web analytics

“Ford F-150” elektriskais pikaps būs jaudīgāks nekā jebkura līdzšinējā versija

Jaunākie raksti

Atvērta reģistrēšanās jau trešajai “Deep Tech Atelier” konferencei

No trešdienas, 24. februāra, ir oficiāli atvērta reģistrācija jau trešajai “Deep Tech Atelier” konferencei, kas šogad būs veltīta kosmosa,...

Esi mazais, bet apkalpo kā lielais – risinājumi mazajiem uzņēmējiem ērtiem un vienkāršiem norēķiniem ar klientu

Digitālā transformācija norēķinu jomā pēdējos gados bijusi pietiekošo strauja, lai, dodoties uz veikalu, mēs varētu aizmirst par sīknaudas un...

Noplūduši video ar potenciālajām Samsung radītajām papildinātās realitātes brillēm

Sociālajā tīklā Twitter kāds lietotājs dalījies ar diviem neoficiāliem video, kuri, iespējams, potenciāli parāda jaunos Samsung produktus - papildinātās...

Jaunā “Mercedes” C-klase būs pieejama tikai ar četrcilindru motoriem

"Mercedes" iepazīstinājis ar jauno C-klases modeli, kura uzdevums būs kārtējoreiz mēģināt pārspēt šīs klases līderi "BMW 3. sēriju". Vizuāli mašīna...

Citadeles klientu apkalpošanas serviss jau sesto reizi atzīts par labāko Latvijā

Citadeles klienti visā Baltijā saņem vienu no labākajām apkalpošanas pieredzēm, un Latvijā Citadele jau sesto reizi ierindota pirmajā vietā...



Izplatīta jauna informācija par gaidāmo “Ford F-150” elektrisko pikapu. Lai gan joprojām ir ļoti daudz nezināmā, “Ford” sniegtais ieskats ir gana intriģejošs.

Pirmkārt, ražotājs sola, ka jaunā “F-150” elektriskā versija būs jaudīgāka nekā jebkura līdzšinējā “F-150”. Tas nozīmē, ka tas pārspēs arī “Raptor” versijas rezultātus – 450 zirgspēki un 690 ņūtonmetri. Domājams, ka pārspēt šos skaitļus ar diviem elektromotoriem nebūs pārlieku sarežģīti.

“Ford” arī sola, ka šai mašīnai būs labākais uzrāviens no visiem līdzšinējiem “F-150”, lai gan to nevajadzētu uzskatīt par pārsteigumu, ņemot vērā elektriskās piedziņas sniegtās iespējas tieši šajā lauciņā. Mašīna spēs vilkt “smagas piekabes”, taču netiek precizēts, tieši cik smagas. Auto būšot aprīkots ar pagaidām vārdā nenosauktu tehnoloģiju, kas elektrisko “F-150” ļaus izmantot kā ģeneratoru, piemēram, būvlaukumā. Kā noprotams, elektriskais “F-150” būs paredzēts darbam nevis “dzīvesstila baudīšanai”.

Mašīnas priekšējā bagāžniekā varēs ievietot “simtiem mārciņu” kravas, kas liek domāt, ka “Ford” elektroauto nevajadzīgo motortelpu izmantojis tiešām lietderīgi. Auto būs “over-the-air” atjauninājumu iespējas, bet ražotājs prognozē, ka uzturēšanas izmaksas auto dzīves laika būs par 40 procentiem mazākas nekā iekšdedzes versijām.

Plānots, ka elektriskais “F-150” pie klientiem dosies 2022. gada vasarā – tātad ražošanā tam vajadzētu nonākt jau nākamā gada nogalē.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Skābene

Tad tas būs sacīkšu auto, vai tomēr kravas auto celtniekiem?

Krotow

elektriskais “F-150” būs paredzēts darbam nevis “dzīvesstila baudīšanai”

Miljons īso locekļu īpašnieku un estačumammu iebilst.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: