Sociālais tīkls Facebook nācis klajā ar paziņojumu, ka jaunā iOS 14 drošības funkcija, kura pārbauda un kontrolē, vai lietotnes izmanto citu telefona lietotņu datus, varētu ļoti strauji samazināt speciālā Audience Network reklāmas servisa peļņu.

Audience Network ir Facebook sniegtā iespēja reklāmas rādīt ne tikai pašā sociālajā tīklā lietotnē un Instagram, bet arī tās automātiski parādīt citās lietotnēs, kā uznirstošās reklāmas. No klienta puses tas paplašina potenciālo sasniedzamību un redzamību, kā arī finansiāli var būt lētākās alternatīvas, salīdzinot ar diviem lielajiem smagsvariem.

Reklāma

Tā kā nākamais iOS 14 kontrolē, vai lietotnes iegūst kādu tām nevajadzīgu informāciju un principā bloķē šādu pieeju, tad tas tehniski ierobežo Audience Network servisa iespējas, un pēc aprēķiniem samazinās peļņu vismaz par 50%. No iPhone un iPad lietotāju skatu punkta un mūsu datu drošības, tas, protams, ir apsveicams solis un pat neliela uzvara. Jau šobrīd pandēmijas laikā ir samazinājusies peļņa no reklāmām, un paredzams, ka Apple mobilās operētājsistēmas oficiālā iznākšana vēl vairāk samazinās šos ienākumus.

Tiesa Facebook apgalvo, ka strādā pie cita veida risinājuma, kurš varētu darboties paralēli Audience Network un apiet iOS 14 drošības uzstādījumus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments