Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Volkswagen Tiguan nonāk tirdzniecībā; sākuma cena zem 24 000 eiro

    Jaunākie raksti

    Jaunās versijas Volkswagen Tiguan ir klāt un jau pieejams pie vietējiem dīleriem. Volkswagen zīmola viens no veiksmīgākajiem modeļiem tagad ir pilnībā digitalizēts un vēl labāk savienots, pateicoties jaunākās paaudzes informācijas un izklaides sistēmai (MIB3), jauna dizaina stūrei, kas aprīkota ar skārienjutīgām pogām, un bezvada viedtālruņa savienojumam. Pirmo reizi šim modelim arī pieejama daļēji autonomā braukšana līdz pat 210 km/h ar Travel Assist, kas palīdz samazināt autovadītāja slodzi, braucot pa automaģistrālēm, kā arī viena no labākajām apgaismojuma sistēmām pasaulē – IQ Lights LED Matrix priekšējie lukturi ar 24 gaismas diožu matricu. Jaunā Tiguan bāzes modeļa (1.5l TSI dzinējs ar sešu pārnesumu manuālu ātrumkārbu) cena Latvijā ir 23 700 eiro.

    “Jaunā Tiguan iepriekšējais modelis tirgū tika laists 2017. gadā, un kopš tā laika Baltijā pārdoti vairāk nekā 6 000 automobiļu. Pateicoties vēl labākām tehniskajām iespējām un vairākām premium līmeņa funkcijām, jaunais Tiguan ir gatavs turpināt tā priekšgājēja panākumus. Mēs esam ārkārtīgi pateicīgi visiem mūsu klientiem, kas mums uzticas un palīdz mums padarīt Tiguan par veiksmes stāstu Baltijā,” norāda Volkswagen zīmola vadītājs Baltijas valstīs Justas Nekrošius.

    Reklāma

    Inovatīvs aprīkojums. Tiguan pašreizējais produktu klāsts balstīts uz trīs specifikāciju līnijām. Tiguan bāzes versija Life ietver tādus elementus kā 17 collu Montana vieglmetāla diskus, LED priekšējos lukturus ar tālo gaismu asistentu Light Assist, apsildāmu ādas apdares multifunkciju stūri, Premium multifunkcionālo krāsu displeju, sadursmes novēršanas brīdinājuma sistēmu Front Assist, avārijas bremzēšanu pilsētā, kā arī braukšanas joslu uzturēšanas asistentu Lane Assist, adaptīvo kruīza kontroli (ACC) un jauno MIB3  informācijas un izklaides sistēmu ar astoņiem skaļruņiem.

    Izsmalcinātākās aprīkojuma līnijas Elegance un R-Line ietver papildu asistentu un ērtību sistēmas, kā arī dizaina elementus, kas Tiguan piešķir elegantāku (Elegance) vai sportiskāku (R-Line) izskatu. Jaunās asistentu sistēmas, tostarp Travel Assist (standarta aprīkojums R-Line modelim), pateicoties kurām Tiguan piedāvā asistētu braukšanu līdz pat 210 km/h un sniedz papildu ērtību ilgos pārbraucienos. Tiguan iespējams arī papildināt ar vairākiem papildu komplektācijas elementiem, tostarp elektriski vadāmu stikla jumta lūku, IQ.LIGHT – Matrix LED priekšējiem lukturiem vai sakabes āķi.

    Videi draudzīgi un jaudīgi dzinēji. Šobrīd ir iespēja izvēlēties starp 1.5l TSI benzīna vai 2.0l TDI dīzeļa dzinēju savienojumā ar sešu pārnesumu manuālo vai septiņu pārnesumu divsajūgu (DSG) automātisko ātrumkārbu. Jaunajam, īpaši efektīvajam 1.5l TSI benzīna dzinējam ar 110 kW/150 ZS jaudu šobrīd ir īpašs cenas piedāvājums – 23 700 eiro. Tiguan dzinēju klāstu papildina 2.0l TSI benzīna dzinējs ar 140 kW/190 ZS vai 180 kW/245 ZS jaudu un eHybrid ar plug-in hibrīda piedziņu, kuru piegādes plānotas nākamā gada sākumā. Gan jaudīgie dīzeļdzinēji, gad benzīna dzinēji ir pieejami arī ar visu riteņu piedziņu 4MOTION.

    Populārais TDI dzinējs jaunajā Tiguan tagad aprīkots ar divām secīgi izvietotām atsevišķām AdBlue iesmidzināšanas sistēmām un SCR katalītiskajiem neitralizatoriem. Tas nodrošina tā dēvēto dubultās dozēšanas procesu, kas palīdz Volkswagen būtiski samazināt slāpekļa oksīda (NOx) izmešus salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli. Visi jaunie Tiguan modeļi, kas aprīkoti ar TSI un TDI dzinējiem, atbilsts Euro 6d prasību izmešu standartam. Turklāt šādi modeļi, neatkarīgi no benzīna vai dīzeļdzinēja komplektācijas, aprīkoti ar daļiņu filtru.

    Elektrizētais eHybrid. Nākamā gada sākumā Latvijā uz ielām redzēsim jaunu papildinājumu Tiguan saimē – eHybrid ar plug-in hibrīda piedziņu. Automobilis spēs ar vienu akumulatora uzlādi nobraukt aptuveni 50 kilometrus (WLTP). eHybrid režīmā elektriskais motors atbalsta efektīvo TSI dzinēju paātrināšanās laikā, sniedzot iespaidīgu jaudu, jo elektriskais motors nodrošina papildu spiedienu turbīnai.

    Visi jaunie Tiguan modeļi jau standartā ir pieejami ar piecu gadu vai 100 000 kilometru nobraukuma rūpnīcas garantiju.

    Tiguan nozīmīgu Volkswagen produktu klāsta daļu veido kopš 2007. gada. Kompaktais SUV ātri no jaunpienācēja kļuva par Volkswagen zīmola un Volkswagen Group veiksmīgāko modeli. Tiguan ir starp pasaulē populārākajiem SUV un Eiropā veiksmīgākais SUV modelis ar vairāk nekā sešiem miljoniem saražotu automobiļu kopš 2007. gada. Volkswagen tagad atver jaunu Tiguan veiksmes stāsta nodaļu ar daudzpusīgu tehnisko un vizuālo atjauninājumu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lauris
    07.11.2020 18:32

    Lai nolādēts tas inženieris, kurš izdomāja skārienjūtīgas pogas uz stūres!

    Čiekurs
    07.11.2020 18:39
    Reply to  Lauris

    Inženieri ir prātīgi cilvēki, tas debīlais trends ar skārienpogām un planšetēm vadītāja pusē ir to cilvēku vaina, kuri tos auto mēģina pārdot.

    Elektriķis
    07.11.2020 19:02
    Reply to  Čiekurs

    No personīgās pieredzes: VW stūres skārienjūtīgās pogas varētu būt labākas, bet tas ir programmatūras jautājums. To pašu skārienjūtīgo var uztaisīt arī labu.
    Pieredze no otras puses: programmētāji sēž pie galda un nezina, kā ir reālajā dzīvē, kad auto kratās un uzmanība nav tikai uz viņa programmēto pogu. Šausmīgi pietrūkst programmētāju “dauzītāju”, kāds bija Ābola šefs.

    Krotow
    07.11.2020 22:15
    Reply to  Elektriķis

    Varu derēt ka VW glaudāmajām pogām piemīt zināmā skārienekrānu problēma – nedarbojas caur cimdiem. Līdz ar ko ziemā no šīm pogām nav nekāda jēga. Taču tā nav programmētāju un iznženieru, bet marketoīdu vaina. Skārienjūtīgās pogas ir lētāk uztaisīt un nepraktiskiem indivīdiem siltās vietās (ASV vidus un dienvidu štati (Kalifornija!), zināmā mērā arī Anglija un Eiropas dienvidi) tās aizdomas nerada. Potenciālajam Džobsam te būtu nevis jādauza programmētāji, bet gan jāsavāc dizaineri un marketologi vietā ar dzīvībai bīstamu vidi, kur var darboties tikai cimdos un visas kontroles pogas tur jāieliek skārienjūtīgās. Tad tai publikai ātri pielektu.

    Kursors.lv
    07.11.2020 22:18
    Reply to  Krotow

    Pogas izskatās līdzīgas tām, ko redzēju VW ID.3. Tur tās ir skārienjutīgas, bet reizē arī spiežamas. Proti, var gan ar skārieniem, gan piespiedieniem vadīt. Mēģināju pieskārienus darbināt caur apģērbu, lai simulētu cimdus un arī tad viss darbojās OK.

    08.11.2020 00:12

    nošķaudīsies pie stūres un tā ieslēgs pagrieziena rādītāju, uzgriezīs muzonu uz max un ieslēgs tālās gaismas? skārienjūtība ir jauka tikai nekritiskām lietām, kā navigators vai klimata kontrole salonā.

    Elektriķis
    08.11.2020 09:10

    Vai Tev izdevās palielināt un samazināt ātrumu par 1km/h vairākas reizes pēc kārtas (piem. lai samazinātu par 5km/h)?
    Man joprojām nesanāk…

    Kursors.lv
    08.11.2020 09:26
    Reply to  Elektriķis

    Ne ar 100% precizitāti, bet uz brauciena beigām jau biju aptuveni piešāvies.

    Elektriķis
    08.11.2020 09:58

    Būs jāpiesakās kursos pie Tevis :)

    Elektriķis
    08.11.2020 09:18
    Reply to  Krotow

    Tevis pieminētā svākšana dzīvībai bīstamā vidē ir tā dauzīšana. Pasaulē ir tik daudz konstrukciju, kuras projektētas siltā vietā pie liela monitora uz kura izskatās labi, bet reālajā dzīvē aizvien gribās lamāties uz zīmētāju.

    1602
    07.11.2020 23:22

    Vai relīzes autors maz saprot, kāda ir atšķirība starp videi draudzīgu un videi iespējami mazāk kaitīgu dzinēju? Varētu domāt, ka VW ir izdevies pielāgot ozonatoru izmantošanai dzinēja vietā)

    08.11.2020 00:06
    Reply to  1602

    ozonators ir kaitīgs, jo nogalina baktērijas un nīdē augus, bet lielās devās kaitē mājdzīvniekiem un cilvēkiem, un tie visi ir daļa no vides. nav videi draudzīgu procesu, ir balanss.

    1602
    08.11.2020 08:44
    Reply to  digitalk

    Mjā, pierasts domāt par ozona labajām īpašībām priežu mežā, bet tiešām, ne visas ozona koncentrācijas ir cilvēkam draudzīgas.

    Smieklīgākais laikam ir tas, ka iekšdedzes dzinēju radītais piesārņojums saules ietekmē paaugstina ozona koncentrāciju, faktiski ozons ir daļa no fotoķīmiskā smoga. Tātad, tiešām ozonators) Fatāla sakritība, ka nezināšanas pēc atsaucos tieši uz ozonatoru.

    Krotow
    09.11.2020 11:50
    Reply to  digitalk

    Teiksim tā – ozons ir labs tur kur tas ir vajadzīgs un ne tik labs tur kur to nevajag. Atmosfēras augšpusē ozona slānis ir nepieciešams, lai saule mūs nepārsauļotu kraukšķīgā izskatā. Arī dezinfekcijas iekārtās ozons ir vietā. Taču brīvi vējojot apkārt pa istabu – galīgi garām.

    Reklāma