Elektroauto ražotājs “Tesla”, sadarbojoties ar citām kompānijām, turpina darbu, lai ieviestu “Megacharger” uzlādes punktus, kas būs paredzēti “Tesla Semi” kravas automašīnai. Jau prezentējot “Semi”, ražotājs ziņoja par plāniem veidot šādus uzlādes punktus, kas pēc savas būtības ir jaudīgāki “Supercharger” uzlādes punkti.

Plāns bija “Tesla” raksturīgi ambiciozs – elektrība 400 jūdžu veikšanai 30 minūtēs. Pēc mašīnas prezentēšanas pagājuši trīs gadi, bet uz ceļiem vēl nav ne “Semi” kravas auto, ne arī “Megacharger” uzlādes punktu.

Reklāma

Pagaidām izmantoti pāris “Semi” prototipi, kuri lādējušies parastajos “Supercharger” uzlādes punktos, izmantojot īpašu ierīci, kas ļauj pieslēgties vairākiem uzlādes spraudņiem uzreiz. Protams, tiklīdz šīs mašīnu lietošana kļūs kaut mazliet masveidīgāka, tas vairs nekur nederēs.

“Semi” programmas vadītājs Džeroms Giljēns atzinis, ka 350 kW uzlādes jauda kravas auto ir pārāk maz, tāpēc ražotājs domā par kaut ko krietni jaudīgāku. Ideja ir vienkārša – vadītāja obligātā pārtraukuma laikā (ap 45 minūtēm) automašīnu jāspēj uzlādēt pietiekami, lai ar to bez raizēm varētu braukt līdz nākamajam pārtraukumam. Tādējādi netiktu izniekots vadītāja darba laiks, kuru šobrīd var pavadīt braucot.

Giljēns arī atzina, ka darbs pie šādu uzlādes iekārtu izstrādes notiek sadarbībā ar citiem uzņēmumiem, sīkākās detaļās pagaidām neiedziļinoties.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
1235

>elektrība 400 jūdžu veikšanai 30 minūtēs

tas, par ko es no rīta rakstīju) kā ar 3D bildītēm, ir brīdi jāpaskatās un jāpakustina attēls, lai uztvertu patieso vēstījumu.