Reklāma

“Daimler” un “Volvo” sadarbosies ūdeņraža tehnoloģiju izstrādē komerctransportam

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Divi no Eiropas lielākajiem autokoncerniem “Daimler” un “Volvo” joprojām tic ūdeņraža pielietojumam nākotnes mobilitātē, tāpēc abas kompānijas vienojušās par sadarbību, lai izstrādātu ūdeņraža tehnoloģijas. Abas kompānijas veidos kopuzņēmumu, kura mērķis būs izstrādāt un ražot ūdeņraža degvielas šūnas komerctransportam.

Galvenais mērķis ir izstrādāt tehnoloģijas, kas būtu derīgas lielas slodzes apstākļos, piemēram, kravas automašīnām. Taču ūdeņraža tehnoloģijas varētu būt gana piemērotas, piemēram, ģeneratoriem. Iedomājieties ūdeņraža ģeneratoru ierastā dīzeļa ģeneratora vietā?

Lai arī abas kompānijas sadarbosies tehnoloģijas izstrādē, tās skaidro, ka paliks konkurentes visos citos aspektos, tostarp, kā šīs jaunās ūdeņraža degvielas šūnas integrēt savās automašīnās.

Protams, paies krietns laiks, kamēr no šīs sadarbības iegūsim kādus taustāmus rezultātus – abi autokoncerni uzskata, ka pirmie testi varētu sākties apmēram trīs gadu laikā, bet ražošana nesāksies līdz dekādes otrajai pusei.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: