Ar mērķi kļūt par lielāko modes tiešsaistes katalogu, vienuviet pulcējot tūkstošiem zīmolu un tiešsaistes veikalu, tagad arī Latvijas tirgū pieejama meklētājprogramma glami.lv, kuras misija ir palīdzēt tiešsaistes veikaliem sasniegt lielāku auditoriju un iegūt vairāk klientu. Čehu jaunuzņēmums Glami kopumā darbojas 17 valstīs, tagad ieskaitot arī visas trīs Baltijas valstis. Glami jau pašlaik sadarbojas ar vairākiem tiešsaistes veikaliem, pircējiem Baltijā piedāvājot vairāk kā 6 000 000 modes preču no vairāk kā 6000 dažādiem zīmoliem. Glami mērķis ir padarīt meklētājprogrammu glami.lv par pirmo pieturvietu ikvienam, kas vēlas tiešsaistē iegādāties modes preces.

Reklāma

Glami komandā strādā virkne mākslīgā intelekta un mašīnmācīšanās ekspertu, savā darbībā aizvien vairāk paļaujoties uz mākslīgo intelektu. Glami šīs tehnoloģijas ir izmantojis teju kopš uzņēmuma dibināšanas preču automātiskai iedalīšanai kategorijās un atzīmēšanai, kā arī vizuālo līdzību meklēšanai un produktu atpazīšanai. GLAMI meklētējprogrammu var lietot arī ar mobilo aplikāciju, kas piemērota gan IOS, gan Android iekārtām.

“Igaunija, Latvija un Lietuva bijušas mūsu redzes lokā jau kādu laiku, un vērojot e-komercijas, tai skaitā modes tirdzniecības, izaugsmi Covid-19 pandēmijas laikā, redzam potenciālu šajā brīdī paplašināties arī Baltijā,” sacīja Pīters Hupka (Peter Hupka), Glami menedžeris Baltijas valstīs.

“Glami Baltijas valstīs ienāca 2020.gada jūnijā, un pa šo laiku esam pilnveidojuši modes katalogu un sagatavojušies jaunajai modes sezonai. Redzam, ka e-komercijas loma modes tirdzniecībā šodien ir īpaši būtiska, vairāk kā jebkad iepriekš. Pirmajos 4 darbības mēnešos Baltijā mūsu sadarbības partneri ir saņēmuši pasūtījumus vairāk kā 350 000€ vērtībā, un mūsu mērķis ir noslēgt 2020. gadu ar 2 000 000€ atzīmi,” komentē P.Hupka. “Šī biznesa paplašināšanās ir bijusi ātrākā Glami vēsturē. Pagāja tikai sešas ar pusi nedēļas kopš lēmuma pieņemšanas, 50 000 vārdu iztulkošanas un tūkstošiem preču marķēšanas, kad jau atvērām biznesu visās trīs Baltijas valstīs,” viņš noslēdz.

Glami savu darbību sāka 2013.gada oktobrī Čehijā, un 7 gadu laikā uzņēmums ir nodibinājis pārstāvniecības Čehijā, Vācijā, Francijā, Krievijā, Slovākijā, Rumānijā, Ungārijā, Grieķijā, Turcijā, Bulgārijā, Horvātijā, Slovēnijā, Brazīlijā, Spānijā un tagad arī Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, un plāno šo valstu sarakstu drīzumā papildināt.

Lai atzīmētu uzņēmuma ienākšanu Baltijā un palīdzētu vietējiem partneriem, Glami veic tiešsaistes aptauju par tuvojošos jauno modes sezonu, kā arī lai noskaidrotu kā Covid-19 pandēmija ietekmē modes biznesu. Rezultāti vietējiem partneriem tiks prezentēti Pirmajā Glami Baltijas modes e-komercijas vebinārā šī gada 27.oktobrī.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Janis Liepins

Cerams, ka ar šo agregatoru izdosies iedzīvināt LV internetveikalu kustību. Citādi viss šībrīža piedāvājums tik dārgs un nabadzīgs, ka pat neērti salīdzināt ar UK vai FR. Pieprasījums šobrīd visdrīzāk ir labākais kas var būt. Lai veicas.

digitalk

neērti salīdzināt 2 miljonu tirgu LV ar 67 miljonu tirgiem gan UK, gan FR? taisnība jau ir, grūti būtu ieskrūvēt 2 mm skrūvi 67 mm uzgrieznī, tā lai turas.

Janis Liepins

Nu bet var tak uzbūvēt lokalizācijas virsbūvi tam UK / FR izstrādājumam.
Manuprāt LV vairāk ir problēma ar paradumiem: vai nu iepirkties uz vietas, vai UK/DE/FR i-veikalā pa taisno. Un vainīgi jau paši bāleliņi – LV bodēs pamatā mēģina ietirgot vecu mēslu par šausmīgu cenu. Lokalizācija nav ieplānota, tikai perekups ar baisu uzcenojumu.
Nožēlojami tas viss izskatās. Ne pa 2/67 bet pa 2/154 nožēlojami.