Reklāma

Pandēmijas laikā strauji kāpis Logitech apgrozījums

Jaunākie raksti

Datoru aksesuāru ražotājs Logitech dalījiies ar saviem finanšu datiem par kompānijas fiskālā gada otrā ceturkšņa datiem par periodu no jūlija līdz septembrim, kas ir gan strauji kāpuši, gan ienākumi pirmo reizi pārsnieguši 1 miljardu USD.

Pārdošanas ieņēmumi šajā periodā bijuši 1,26 miljardi USD, kas salīdzinot ar šo pašu periodu iepriekšējā gadā auguši par 537 miljoniem USD. Gandrīz visas kategorijas ir piedzīvojušas palielinājumu, protams, ļoti aktīvi tika pirkti mikrofoni, klaviatūras un tīmekļa kameras, jo cilvēkiem nācās iekārtot savus mājas ofisus. Tāpat arī Logitech videospēļu aksesuāru līnija ieņēmumi auguši no 137 miljoniem līdz 298 miljoniem, salīdzinot ar iepriekšējo gadu.

Vismaz šajā laikā šis nav pārsteigums, ka Logitech ieņēmumi ir strauji auguši, jo kompānijas produkcija tiek pietiekami augstu vērtēta tirgū, un šajā neskaidrajā krīzes laikā cilvēki ir izvēlējušies iekārtot savas darba vietas mājās, kas nozīmē, ka nepieciešami papildu datora aksesuāri. Tāpat arī videospēles ir kļuvušas par drošu izklaidi, un arī šeit Logitech ir bijis aktīvs, attīstot piedāvājumu. Piemēram, nesen ziņojām par īpašo datorspēļu spēlētējiem paredzētu krēslu no Logitech un HermanMiller.

Šī fiskālā gada ietvaros uzņēmums paredz 35-40% pieaugumu, kaut arī iepriekš aplēsas bija vien 10-13% apmērā.

Reklāma

1 komentārs

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
1 Comment
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Aha, atceros kad maijā savajadzējās darbā pāris normālas webkameras iepirkt, bet visur bija jāgaida vismaz mēnesis, jo Logitech neesot spējis apmierināt pieprasījumuuu (tā man skaidroja piegādātāji). Vienīgie varianti bija dažādi Amazon un Aliexpress ar DHL

Reklāma
Reklāma
Reklāma