Reklāma

Apple piedāvā 500 dolāru dienas bonusu darbiniekiem, kuri ceļo uz Ķīnu

Jaunākie raksti

Nothing Phone (1) apskats – parunāsim par neko!

Ilgi domāju, kā lai latvisko angļu vārdu "Hype", tad metu kaunu pie malas un ļāvos Google tulkotājam. Ažiotāža. Patiešām...

Tesla kārtējās problēmas ar varasiestādēm par Autopilot sistēmas mārketingu

Elektroauto ražotājs Tesla kārtējoreiz iekūlies nepatikšanās ar varasiestādēm par to, kā tiek reklamēta "Autopilot" sistēma - šoreiz Tesla ir...

Samsung varētu oficiāli atbrīvoties no “Z” burta lietošanas salokāmo tālruņu nosaukumus

Esam tikai dienas attālumā no tā, kad tikss izziņoti nākamās paaudzes Samsung salokāmie viedtālruņi un sagaidāms, ka to nosaukumu vairs...

NIO bateriju maiņas stacijas tiks ražotas Ungārijā

Ķīniešu elektroauto ražotājs NIO turpina paplašināšanos Eiropas tirgū un tagad uzņēmums ziņo, ka Eiropā tiks saliktas NIO elektroauto bateriju...

McLaren tagad piedāvās 450 dolāru vērtus sporta apavus

Auto zīmols McLaren cer pavērt jaunus biznesa un mārketinga apvāršņus, piedāvājot sporta apavus, kurus rotās uzņēmuma vārds. Jaunais skriešanas apavu...

Koronavīrusa pandēmija šobrīd ir ierobežojusi gan privātos, gan ar biznesu saistītos ceļojumus, tomēr kompānijai Apple ir nepieciešams, lai daļa ASV strādājošo darbinieku dotos darba vīzītē uz Ķīnu. Un lai motivētu darbiniekus, kompānija papildus maksā līdz pat 500 dolāriem dienā.

Apple darbiniekiem, kuri šobrīd no Amerikas dodas uz Ķīnu, ir jāievēro pašizolācija, taču tā nenotiek augstas klases viesnīcās, bet gan Ķīnas valdības norādītajās vietās, kas ir salīdzinoši zemas kvalitātes. Tas nozīmē, ka nav iespējams doties ekskursijās, saņemt ēdiena piegādi un pat izmazgāt drēbes. Tāpēc, lai motivētu un atalgotu brīvprātīgi devušos darbiniekus, kuriem šobrīd Ķīnā ir jāuzturas vismaz sešas nedēļas, tiek piedāvata kompensācija 500 dolāru apmērā, kas kopumā var sasniegt 21 000 dolārus.

Tiesa, nav precīzi minēts cik patiesi nozīmīgi un nepieciešami ir šie darbinieku ceļojumi, taču tie ir saistīti gan ar ražošanas pārraudzīšanu, gan arī attiecību veidošanu ar partneri Foxconn. Šādi biznesa komandējumi laikā, kad lielās kompānijas atsakās no darba ofisā, savā ziņā liekas nevajadzīga izšķērdība.

Avots9TO5Mac
Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
1039
13.11.2020 10:34

Henrij, kāda izšķērdība? Viena lieta ir koderi štatos, kas var sēdēt mājāsun kuru darbu var pārraudzīt un kontrolēt un cita lieta ražošanas uzraugi, kam ir fiziski jāparādās rūpnīcās, jākomunicē ar ķīniešiem saskaņā ar to priekšstatiem par sadarbību, jāved dāvanas foxcona vadībai (atkal saskaņā ar ķīniešu tradīcijām) un jāmēģina savām acīm ieraudzīt kādu pārkāpumu (pašsaprotami). Sadarbība ar ķīniešiem nav darbs kursoram, tur ir jātur roka uz pulsa un nevar atslābt.
Acīmredzot, šai būšanai uz vietas ir būtiska nozīme, un eplam nauda ir, un lādētāju pircēji piemetīs, ja vajadzēs. Kad ir jāgriež šāda mēroga zobrati, tā dienasnauda ir nepamanāmas kripatas.

Yo!
13.11.2020 10:44

Man celošana vienmēr saistījusies ar privātu izklaidi, taču rakstā minētais vairāk izklausās pēc komandēujma, ne ceļojuma.

Krotow
13.11.2020 12:21

Ķīnas gadījumā tā nav izklaide ar meitenēm un šmigu jūras malā uz firmas rēķina. Tur nākās lauzties ar sovoka biznesa ētiku Ķīnas mērcē kur ja otrs nav uzmests, diena veltīgi nodzīvota. Un jākontrolē padotie, kuri tai pašā sovoka stilā mīl ieekonomēt un vienkārši darīt šķērsām. T.i, nekāda medusmaize nav. Tāpēc šādas piemaksas par kaitīgu darbu ir normālas.

Reklāma