Reklāma

“Volvo” elektriskie kravas auto uz ceļiem nonāks 2022. gadā

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

“Volvo” paziņojis, ka jau 2021. gadā kompānija uzsāks savu elektrisko kravas auto tirdzniecību, bet ražošana lielos apjomos sāksies 2022. gadā. Atkarībā no specifikācijas, jaunie elektriskie kravas auto spēs veikt 300 kilometrus ar vienu uzlādi.

“Volvo”, sadarbībā ar zviedru celtniecības uzņēmumu “Swerock”, jau sācis šo mašīnu izmēģinājumus, izmantojot elektrisko betona pārvadātāju.

Šīs elektriskās kravas mašīnas ir FH, FM un FMX kravinieku elektriskās versijas. Šos auto parasti izmanto vietējiem pārvadājumiem vai darbam celtniecībā, kur ikdienā jāmēro salīdzinoši īsi attālumi. Tāpēc 300 kilometri ar vienu uzlādi tiek uzskatīts par adekvātu nobraucamo distanci. “Volvo” kravas transporta divīzijas vadītājs Rodžers Alms saka, ka ražotājs šo mašīnu ekspluatācijas izmaksas centies maksimāli pietuvināt dīzeļa kraviniekiem.

Ar to zviedru autoražotāja plāni neapstājas – šīs dekādes laikā plānots ieviest kravas mašīnas, kuras ikdienā var izmantot arī starpvalstu satiksmē. “Volvo” gatavojas ražot gan ar baterijām, gan ūdeņradi darbināmas kravas mašīnas. Ūdeņraža mašīnas varētu parādīties tuvāk desmitgades beigām, bet līdz 2040. gadam “Volvo” neražos ar iekšdedzes dzinējiem darbināmas mašīnas.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma