Reklāma

Latvijā radītais elektromobilitātes zīmols “Fiqsy” sasniedz 100 tūkstošo lietotāju

Jaunākie raksti

QNAP TS-253D-4G NAS iespēju apskats

QNAP mums laipni sarūpējis uz testu TS-253D NAS tipa tīkla atmiņu, lai mēs varētu iepazīties ar ierīces iespēju klāstu....

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Citadeles pieredzi fintech risinājumu radīšanā

Bieži vien uzņēmumi, kā arī finanšu iestādes dažādu iemeslu dēļ izvēlas savus risinājumus radīt nevis paši no A līdz...

Riga TechGirls piedāvā bezmaksas dizaina programmēšanas darbnīcas skolniecēm

Lai veicinātu skolas laikā meiteņu lielāku interesi par iespējām tehnoloģiju jomā, Riga TechGirls, sadarbībā ar Zviedrijas vēstniecību Latvijā 7.,...

Pētījums: pārsteidzošs elektroauto lietotāju daudzums atgriežas pie iekšdedzes dzinējiem

Kalifornijā, kas ir viens no lielākajiem elektroauto tirgiem pasaulē, veiktais pētījums parādījis, ka nemaz tik skaisti viss nav šai...

Izsolē iespējams iegādāties vienu biļeti “Blue Origin” kosmosa kuģī; ceļojums notiks jau šovasar

Maija sākumā jau ziņojām, ka Džefa Bezosa vadītā kosmosa kompānija "Blue Origin" drīzumā uzsāks biļešu tirdzniecību ceļojumam kosmosa kuģī...

Zaļās mobilitātes pakalpojumu sniedzējs “Fiqsy”, kas pirms gada Latvijā uzsāka savu darbību, sasniedzis 100 tūkstošo lietotāju. Pirmā darbības gada laikā, piedāvājot koplietošanas elektro skrejriteņu nomu, uzņēmuma mobilo lietotni lejupielādējuši vairāk kā 60 000 lietotāju, taču pēdējo divu mēnešu laikā pēc Fiqsy jaunā pakalpojuma, elektroauto “Renault Zoe”, ieviešanas mobilās pakalpojuma lietotāju skaits sasniedzis 100 000 lietotāju.

Divu mēnešu laikā pēc Fiqsy elektroauto ieviešanas kopā nobraukti vairāk nekā 400 000km. Pēdējā apkopotā statistika liecina, ka 78% šī pakalpojuma lietotāju ir vīrieši, bet 22% – sievietes ar vidējo lietotāja vecumu virs 32 gadiem. Šobrīd populārākie galamērķi, neskaitot vidēja attāluma distances Rīgas pilsētas ietvaros, ir Jelgava, Liepāja, Valmiera, Ventspils, Cēsis un Daugavpils.

“Elektroauto ieviešana ir bijis nozīmīgs solis gan Fiqsy biznesa attīstībai, gan elektromobilitātes kustības veicināšanai Latvijā kopumā. Redzam, ka cilvēki kļūst arvien atvērti un aktīvāk izmēģina šo pakalpojumu, neraugoties uz daudzajiem mītiem saistībā ar elektrotransportu, kas vēl jālauž,” saka Māris Avotiņš, Fiqsy Latvija līdzdibinātājs un īpašnieks. “Pēc, nu, jau vairāk kā diviem mēnešiem, kas aizvadīti diendienā sarunājoties ar elektroauto lietotājiem, redzam, ka cilvēki novērtē praktiskos ieguvumus, izmantojot elektrotransportu – bezmaksas stāvvietas lielo pilsētu centros, neierobežoto pārvietošanos pa sabiedriskā transporta joslām un iespēju ērti veikt garo distanču braucienus arī uz citām Latvijas pilsētām.”

Attīsta sadarbību ar uzņēmumiem

Pēdējā mēneša laikā Fiqsy uzsācis sadarbību arī ar dažādiem Latvijas uzņēmumiem. Uzņēmumi var pieteikties Fiqsy pakalpojumu komplektam ar īpašiem nosacījumiem, kas ietver mēnešmaksu pēc faktiski veiktajiem braucieniem ar jebkuru no Fiqsy piedāvātajiem transporta veidiem – elektriskajiem skrejriteņiem, elektroauto vai kravas busiem.

“Arī uzņēmumi kļūst aktīvāki, izmantojot koplietošanas pakalpojumus, saprotot, ka tas ir ne tikai liels izmaksu ietaupījums, bet papildus veids, kā domāt par atbildīga biznesa un ilgtspējas jautājumiem vistiešākajā veidā. Mēs ļoti ceram, ka zaļā mobilitāte kļūs par ikdienu ne tikai mājsaimniecību, bet arī uzņēmumu līmenī,” saka Avotiņš.

Finanšu institūcijas “Altum” Zaļo grantu programmas ietvaros “Fiqsy” ir piesaistījis aizdevumu vairāk nekā 2,4 miljonu apmērā un iegādājies simt “Renault Zoe” elektroautomašīnas. Ar laiku plānots palielināt auto skaitu Rīgā līdz vairākiem simtiem un tad – iziet ārpus Latvijas robežām.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: