Reklāma

Amazon nāk klajā ar videi draudzīgu iepirkšanās platformu

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

Sekojot ilgtspējīgas attīstības principiem, e-komercijas gigants “Amazon” piedāvā īpašu “videi draudzīgu” iepirkšanās platformu, kas klientiem Lielbritānijā un citās Eiropas valstīs tagad ļauj iegādāties preces, nodarot mazāku kaitējumu videi.

Iepirkšanās platforma piedāvā preces sākot no aizvien lielāku popularitāti gūstošajiem cietajiem šampūniem līdz bioloģiskam bērnu apģērbam. Kopumā vairāk nekā 40 000 preču jaunajā platformā būs sertificēti un pieskaitāmi, piemēram, godīgas tirdzniecības (“Fairtrade International”) un videi draudzīgiem (“Carbon Trust”) produktiem. Tie ir divi no kopumā 18 neatkarīgiem sertifikācijas apzīmējumiem, kas parādās šajā platformā.

Arī pats Amazon radījis savu ārēji apstiprinātu sertifikātu ar nosaukumu “Compact by Design”, mudinot zīmolus izstrādāt produktus, kas samazina oglekļa emisijas, vienlaikus palielinot efektivitāti un uzlabojot iepakojuma kvalitāti. Starp jau sertificētajiem atrodams arī “Cif ecorefill”, kas apzīmē koncentrēta tīrīšanas aerosola uzpildi, tādējādi veicinot izsmidzināmo pudeļu atkārtotu izmantošanu.

Platforma savu darbu sāka šī gada septembrī ASV. Šonedēļ tās sniegtās iespējas var izmantot arī eiropieši – Lielbritānijā, Francijā, Vācijā, Itālijā un Spānijā dzīvojošie. Jaunais pakalpojums veicina Amazon apņemšanos, kas saistīta ar Parīzes nolīgumu – 10 gadus pirms termiņa jeb līdz 2040. gadam būt oglekļa neitrālai kompānijai. Tiesa gan, Amazon pārdod miljoniem produktu, un šī jaunā iniciatīva aptver tikai nelielu daļu no kopējā preču daudzuma. Taču tas vismaz ir kaut kas.

Jāpiezīmē, ka ideja par videi draudzīgu iepirkšanās risinājumu, domājams, daļēji tapusi arī ārējā spiediena dēļ. Amazon iepriekš saskāries ar kritiku par pārmērīga kartona un citu iepakojuma materiālu izmantošanu. Pagājušajā gadā īpaši lielu ažiotāžu radīja tas, ka kompānija ieviesusi jauna veida iepakojumu, ko nevarēja pārstrādāt.

Reklāma

6 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
6 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Čiekurs

Ne par tēmu- kāpēc tāds downgreids mobilajai Kursora versijai? Iepriekš šķiet viss bija normāli, bet tagad sanāk nepārskatāmi, jo jālēkā pa lapām t.i. vienas labas saraksts ir par īsu.

download_(1).jpg
Kristaps Skutelis

Cik rakstus pirmajā lapā gribi redzēt?

Čiekurs

Vairāk, kā jau rakstīju, iepriekš bija ok, tagad sajūta, ka vācu klikšķus.

Un arī

Vairs nevar redzēt komentāru skaitu pirms atver rakstu.

Oskars

Piekritu, ka nerada komentaru skaitu, to veletos atpakalj. Un kapec nevar balsto neregistreti lietotaji? Nu neregistresos, delj taa lai nobalsotu.

Krotow

Kristap, lūdzu izslēdz iespēju arī komentēt vecajiem Disqus lietotājiem.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: