Reklāma

Tesla autopilota atjauninājums ļauj kamerām atpazīt ātrumu ierobežojušās zīmes

Jaunākie raksti

AOC Q27V4EA monitora apskats – beidzot kaut kas darbam un atpūtai budžeta klasē

Lai nebūtu tā, ka te apskatām tikai pašus trakākos un dārgākos gadžetus, speciāli palūdzu mums atsūtītu kaut ko jēdzīgu...

Corning jaunais Gorilla Glass sargās viedtālruņu kameru objektīvus

Corning izziņojis jauna tipa aizsargstiklus, kas paredzēti tieši viedtālruņu kameru sargāšanai no skrāpējumiem. Vienlaikus jaunie Gorilla Glass with DX...

Sākot no 2022. gada visi iPhone modeļi būs aprīkoti ar 5G savienojumu

Apple, kā ierasts, bija principā kā pēdējais lielais viedtālruņu ražotājs, kas savās ierīcēs sāka piedāvāt 5G savienojumu. Kā ziņo...

Plastiskās mikroshēmas varētu ļaut internetam pieslēgt jebkuru produktu

Mūsdienās mēs visu laiku ikdienā dzirdam terminu mikroshēmas, kas ir iebūvētas dažādās lielākās un mazākās elektronikas ierīcēs, taču tagad...

ASUS izziņojis bezvadu režģtīkla sistēmu Zen WiFi XD 6 / W

ASUS izziņojis bezvadu režģtīkla sistēmu Zen WiFi XD 6 / W, kas sastāv no diviem Wi-Fi 6 maršrutētājiem. ASUS...

Tesla automašīnu īpašnieki saņēmuši jaunu programmatūras atjauninājumu, kas ļaus atpazīt ātruma ierobežojušās zīmes ceļa malās, kā arī autopilota režīms būs spējīgs nolasīt zaļo gaismu luksoforā.

Jaunās iespējas saņems tie klienti, kuriem jau ir pieejams Tesla pilnais autopilota režīms, un šis nosaukums joprojām lielāko daļu cilvēku mulsina, jo kopumā mašīna spēj darīt to, ko citas automašīnas ar adaptīvo kruīza kontroli. Taču, turpinot par jaunajām iespējām, elektroauto kameras būs spējīgas atpazīt ātruma ierobežojušās zīmes, lai attiecīgi pielāgotu braukšanas ātrumu noteiktos ceļa posmos.

Saistībā ar zaļo gaismu luksoforos, tad autopilots tagad spēs noteikt gan sarkano gaismu, lai apstātos, gan zaļo, lai uzsāktu braucienu. Par zaļās gaismas iedegšanos, autovadītājs saņems skaņas signālu, lai tālāk dotu signālu automašīnai uzsākt kustību. Līdz šim tieši ātrumu ierobežojušas zīmes Tesla spēkrati bija spējīgi atpazīt ar iepriekšējo sadarbības partneri Mobileye, taču 2016. gadā darbība tika pārtraukta. Tāpēc šis programmatūras atjauninājums attiecas uz automašinām, kurās autopilota režīms parādījies pēc šī laika.

Līdz šim lietotāji jau bija sūdzējušies, ka ne vienmēr ātruma zīmes tiek atpazītas atbilstoši reālajai situācijai uz ceļa. Maija mēnesī Masks paziņoja, ka paaugstinās autopilota cenu, jo tā darbība laika gaitā tikai cels auto vērtību. Šobrīd šis papildinājums maksā 6200 EUR.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments

Kā tad tas auto pilots līdz šim brauca, ja zīmes nepazina un neredzēja zaļo un sarkano gaismu!? :(

Ātruma ierobežojuma zīmju atpazīšana ir pieejama “parastajiem” auto jau vismaz 10 gadus. Tiešām brīnos, ka kaut kāda šāda banāla lieta Teslai nav bijusi by default. Kameras takš ir priekšā pakaļā…. uz lielās planšetes rāda blakus esošās mašīnas utt…. bet zīmju atpazīšana ir tikai tagad… dīvaini…

Reklāma
Reklāma
Reklāma