Reklāma

Līdz 2025. gadam “BMW” prezentēs deviņus jaunus elektroauto modeļus

Jaunākie raksti

ASUS ROG Maximus XIII Extreme sistēmplates apskats

ASUS izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

Augstas klases tosteru ražotājs iesaistās Android 5G viedtālruņu tirgū

Tā! Kurš smējās par to, ka viedtālrunis drīz mazgās veļu un ceps picas? Nākotne ir tagad! Balmuda, kas ir Japānā...

Katrs otrais ASV iedzīvotājs ir ieinteresēts iegādāties Apple AirTag

Amerikā bāzētais uzņēmums SellCell, kas sevi dēvē par galveno un lielāko tehnoloģijas preču uzpircēju internetā (angliski trade-in site) veicis...

Paralizēts vīrietis tikai ar domu spēku minūtes laikā uzraksta 16 vārdu garu tekstu

Funkciju pildīšana, izmantojot tikai un vienīgi savu prātu, ir tas, pie kā strādā "Neuralink", kas pirms pāris mēnešiem demonstrēja...

ASUS ROG Strix Z590-I Gaming WiFi sistēmplates apskats

ASUS izstrādātās Intel Z590 čipseta sērijas sistēmplates veidotas tā, lai no jaunajiem šodien oficiāli izlaistajiem 11. paaudzes Intel Core...

“BMW” tuvāko gadu laikā plāno krietni palielināt savu piedāvājumu elektroauto tirgū, ieviešot deviņus jaunus elektriskos modeļus. Vācu autoražotājs šīs mašīnas veidos kā daļu no jaunā “Power of Choice” ilgtspējas plāna. Tas paredz, ka līdz 2030. gadam “BMW” pārdos 7 miljonus “plug-in” hibrīdus un elektroauto. Plāns paredz arī divus elektroauto “Mini” zīmolam.

Šī ir pirmā nozīmīgā iniciatīva, kuru virzījis jaunais “BMW” vadītājs Olivers Zipse, kurš pie vadības grožiem Minhenē stājās pagājušajā vasarā. Plāna mērķis ir virzīt “BMW” kā tirgus līderi elektroauto segmentā, pārspējot savus tiešos konkurentus “Audi”, “Mercedes”, “Jaguar”, “Lexus” un arī “Tesla”.

Nākamo desmitgadu laikā “BMW” cer pārdot 4,6 miljonus pilnībā elektriskus auto – vidēji 460 tūkstošus gadā, kas ir krietni vairāk nekā 42 249 elektriskie auto, kurus izdevās pārdot pērn. “BMW” jau uzsācis virzību, lai katram modelim būtu pieejama “plug-in” hibrīda versija, taču “Power of Choice” plāns paredz uzsvaru uz pilnībā elektriskiem auto.

“BMW” ir apstiprinājis elektrisko versiju “X1” modelim, tāpat iecerētas elektriskās alternatīvas jaunās paaudzes 5. un 7. sērijas modeļiem, kad tie nonāks tirgū ap 2022. un 2023. gadu. Ražotājs nav aizmirsis par savu bestselleri – 3. sēriju. Arī tā saņems pilnībā elektrisko versiju un paredzēts, ka tā tiks veidota uz pašreizējās paaudzes bāzes, savukārt jaudu vismaz 3. sērijas elektriskajam brālim nodrošinās tie paši agregāti, kas “i4”.

AvotsAutocar
Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: