“BMW” tuvāko gadu laikā plāno krietni palielināt savu piedāvājumu elektroauto tirgū, ieviešot deviņus jaunus elektriskos modeļus. Vācu autoražotājs šīs mašīnas veidos kā daļu no jaunā “Power of Choice” ilgtspējas plāna. Tas paredz, ka līdz 2030. gadam “BMW” pārdos 7 miljonus “plug-in” hibrīdus un elektroauto. Plāns paredz arī divus elektroauto “Mini” zīmolam.

Šī ir pirmā nozīmīgā iniciatīva, kuru virzījis jaunais “BMW” vadītājs Olivers Zipse, kurš pie vadības grožiem Minhenē stājās pagājušajā vasarā. Plāna mērķis ir virzīt “BMW” kā tirgus līderi elektroauto segmentā, pārspējot savus tiešos konkurentus “Audi”, “Mercedes”, “Jaguar”, “Lexus” un arī “Tesla”.

Nākamo desmitgadu laikā “BMW” cer pārdot 4,6 miljonus pilnībā elektriskus auto – vidēji 460 tūkstošus gadā, kas ir krietni vairāk nekā 42 249 elektriskie auto, kurus izdevās pārdot pērn. “BMW” jau uzsācis virzību, lai katram modelim būtu pieejama “plug-in” hibrīda versija, taču “Power of Choice” plāns paredz uzsvaru uz pilnībā elektriskiem auto.

“BMW” ir apstiprinājis elektrisko versiju “X1” modelim, tāpat iecerētas elektriskās alternatīvas jaunās paaudzes 5. un 7. sērijas modeļiem, kad tie nonāks tirgū ap 2022. un 2023. gadu. Ražotājs nav aizmirsis par savu bestselleri – 3. sēriju. Arī tā saņems pilnībā elektrisko versiju un paredzēts, ka tā tiks veidota uz pašreizējās paaudzes bāzes, savukārt jaudu vismaz 3. sērijas elektriskajam brālim nodrošinās tie paši agregāti, kas “i4”.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments