“Tesla” ražotie elektroauto iepriekš izpelnījušies plašu kritiku par slikto kvalitāti un šķiet, ka problēmu sarakstam pievienojies kārtējais defekts – “Model 3” var nolūzt aizmugurējais bamperis. Problēmas rada ūdens, kurš var uzkrāties bamperī un ar savu svaru to nolauzt.
Vairāki pilnīgi jaunu “Model 3” īpašnieki samaksājuši tūkstošiem dolāru, lai novērsto konkrēto problēmu, kā arī salabotu citas detaļas, kuras cietušas. “Tesla” radušos kļūmi atzinusi.
Kompānija savā paziņojumā norāda, ka “Model 3” automašīnām, kas ražotas līdz 2019. gada 21. maijam var rasties problēmas, kuras rada izbraukšana cauri peļķēm, kā arī slikta auto drenāža un ūdens uzkrāšanās. Problēmgadījumos bamperis tiek norauts no mašīnas, bet defekta rezultātā var ciest arī citas detaļas un stiprinājumu vietas. Ražotājs apliecina, ka šīs problēmas rezultātā radušies bojājumi tiks novērsti garantijas ietvaros.
Neoficiāli avoti ziņo, ka, sākot ar 21. maiju, tika izmantots jauna dizaina aizmugurējais bamperis. Tiek uzskatīts, ka šī detaļa nodrošina krietnu labāku ūdens drenāžu, tiesa, vismaz viens klients publicējis foto ar nolūzušu virsbūves detaļu šogad ražotai mašīnai, kurai jau bija uzstādītas pārstrādātās detaļas. Problēmu novēršana šim klientam maksājusi 3800 dolārus.
Bamperis ir smags, īpaši ar ūdeni tajā. Un tas smagums ikreiz ir jāvadā līdzi pa pasauli, tērējot megavatus enerģijas. Un vispār jau pārāk izturīgs auto nav labi – tas vadītājam rada ilūziju par pasargātību un tas sāk kļūt pārdrošs, brauc uz riska robežas, nevajadzīgi apdraugot sevi un sliktāk, ka arī pārējos. Mazāk pasargāts auto arī vadītājiem liktu braukt lēnāk un piesardzīgāk, īpaši pilsētās – domāju, Masks visu dara pareizi. Elektroauto ir jāpārvieto cilvēki, bet nevajag būt ar tanka izturību.
Tieši tā! Modulāra Tesla. Viss ir pareizi. Tā tam jābūt. Tu to nepareizi turi.
Par iedomāto drošības ilūziju to domā par tiem “zviedru neiznīcināmajiem tankiem” Volvo, kas katru ziemas sākumu no rītiem mētajas pa grāvjiem? :D
Plastmasas bamperis vispār tikai tāda vizuāla extra. Varbūt tāpat, kā barošanas blokus jāpārdod atsevišķi.
No kāda materiāla tavupāt būtu labāk izgatavot bamperi?
Nu jau savus 40 gadus bamperis kalpo kā nosegvāks un nelielu sitienu vairogs, bet nekas vairāk. Tas, ka pēdējo gadu auto patīk bamerus taisīt no ļoti trauslas plastmasas ir cits stāsts. Ap 2000. gadu auto oriģinālie bamperi varēja pat mierīgi izturēt kārtīgu avāriju, kurā dzelži lokās, bet plastmass paliek dzīvs. Vai arī salokās, bet meistari ar fēnu saliek visu savās vietās tā, ka neko nemana.
Neko nepamana aizgrābtais pircējs, kas atradis ilgi kāroto modeli un komplektāciju sapņu krāsā) Cilvēks, kas pērk auto braukšanai, nevis sapņu laivu fantāziju apmierināšanai, labi redz kur kas ir bijis sists, kas labots un kas pārkrāsots. Ja stāvoklis un cena atbilst – lai nu tā būtu.
Jo izturīgāks bamperis, jo vairāk tiek bojāts auto avārijas laikā. Uzsit pa priekšu un pēc pusgada riepas nodilušas nepareizi – jo aizgājuši lanžeronu gali, priekšu vairs nevar salikt taisnu u.c. kreņķi. Ja kāds tic, ka sists auto ir sataisāms gluži kā jauns – nāni, klibu vīru ar šķību muguru par jaunekli vairs neuztaisīs, var tik uzfrišināt uz pārdošanas periodu.
Cik tur problēma saurbt caurumus, lai ūdens neuzkrājas!?
un vasarā skudrām vismaz būs, kur izveidot savu “ceļojumu pūzni”, lai uz šaru var pasauli apceļot
Teslai labs mārketings taču slikta auto kvalitāte,tādus lūžņus ražo kur var būt defekti jebkur,liekas baigi krutie a īstenībā nekā.Man elektroauto nepatīk un ja iebrauksi ūdenī strāva nositīs šoferi un sadegs vai ūdenī būs pagalam visas mikroshēmas
Iekšdedzes auto ECU gan ir ūdens drošs un ūdens gaisa ieplūdē arī nav nekāda problēma… 😄
Ūdens mēdz bojāt dzīvi iekšdedzes auto īpašniekiem, satekot un krājoties nepareizajās vietās. Nu tad kāpēc lai tas nebūtu tā ar EV? Virsbūves uzbūves prncipi noko daudz nemainās.
Un štrunts par bamperiem, trakāk ir zem haubes un zem auto paneļa, visa cerība tik uz hermētiski aizlietiem blokiem. Tik iekšdedzniekam karstais motors tur vēl priekšu pasildīja un izžāvēja, ja kāds mitrums krājās. Mitrums nav draugs nevienam auto.
Bet zemūdenes zem ūdens tomēr pārvietojas ar elektrisko enerģiju :)
Nu, kad auto maksās kā zemūdene, tas arī nebaidīsies ūdens un nevajadzēs lādēt ik pēc 200km)
Interneta resursos ir apskatāms kā vecais Nissan Leaf izbrauc cauri 70cm ūdenim. Esmu redzējis arī ZOE testus ar 40cm dziļa ūdens pārvarēšanu. Pašam protams būtu bail tā darīt. Droši vien ka izbraukt var, bet kas būs pēc tam…
No atlauzto teslas bamperu foto izskatās ka bamperis aerodinamikas dēļ izveidots kā liela lāpsta un peļķē savāc vilni, kas atrauj stiprinājuma skrūves. Zemāk videoreģistratora ieraksts, kā tas izskatās dzīvē.
https://www.youtube.com/watch?v=0GRO-sNuquM
Tur nekāda drenāža nepalīdzēs – tikai lāpstas priekšas uzlocīšana uz augšu, lai vilnis aiziet garām. Vēl labāk ja visa pakaļgala apakšas konstrukcija būtu hermētiska.