Digitālo zīmola vadlīniju rīks “Corebook“ ir uzņemts prestižajā Kalifornijas “500 Sartups” jaunuzņēmumu akseleratora Eiropas apakšprogrammā “500 Georgia Batch 2”.

Tā ir septiņu mēnešu akselerācijas programma, kas palīdz jaunuzņēmumiem palašināties reģionāli un globāli. Ņemot vērā pasaules situāciju, programma notiek attālināti un tā sākās novembrī.

Reklāma

Lai komunicētu zīmola stratēģijas, vizuālās un skaņu identitātes vadlīnijas, Corebook platformu šobrīd jau izmanto tādi lietotāji, kā “Instagram” logo dizainers Mackey Saturday,  pasaulē atpazīstamais automobīļu ražotāja zīmols  “Opel (Vauxhall Motors)”, Britu skaļruņu leģenda “Monitor Audio”, kā arī viena no pasaules ietekmīgākajām reklāmas aģentūrām “McCann London”.

“500 Startups – pasaules vadošie mentori, detalizēti izstrādātā akselerācijas programma un pieejamais kontaktu tīkls gan Gruzijā, gan San Francisko mums nešaubīgi ļaus izaicināt uzskatus par iesākto uzņēmuma virzienu. Mēs šo uzskatām kā jaunuzņēmumu augstskolu, kuru esam apņēmumušies absolvēt ar izcilību. Šī ir unikāla iespēja, ņemot vērā faktu, ka pat Hārvardas universitātē ir vieglāk tikt uzņemtam nekā “500 Startups”, jo konkurence ir ļoti liela.”, stāsta jaunuzņēmuma partneris un radošais direktors Jānis Vērzemnieks.

Corebook.io platforma oficiāli ir uzsākusi darbību šī gada februārī. Jūlijā Corebook noslēdza līgumu ar riska kapitāla fondu “Baltic Tech Ventures”, ar plānu pakāpeniski piesaistīt līdz ceturtdaļmiljona investīciju, lai turpinātu attīstīt produktu un apgūtu jaunus starptautiskos tirgus.

Intervija ar digitālo stila grāmatu veidošanas rīka Corebook.io vēstnieku Jāni Vērzemnieku

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
lol lol

kāds saprata kas tas ir?

1030

kā visas biznesa barotavas – investori paber graudiņus, salido zvirbuļi un tiek atlasīti tie, ko var nobarot vistreknākos.

digitalk

video neskatījos, varbūt samuldēšu. nelielas nišas programma, bet kāpēc ne, ja pēc tādas pieprasījums. tiesa PR teksts ir pastulbs un, vienlaicīgi, pārgudri uzrakstīts.

īsumā, kad dizainē firmas stilu un nosacījumus (logo, logotipu, Pantone/CMYK krāsas, burtus uz drukātā, kur ko drīkst kādā izskatā, utt.), parasti tiek uzrakstītas vadlīnijas. nu, tāda pabieza grāmatele sanāk, ja daudzmiljonu korporācijai. šie džeki piedāvā platformu tādas veidošanai un izmantošanai elektroniski, lai nav panikā jāšķir lapas, kad termiņi deg :) un tie parasti deg, tici uz vārda ;)