web analytics

Latvijā radītais elektromobilitātes zīmols “Fiqsy” sasniedz 100 tūkstošo lietotāju

Jaunākie raksti

Īlons Masks samaksās 100 miljonus dolāru tam, kurš piedāvās labāko CO2 savākšanas tehnoloģiju

"Tesla" dibinātājs un vadītājs, kā arī pasaulē bagātākais cilvēks Īlons Masks (Elon Musk) saviem sekotājiem "Twitter" izteicis piedāvājumu -...

Serviss Beeper ļaus izmantot Apple iMessage servisu Android ierīcēs

Tieši šajā nedēļā aizdomājos par to, ka šobrīd ar mūsu mākoņservisiem varam ērti piekļūt dažāda veida informācijai vairākās ierīcēs,...

Apple samazina iPhone 12 mini ražošanas apjomus, lai ražotu vairāk Pro modeļus

Oktobrī, kad tika prezentēti četri jauni Apple iPhone 12 modeļi, tika prognozēts, ka tieši parastais iPhone 12 un mazais...

Jaunais 28 collu Philips 4K UHD monitors 288E2UAE ir gatavs pārsteigt ar krāsām un produktivitāti

Jaunais Philips 288E2UAE monitors (28 collas / 71,1 cm) ar tā 4K izšķirtspēju, 10 bitu IPS paneli, USB 3.2...

“Toyota GR Yaris” apskats – rallija mašīna ikkatram

Rallijs ir nodarbe, kas mani ievilka ne tikai autosporta, bet arī vienkārši automašīnu pasaulē. Viss sākās bērnībā ar videospēli...



Zaļās mobilitātes pakalpojumu sniedzējs “Fiqsy”, kas pirms gada Latvijā uzsāka savu darbību, sasniedzis 100 tūkstošo lietotāju. Pirmā darbības gada laikā, piedāvājot koplietošanas elektro skrejriteņu nomu, uzņēmuma mobilo lietotni lejupielādējuši vairāk kā 60 000 lietotāju, taču pēdējo divu mēnešu laikā pēc Fiqsy jaunā pakalpojuma, elektroauto “Renault Zoe”, ieviešanas mobilās pakalpojuma lietotāju skaits sasniedzis 100 000 lietotāju.

Divu mēnešu laikā pēc Fiqsy elektroauto ieviešanas kopā nobraukti vairāk nekā 400 000km. Pēdējā apkopotā statistika liecina, ka 78% šī pakalpojuma lietotāju ir vīrieši, bet 22% – sievietes ar vidējo lietotāja vecumu virs 32 gadiem. Šobrīd populārākie galamērķi, neskaitot vidēja attāluma distances Rīgas pilsētas ietvaros, ir Jelgava, Liepāja, Valmiera, Ventspils, Cēsis un Daugavpils.

“Elektroauto ieviešana ir bijis nozīmīgs solis gan Fiqsy biznesa attīstībai, gan elektromobilitātes kustības veicināšanai Latvijā kopumā. Redzam, ka cilvēki kļūst arvien atvērti un aktīvāk izmēģina šo pakalpojumu, neraugoties uz daudzajiem mītiem saistībā ar elektrotransportu, kas vēl jālauž,” saka Māris Avotiņš, Fiqsy Latvija līdzdibinātājs un īpašnieks. “Pēc, nu, jau vairāk kā diviem mēnešiem, kas aizvadīti diendienā sarunājoties ar elektroauto lietotājiem, redzam, ka cilvēki novērtē praktiskos ieguvumus, izmantojot elektrotransportu – bezmaksas stāvvietas lielo pilsētu centros, neierobežoto pārvietošanos pa sabiedriskā transporta joslām un iespēju ērti veikt garo distanču braucienus arī uz citām Latvijas pilsētām.”

Attīsta sadarbību ar uzņēmumiem

Pēdējā mēneša laikā Fiqsy uzsācis sadarbību arī ar dažādiem Latvijas uzņēmumiem. Uzņēmumi var pieteikties Fiqsy pakalpojumu komplektam ar īpašiem nosacījumiem, kas ietver mēnešmaksu pēc faktiski veiktajiem braucieniem ar jebkuru no Fiqsy piedāvātajiem transporta veidiem – elektriskajiem skrejriteņiem, elektroauto vai kravas busiem.

“Arī uzņēmumi kļūst aktīvāki, izmantojot koplietošanas pakalpojumus, saprotot, ka tas ir ne tikai liels izmaksu ietaupījums, bet papildus veids, kā domāt par atbildīga biznesa un ilgtspējas jautājumiem vistiešākajā veidā. Mēs ļoti ceram, ka zaļā mobilitāte kļūs par ikdienu ne tikai mājsaimniecību, bet arī uzņēmumu līmenī,” saka Avotiņš.

Finanšu institūcijas “Altum” Zaļo grantu programmas ietvaros “Fiqsy” ir piesaistījis aizdevumu vairāk nekā 2,4 miljonu apmērā un iegādājies simt “Renault Zoe” elektroautomašīnas. Ar laiku plānots palielināt auto skaitu Rīgā līdz vairākiem simtiem un tad – iziet ārpus Latvijas robežām.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: