Reklāma

Latvijas jaunuzņēmums “Corebook” tiek uzņemts prestižajā “500 Startups” akseleratorā

Jaunākie raksti

Tesla koplietošanas auto servisam “OX Drive” mēnesis – kas tas ir un kā tas strādā?

Nu jau vairāk nekā mēnesi Latvijā pieejams jauns koplietošanas auto serviss „OX Drive”. Šādi koplietošanas auto pakalpojumu sniedzēji pie...

“Virši-A” palielina uzlādes cenu savā “Spēka uzlādes” stacijā Krustpilī

Pašmāju degvielas tirgotājs "Virši-A" šā gada pavasarī atvēra savu pirmo jaunā zīmola "Spēka uzlāde" elektroauto uzlādes staciju, kas atrodas...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #474 (18.08.2022)

18. augusta radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

“TikTok” mātesuzņēmums “ByteDance” iegādājies slimnīcu grupu Ķīnā

Šķiet, ka šobrīd jaunākais lielo tehnoloģiju kompāniju trends ir nevis attīstīties savā virzienā, bet iegādāties pavisam citas jomas uzņēmumus...

874 Zs jaudīgo Polestar 6 elektroauto sagaidīsim 2026. gadā

Pirms dažiem mēnešiem elektroauto ražotājs Polestar iepazīstināja ar elektriska sporta auto konceptu, kuram var nolaist jumtu. Jau toreiz uzņēmuma...

Digitālo zīmola vadlīniju rīks “Corebook“ ir uzņemts prestižajā Kalifornijas “500 Sartups” jaunuzņēmumu akseleratora Eiropas apakšprogrammā “500 Georgia Batch 2”.

Tā ir septiņu mēnešu akselerācijas programma, kas palīdz jaunuzņēmumiem palašināties reģionāli un globāli. Ņemot vērā pasaules situāciju, programma notiek attālināti un tā sākās novembrī.

Lai komunicētu zīmola stratēģijas, vizuālās un skaņu identitātes vadlīnijas, Corebook platformu šobrīd jau izmanto tādi lietotāji, kā “Instagram” logo dizainers Mackey Saturday,  pasaulē atpazīstamais automobīļu ražotāja zīmols  “Opel (Vauxhall Motors)”, Britu skaļruņu leģenda “Monitor Audio”, kā arī viena no pasaules ietekmīgākajām reklāmas aģentūrām “McCann London”.

“500 Startups – pasaules vadošie mentori, detalizēti izstrādātā akselerācijas programma un pieejamais kontaktu tīkls gan Gruzijā, gan San Francisko mums nešaubīgi ļaus izaicināt uzskatus par iesākto uzņēmuma virzienu. Mēs šo uzskatām kā jaunuzņēmumu augstskolu, kuru esam apņēmumušies absolvēt ar izcilību. Šī ir unikāla iespēja, ņemot vērā faktu, ka pat Hārvardas universitātē ir vieglāk tikt uzņemtam nekā “500 Startups”, jo konkurence ir ļoti liela.”, stāsta jaunuzņēmuma partneris un radošais direktors Jānis Vērzemnieks.

Corebook.io platforma oficiāli ir uzsākusi darbību šī gada februārī. Jūlijā Corebook noslēdza līgumu ar riska kapitāla fondu “Baltic Tech Ventures”, ar plānu pakāpeniski piesaistīt līdz ceturtdaļmiljona investīciju, lai turpinātu attīstīt produktu un apgūtu jaunus starptautiskos tirgus.

Intervija ar digitālo stila grāmatu veidošanas rīka Corebook.io vēstnieku Jāni Vērzemnieku

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
lol lol
18.11.2020 10:00

kāds saprata kas tas ir?

1030
18.11.2020 10:30
Reply to  lol lol

kā visas biznesa barotavas – investori paber graudiņus, salido zvirbuļi un tiek atlasīti tie, ko var nobarot vistreknākos.

digitalk
18.11.2020 11:59
Reply to  lol lol

video neskatījos, varbūt samuldēšu. nelielas nišas programma, bet kāpēc ne, ja pēc tādas pieprasījums. tiesa PR teksts ir pastulbs un, vienlaicīgi, pārgudri uzrakstīts.

īsumā, kad dizainē firmas stilu un nosacījumus (logo, logotipu, Pantone/CMYK krāsas, burtus uz drukātā, kur ko drīkst kādā izskatā, utt.), parasti tiek uzrakstītas vadlīnijas. nu, tāda pabieza grāmatele sanāk, ja daudzmiljonu korporācijai. šie džeki piedāvā platformu tādas veidošanai un izmantošanai elektroniski, lai nav panikā jāšķir lapas, kad termiņi deg :) un tie parasti deg, tici uz vārda ;)

Reklāma