī citi nosaukumi bijuši, jo pakalpojumu piedāvājumus atceros jau vismaz 2015. gadā no viņiem

    Last edited 3 years ago by Usinss
    1030
    18.11.2020 13:20
    Reply to  Usinss

    Kad norēķinās ar investoru, varbūt? Vai kad iekļaujas lielākā struktūrā? Vai sasniedz noteiktus kapitalizācijas rādītājus?

    Usinss
    19.11.2020 09:03
    Reply to  1030

    Kur loģika? Tad jau visas Akciju sabiedrības ir jaunuzņēmumi, piemēram AS Latvenergo, AS Latvijas gāze utt. Neveins nav norēķinājies ar investoriem, jo katrs ir nopircis viņu akcijas un tikai pārdodot tās, būs atguvis investīcijas. Manuprāt jaunuzņēmums, jeb startup ir modes kliedziens un jebkurš uzņēmums ir startaps. Es rīt arī atvēršu SIA par 1 EUR un saukšu to par startapu un pēc 10 gadiem arī… Manuprāt, ja uzņēmums eksistē 2+ gadus, tas sen vairs nav startaps. Vel varētu būt doma, ka tas pats nespēj patstāvīgi dzīvot un tiek mākslīgi uzturēts pie dzīvibas, jo izstrādā projektu, kurš potenciāli var radīt lielus ienākumus, bet pirmos 4-6 gadus notiek produkta zistrāde, ir investori kas met ieksā naudu, bet produkta pārdošana labākajā gadījumā notiek ar pre-order + beta testētāji. Bet, tas ir šķībs modelis, sanāk tiek izmesti ļoti daudz finanšu līdzekļi, tērēti zemes resursi utt, ar domu, ja nu…. Kā redzams, vecie uzņēmumi mācēja sabalansēt šo ja nu un laiku, kad reāli vērt vaļā uzņēmumu. Tagad visi grib palaist produktu tautās, kad tam ir max haips, potenciāli milijoniem klientu, kuri ir iepriekšpasūtījuši preci… Giraffe360 jau sen kā nav startaps. Šis ir tikai kārtējais viņu jaunais pakalpojums. Un tas ir ļoti pozitīvi, ka uzņēmums prot pielāgoties… Read more »

    Kursors.lv
    19.11.2020 10:31
    Reply to  Usinss

    Stārtapu definīcija ir diezgan plaša un katram izpratne par to var atšķirties. Vikipēdijā par šo raksta šādi: A startup or start-up is a company or project undertaken by an entrepreneur to seek, develop, and validate a scalable economic model.[1][2] While entrepreneurship refers to all new businesses, including self-employment and businesses that never intend to become registered, startups refer to new businesses that intend to grow large beyond the solo founder.[3] Startups face high uncertainty[4] and have high rates of failure, but a minority of them do go on to be successful and influential.[5] Some startups become unicorns; that is privately held startup companies valued at over US$1 billion.

    Tātad, tas parasti ir ambiciozs uzņēmums (zeķīšu mājadītāji te neskaitīsies) agrīnas attīstības stadijā. Tikpat subjektīvi var vērtēt arī brīdi, kad uzņēmumu vairs nesaucam par jaunuzņēmumu. Es nedomāju, ka apzīmējumam ir kaut kāda praktiska nozīme, tāpēc neredzu jēgu par šo īpaši lauzt šķēpus.

    1134
    19.11.2020 11:32
    Reply to  Usinss

    startaps ir tests, koncepcijas pārbaude.
    ja izrādās, ka neaiziet, to aizklapē.
    ja aiziet, to paplašina un darbina, vai pārdod, vai integrē citā uzņēmumā.

    Latvenergo kā tāds noteikti nav startaps, bet ja tas nolemtu pamēģināt nodarboties ar auto lādēšanu, visdrīzāk uzcirstu startapu ar citu nosaukumu un kura nogalināšana neveiksmes gadījumā nesaistītos ar Latvenergo tēlu.

    Reklāma