Ar visai patīkamiem jaunumiem ikvienam elektromobiļa īpašniekam nupat nācis klajā mobilo maksājumu pakalpojumu sniedzējs “Mobilly”. Tagad, izmantojot Mobilly aplikāciju, iespējams ērti un ātri apmaksāt elektroauto uzlādes pakalpojumus. Šāda iespēja darbosies ikvienā E-Mobi stacijā Latvijas teritorijā.
Pats auto uzlādes apmaksas process ir diezgan vienkāršs. Pirmkārt, jāatver Mobilly aplikācija un jādodas uz sadaļu “Citi” – Mobilly e-uzlāde vai jānoskenē uz konektora redzamais QR kods. Pēc tam jāķeras klāt pašai elektroauto uzlādei – jāizvēlas attiecīgais konektors, aplikācijā jānospiež “Sākt” un jāseko līdzi uzlādes stacijā sniegtajām instrukcijām. Trešais solis – kad uzlāde pabeigta, aplikācijā jānospiež “Stop” un jāizņem konektors. Lieta darīta! Apmaksa par šo pakalpojumu tiek veikta no lietotāja Mobilly konta, cenas aprēķinā ņemot vērā izmantotās minūtes.
Lai izmantotu šo Mobilly sniegto iespēju, būtiski ir vispirms atjaunināt pašu aplikāciju un papildināt savu Mobilly kontu. Cena par uzlādi ir 0.15 EUR par uzlādes minūti gluži tāpat kā tas ir veicot uzlādi pa tiešo.
no lietotāja Mobilly konta – vai tiešām ir jēga kļūt par finansu iestādi (kuras bilancē ir klientu līdzekļi), nevis piesaistīt kontam bankas karti?
kāpēc internetveikali un lidsabiedrības neizvēlas risinājumu, ka klients savā pircēja kontā ieskaita naudu un tad apmaksā pirkumu, bet uzreiz saņem naudu, ko klients pārskaita?
Nezinu kāds ir Mobilly iemesls, bet praksē ir tā ka no konta, kurā tu zini, ka ir līdzekļi, veikt momentānu pakalpojuma apmaksu ir vienkāršāk. Ja piesaista karti – kontā var nebūt līdzekļu, apkalpojošā banka kaut kādu limitu vai citu iemeslu dēļ var aizturēt transakciju (papildus drošības pārbaudes), negodīgi klienti var taisīt “chargeback” utt utjprjām. Protams, tam visam ir arī mīnusi.
Nezinu zemūdens akmeņus, bet DUS tas kautkā darbojas ar rezervēšanu. Ja katrā DUSā vajadzētu savu kontu, pasaule būtu mazliet drūmāka vieta)
Jā protams, es jau nesaku, ka tas ir kaut kas neiespējams, bet kompānijas izvēlas katra savu variantu.
p.s. tai pat laikā pat DUSiem ir savas kartes un lojalitātes konti …
Īsti nesaprotu par ko cepiens – Mobilly var gan ieskaitīt naudu, gan piesaistīt karti – vismaz vilciena biļeti var nopirkt, ja Mobilly kontā naudas nav. Vai šajā gadījumā tikai ieskaitot naudu Mobilly var veikt pakalpojumu? Aplikācija gan rakstīts – Tavu maksājumu paņemsim pēc uzlādes no Mobilly konta – man jau šķiet, ja karte piesaistīta, tad paņems no kartes pa tiešo
Sviestains starpnieku kantoris, nezimantoju šādas aizdomīgas aplikācijas.
Ļoti sviestains, vilciena biļeti var lētāk nopirkt, nekā kasē. Turpini neizmantot un pārmaksāt :)
intereses pēc ieskatījos 1188 satiksmes sadaļā – vilciena biļetes mobilly maksā dārgāk, kā pērkot pa tiešo no pv. Tas, ka kases lodziņā biļete maksā dārgāk, ir saprotams – stimulē pirkt ebiļetes.
piem. Rīga-Daugavpils caur mobily – 7.25, no pv – 6.53 t.i. -10%
Laikam gan izskatās, ka ne uz visiem reisiem PV dod atlaidi, jāpēta kam interesē.
Ja nu jau teju vai gadu tas kantoris nav spējis nodrošināt savu servisu AppGallery (Huawei aizņem vismaz 1/4 daļu tirgus), tad kāda jēga lepoties ar lielai daļai nepieejamiem pakalpojumiem.
Ha, ha, ha… nevajag pirkt sankciju sarakstos iekļautus čingčongus, tad viss strādās!
No kurienes tev tādas viltus ziņas, ka PIE MUMS 1/4 iedzīvotāju lieto jaunos Hujawej telefonus, kuros no google play? (pilnīgi pie kājas cik pasaulē lieto, pie tam jaunos huawei telefonus, jo šeit bija uzdirsiens uz Mobilly no tavas puses)
Ne ar ko neapstiprināts apgalvojums. Latvijā dominē Samsung un Redmi. Un kāda jēga no Huawei aparāta, ja tūlīt viņi uz slēgto Harmony pāries?
Redmi Latvijā noteikti nekur nedominē. Samsung, Huawei un Apple. Huawei, protams, ierīces pirms P40 sērijas.
tas tiesa. ne jau visi vēlas google servisu savā telefonā. un jaunās versijas vairs nestrādā bez google play. nu neko. lietojas vecās versijas vēl pagaidām.
Super! Var elementāri dabut kopeja firmas rēķinā. Un aplikacija redzams vai stacija ir brīva vai aizņemta.