Elektroauto ražotājs “Tesla” saņēmis vērā ņemamu pasūtījumu savam topošajam kravas auto “Semi” – “Walmart Canada” pasūtījis 130 šādus elektriskos kravas auto. Pirmās rezervācijas šim auto tika veiktas vēl 2017. gadā.
Lai varētu rezervēt savu “Semi”, sākotnēji bija jāiemaksā 5000 dolāru liela drošības nauda, bet vēlāk tā tika palielināta līdz 20 tūkstošiem par “bāzes rezervāciju”. Ņemot vērā šīs summas, varam secināt, ka “Walmart” tikai drošības naudā vien iemaksājis vairāk nekā 2,5 miljonus dolāru, bet kopējā pasūtījuma vērtība ir virs 20 miljoniem dolāru. Tas šo pasūtījumu padara par vienu no lielākajiem “Semi” iepriekšpārdošanas darījumiem līdz šim.
“Walmart Canada” pārstāvis Džons Beiliss paziņojumā izteicies, ka šāds elektrisko kravas auto pasūtījums ir daļa no “Walmart” ilgtspējas stratēģijas. Līdz 2022. gadam plānots, ka 20 procenti “Walmart Canada” mašīnas būs elektriskas, bet līdz 2028. gadam pilnībā plānots uz alternatīvajiem enerģijas avotiem savu mašīnu darbināšanai.
Kompānijas nav paziņojušas, kad sāksies piegādes, taču zināms, ka pasūtītie “Semi” ir daļa no iepriekšminētā plāna atjaunot autoparku līdz 2022. gadam. “Semi” ražošanas uzsākšana vairākkārt atlikta un paredzēts, ka auto ražošana beidzot varētu sākties nākamgad.
Ha, alternatīva degviela kas iegūta uz dabas resursu rēķina, kas beigās rada daudz lielāku piesārņojumu, kurš pilsētvides ietvaros izskatās skaisti, jo dūmi izvadīti ārpus pilsētas … .
ha, aizej pabimbā pie vidusskolas crush bildēm
Un kapec profila bilde jaliek prasta bandita bilde?
Pa kluso pacukstesu tev ari to, ka nebut ne visa elektriba tiek ieguta no degvielas dedzinasanas.
Vienīgā alternatīvā degviela, kas tiešām rada piesārņojumu, ir biopiedevas fosilajai degvielai. To ražošanai nokurina vairāk fosilās degvielas, kā iegūst galaproduktu. Latvijā galvenais mērķis šim murgam ir piebāzt trekno gadu biezzemnieku aka TP exdeputātu u.c. ZZS adeptu kabatas.
Man patīk, ka LV cepas, ka elektrību ražo zaļi. Lielajās valstīs, kur pārdesmit milijoni un vairāk iedzīvotāju, elektrību ražo ar fosilajām degvielām. Viszaļākais risinājums pagaidām ir kodolenerģija. Vismazākais izmešu skaits un piesārņojums pret megawatiem.
Sākotnējie bateriju ieguves izmeši ir lieli, taču baterijas pēc tam var pārstrādāt/atjaunot daudzu gadu desmitu garumā.