Reklāma

“Bugatti” prezentē “Bolide” superauto konceptu

Jaunākie raksti

Pirmie lietotāji tikuši pie “Twitter” ierakstu labošanas funkcijas

Pēc gadiem ilgiem lietotāju lūgumiem un vēl vairāku mēnešu sagatavošanās procesa "Twitter" beidzot piepilda daudzu twiteristu sapni un oficiāli...

Audi iepazīstina ar pēdējo R8, kas izmantos iekšdedzes dzinēju

Vācu autoražotājs Audi iepazīstinājis ar pēdējo R8 superauto modeli, kas izmantos iekšdedzes dzinēju - gatavojoties pārejai uz elektroauto, Audi...

Apple Music straumēšanas servisā pieejami jau 100 miljoni dziesmu

Oktobra sākumā mūzikas straumēšanas serviss Apple Music sasniedzis visai zīmīgu atzīmi, jo servisā tagad pieejamas vairāk nekā 100 miljoni...

Īlons Masks atkal izsaka piedāvājumu iegādāties “Twitter”

Šajā pavasarī un vasarā gan ikviens Īlona Maska fans, gan nīdējs varēja sekot līdzi viņa juceklīgajiem lēmumiem saistībā ar...

Hyperice Hypervolt 2 masāžas pistoles apskats

Hyperice Hypervolt 2 ir masāžas pistole, kas ir viens no pašmasāžas veidiem. Šāda masāžas pistole ļauj mājās paveikt to...

“Bugatti” prezentējis “Bolide” superauto konceptu, šo mašīnu saucot par ekstrēmāko, ātrāko un vieglāko konceptu zīmola mūsdienu vēsturē.

Skaitļi ir absolūti vājprātīgi – šis trasei paredzētais auto attīstīs 1825 zirgspēkus, bet tā svars ir 1240 kilogrami jeb apmēram tikpat, cik “Ford Fiesta”. Šādu jaudu iespējams attīstīt, pateicoties 8,0 litru V16 dzinējam ar četriem turbo. Auto, protams, paredzēta pilnpiedziņa. Šis pats dzinējs izmantots arī “Chiron Super Sport 300+” automašīnā, kur tas attīstīja pieticīgus 1578 zirgspēkus. Kompānijas vadītājs Stefans Vinklmans saka, ka “Bugatti” beidzot parāda, ko patiesībā spēj šis motors. Tiesa, lai motors varētu attīstīt savu maksimālo jaudu, jāizmanto sacīkšu degviela. Ielejot parastu 98. markas benzīnu, būs jāsadzīvo ar tiem pašiem 1578Zs.

Milzīgs darba apjoms paveikts, lai samazinātu auto svaru. Virsbūve veidota pēc iespējas minimālistiskāka, lai tā raditu labāku aerodinamiku. Auto konstruēts, izmantojot īpaši vieglu un īpaši stipru oglekļa šķiedras monokoku. “Bugatti” saka, ka izmantoto materiālu stiprība pielīdzināma tikai kosmosa kuģos izmantotajiem materiāliem.

Visas skrūves ir ražotas no titāna, savukārt daudzas automašīnas daļas veidotas no īpaši plāna titāna-alumīnija materiāla, kuru rada 3D printeri. Lai visu šo tehnoloģiju kustinātu uz priekšu, auto ir ārkārtīgi platas riepas – 340 mm priekšā, 400 mm aizmugurē.

Runājot par sniegumu, ražotājs sola, ka šis auto teorētiski spēj krietni pārsniegt 500km/h robežu, turklāt, nezaudējot savas vadāmības īpašības. “Bugatti” uzskata, ka šī mašīna Lemānas apli spēs veikt ātrāk nekā 3:07.1 minūtēs, bet “zaļo elli” jeb slaveno Nordšleifes apli tas varētu veikt 5 minūtēs un 23 sekundēs, kas ir 4 sekundes lēnāk nekā šīs trases absolūtais apļa rekords, ko uzstādījis “Porsche 919 EVO Hybrid”.

“Bugatti” ziņo, ka auto drošības aprīkojums atbilst Starptautiskās automobiļu federācijas (FIA) prasībām. Tomēr nav zināms vai šis auto reāli nonāks pie klientiem – pats ražotājs vēl nav izlēmis par ražošanas uzsākšanu.

AvotsAutocar
Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
6 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
jokdaris
29.10.2020 10:29

“A bolide is an extremely bright meteor, especially one that explodes in the atmosphere.”

Interesantu nosaukumu izvēlējušies. Tas auto ir vienreiz lietojams? :D

Bugatti ir...
29.10.2020 11:36
Reply to  jokdaris

Pilnīgs jokdaris.
Tā taču ir Francijas kompānija. Varbūt tomēr varēji iedomāties tulkot no franču valodas un tad nebūtu jāizdomā tizli joki.

Šeit ir arī atbilde
29.10.2020 11:39

Screenshot_20201029-093814_Chrome.png
Jurčiks
29.10.2020 20:39

vai versija ar ekonomisku dīzeli būs?

1049
29.10.2020 20:48
Reply to  Jurčiks

protams. 25l/100 eko režīmā, neskrienot.

1049
29.10.2020 20:46

>Lai visu šo tehnoloģiju kustinātu uz priekšu

otrādi – tehnoloģijas kustina auto. Nevajag mehānismus/iekārtas jaukt ar tehnoloģijām.

tehnoloģijas uz priekšu kustina vīri ar pieredzi. un sievas arī, laikam.

Reklāma