“Nissan” pārveidojis savu elektrisko “Leaf” modeli, izveidojot stilīga izskata mobilo bateriju uz riteņiem, kas katastrofu un nelaimes gadījumu laikā spēj apgādāt cilvēkus ar elektrību. “Leaf” modelī pielietota “vehicle-to-grid” tehnoloģija, kas elektroauto savu enerģiju ļauj nodot elektriskajā tīklā.

Konceptauto nosaukums ir “Nissan RE-LEAF”. Ražotājs mašīnai veica vērā ņemamas tehniskās izmaiņas, palielinot auto augstumu, aizsargājot auto apakšu, kā arī uzstādot lielākas riepas braukšanai bezceļu apstākļos katastrofas skartajos rajonos.

“Nissan” savā paziņojumā norāda, ka “RE-LEAF” spēj doties tieši notikuma epicentrā, nodrošinot elektrību glābšanas darbiem. Auto sniegtā elektrība var nodrošināt medicīnas iekārtu vai apgaismojuma darbību. Japāna zināma kā viena no dabas katastrofām visbiežāk skartajām zemēm, tāpēc šāds auto ražotāja mājās varētu būt pieprasīts.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
7 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Fedja

Nopietnu katastrofu gadījumā nekas labāks par dīzeļģenerators nav izdomāts!

0927

nuja, bet auto ar dīzeļģeneratoru nebūtu viegli pārdot kā eauto, jau nu tikai kā hibrīdu.

Asb

Dīzeļģenerātorus nepērk kopā ar auto. Ir valstis, kurās māju nevar nodot ekspluatācijā, iekams nav nodrošināta alternatīva elektroenerģijas padeve. Šeit lieti noder ģenerātors. Darbini ar ko gribi – gaiss, ūdens, degviela… Katastrofas gadījumā noderēs arīdzan!

Krotow

Nevarēja uztaisīt auto ar jēdzīgu bateriju? Tagad būs powerbanka auto izskatā. nez, labāk būtu taisījuši vienkārši konteinera powerbanku – iekšā varētu vairāk baterijas salikt.

0927

nisana līfkonteiners pats brauc, nav jāved.

Pilsētnieks
digitalk

liekas tu koncepciju nesaprati. nevajag pabarot kvartālu ar elektriskajām tējkannām, vajag paramediķiem un glābējiem nodrošināt mazstrāvu un īslaicīgu zāģripu, kad hidrauliskās knaibles nav pa rokai.