“Nissan” pārveidojis savu elektrisko “Leaf” modeli, izveidojot stilīga izskata mobilo bateriju uz riteņiem, kas katastrofu un nelaimes gadījumu laikā spēj apgādāt cilvēkus ar elektrību. “Leaf” modelī pielietota “vehicle-to-grid” tehnoloģija, kas elektroauto savu enerģiju ļauj nodot elektriskajā tīklā.
Konceptauto nosaukums ir “Nissan RE-LEAF”. Ražotājs mašīnai veica vērā ņemamas tehniskās izmaiņas, palielinot auto augstumu, aizsargājot auto apakšu, kā arī uzstādot lielākas riepas braukšanai bezceļu apstākļos katastrofas skartajos rajonos.
“Nissan” savā paziņojumā norāda, ka “RE-LEAF” spēj doties tieši notikuma epicentrā, nodrošinot elektrību glābšanas darbiem. Auto sniegtā elektrība var nodrošināt medicīnas iekārtu vai apgaismojuma darbību. Japāna zināma kā viena no dabas katastrofām visbiežāk skartajām zemēm, tāpēc šāds auto ražotāja mājās varētu būt pieprasīts.
Nopietnu katastrofu gadījumā nekas labāks par dīzeļģenerators nav izdomāts!
nuja, bet auto ar dīzeļģeneratoru nebūtu viegli pārdot kā eauto, jau nu tikai kā hibrīdu.
Dīzeļģenerātorus nepērk kopā ar auto. Ir valstis, kurās māju nevar nodot ekspluatācijā, iekams nav nodrošināta alternatīva elektroenerģijas padeve. Šeit lieti noder ģenerātors. Darbini ar ko gribi – gaiss, ūdens, degviela… Katastrofas gadījumā noderēs arīdzan!
Nevarēja uztaisīt auto ar jēdzīgu bateriju? Tagad būs powerbanka auto izskatā. nez, labāk būtu taisījuši vienkārši konteinera powerbanku – iekšā varētu vairāk baterijas salikt.
nisana līfkonteiners pats brauc, nav jāved.
Ir jau tāds, ne tikai Tesla, bet šobrīd arī Atlas Copco https://www.atlascopco.com/en-lv/construction-equipment/products/power-diesel-generators/energy-storage-system
liekas tu koncepciju nesaprati. nevajag pabarot kvartālu ar elektriskajām tējkannām, vajag paramediķiem un glābējiem nodrošināt mazstrāvu un īslaicīgu zāģripu, kad hidrauliskās knaibles nav pa rokai.
Rekur šis Nissans darbībā – Jonny pļavas pasākuma uzturēja skatuvi, cik izskatās apgaismojums un tumbas: https://youtu.be/cPWjFVWxeak?t=33