Reklāma

“Bugatti” prezentē “Bolide” superauto konceptu

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

“Bugatti” prezentējis “Bolide” superauto konceptu, šo mašīnu saucot par ekstrēmāko, ātrāko un vieglāko konceptu zīmola mūsdienu vēsturē.

Skaitļi ir absolūti vājprātīgi – šis trasei paredzētais auto attīstīs 1825 zirgspēkus, bet tā svars ir 1240 kilogrami jeb apmēram tikpat, cik “Ford Fiesta”. Šādu jaudu iespējams attīstīt, pateicoties 8,0 litru V16 dzinējam ar četriem turbo. Auto, protams, paredzēta pilnpiedziņa. Šis pats dzinējs izmantots arī “Chiron Super Sport 300+” automašīnā, kur tas attīstīja pieticīgus 1578 zirgspēkus. Kompānijas vadītājs Stefans Vinklmans saka, ka “Bugatti” beidzot parāda, ko patiesībā spēj šis motors. Tiesa, lai motors varētu attīstīt savu maksimālo jaudu, jāizmanto sacīkšu degviela. Ielejot parastu 98. markas benzīnu, būs jāsadzīvo ar tiem pašiem 1578Zs.

Milzīgs darba apjoms paveikts, lai samazinātu auto svaru. Virsbūve veidota pēc iespējas minimālistiskāka, lai tā raditu labāku aerodinamiku. Auto konstruēts, izmantojot īpaši vieglu un īpaši stipru oglekļa šķiedras monokoku. “Bugatti” saka, ka izmantoto materiālu stiprība pielīdzināma tikai kosmosa kuģos izmantotajiem materiāliem.

Visas skrūves ir ražotas no titāna, savukārt daudzas automašīnas daļas veidotas no īpaši plāna titāna-alumīnija materiāla, kuru rada 3D printeri. Lai visu šo tehnoloģiju kustinātu uz priekšu, auto ir ārkārtīgi platas riepas – 340 mm priekšā, 400 mm aizmugurē.

Runājot par sniegumu, ražotājs sola, ka šis auto teorētiski spēj krietni pārsniegt 500km/h robežu, turklāt, nezaudējot savas vadāmības īpašības. “Bugatti” uzskata, ka šī mašīna Lemānas apli spēs veikt ātrāk nekā 3:07.1 minūtēs, bet “zaļo elli” jeb slaveno Nordšleifes apli tas varētu veikt 5 minūtēs un 23 sekundēs, kas ir 4 sekundes lēnāk nekā šīs trases absolūtais apļa rekords, ko uzstādījis “Porsche 919 EVO Hybrid”.

“Bugatti” ziņo, ka auto drošības aprīkojums atbilst Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) prasībām. Tomēr nav zināms vai šis auto reāli nonāks pie klientiem – pats ražotājs vēl nav izlēmis par ražošanas uzsākšanu.

AvotsAutocar
Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
jokdaris

“A bolide is an extremely bright meteor, especially one that explodes in the atmosphere.”

Interesantu nosaukumu izvēlējušies. Tas auto ir vienreiz lietojams? :D

Bugatti ir...

Pilnīgs jokdaris.
Tā taču ir Francijas kompānija. Varbūt tomēr varēji iedomāties tulkot no franču valodas un tad nebūtu jāizdomā tizli joki.

Šeit ir arī atbilde

Screenshot_20201029-093814_Chrome.png
Jurčiks

vai versija ar ekonomisku dīzeli būs?

1049

protams. 25l/100 eko režīmā, neskrienot.

1049

>Lai visu šo tehnoloģiju kustinātu uz priekšu

otrādi – tehnoloģijas kustina auto. Nevajag mehānismus/iekārtas jaukt ar tehnoloģijām.

tehnoloģijas uz priekšu kustina vīri ar pieredzi. un sievas arī, laikam.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: