Reklāma

“Nissan” prezentē “Z” sērijas sporta auto prototipu

Jaunākie raksti

Google ierobežo Google reklāmas iespējas Android ierīču mērķauditorijas atlasē

Mobilo tālruņu lietotnes pastāvīgi apkopo datus par saviem lietotājiem. Uzņēmums Google ir paziņojis par dažām jaunām funkcijām, kas ļaus...

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

“Nissan” aizvadītajā naktī prezentēja sava ilgi gaidīta “370Z” sporta auto pēcteci, izrādot nākamās paaudzes prototipu, kas ražošanā varētu nonākt jau nākamgad. Auto aprīkots ar 3,0 litru V6 motoru un diviem turbo, kā arī manuālo ātrumkārbu. Tiktāl viss ir ļoti skaisti.

Britu medijs “Autocar” ziņo, ka jaunais modelis nebūs nopērkams Lielbritānijā un arī kontinentālajā Eiropas daļā. “Nissan” šo situāciju skaidro ar sarūkošo sporta auto tirgu Eiropā, kā arī ar arvien stingrākajām izmešu normām, kurām autoražotāji spiesti pakļauties. Kompānija uzskata, ka šī sporta auto tirgošana Eiropā būs nerentabla. Tas vairs nav tik patīkami…

Kompānija savā paziņojumā norāda, ka jaunā auto dizainā atrodami pagātnes motīvi, proti, dizaineri smēlušies iedvesmu oriģinālajā “Z” sērijas auto – “240Z”. Arī dzeltenā krāsa ir no iepriekšējo paaudžu modeļiem. Tomēr ne viss ir ņemts no pagātnes – LED lukturi, taisnstūrainais radiatora režģis, 19 collu lietie diski un dažādas oglekļa šķiedras detaļas atgādina, ka mums ir darīšana ar mūsdienīgu sporta auto.

Prototips ir 4,32 metrus garš un 1,85 metrus plats, līdz ar to varam secināt, ka jaunais auto būs par 14 centimetriem garāks nekā aizejošais “370Z”.

Arī salonā ražotājs, klasiskā japāņu stilā, centies sapludināt tradicionālo un mūsdienīgo. Kompānija saka, ka salona un sēdpozīcijas izstrādē piedalījušies sacīkšu braucēji, tādējādi darot visu iespējamo, lai viss būtu pēc iespējas ērtāk vadītājam. Auto ir aprīkots ar 12,3 collu digitālo instrumentu paneli.

“Nissan” pagaidām nav izziņojuši motora specifikācijas, taču noprotams, ka tas ir pārstrādātais 3,0 litru V6, kas izmantots “Infiniti Q60”. Tajā automašīnā šis motors attīsta 400 zirgspēku jaudu. Tā kā “Z” sērijas auto būs krietni vieglāks nekā “Q60”, varam sagaidīt, ka tas būs arī ātrāks. Kompānijas pārstāvis Hiroši Tamura norāda, ka šī mašīna ir kas vairāk nekā tikai ātrs auto. “”Z” sērija simbolizē jaudu un veiklību. Tas ir domāts, lai radītu saikni ar savu vadītāju – ne tikai fizisku, bet arī garīgu.”

“370Z” ir šobrīd visilgāk ražošanā esošais “Nissan” modelis, tas pirmoreiz tika prezentēts 2008.gadā. Pagaidām plānots, ka jaunais “Z” sērijas auto ražošanā nonāks nākamgad. Neoficiāli izskan ziņas, ka autoražotājs strādā arī pie “GTR” pēcteča.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma