Reklāma

Facebook apgalvo, ka iOS 14 samazinās starpplatformu reklāmu peļņu

Jaunākie raksti

Jaunākā “F1 2021” videospēle gaidāma 16. jūlijā

Pagājušā gada izskaņā notika pietiekami liels darījums videospēļu nozarē, kad Electronic Arts iegādājas citu videospēļu radītāju Codemasters par 1,2...

Uzņēmums Xwing veicis sekmīgu bezpilota lidojumu ar komerciālo lidmašīnu

Amerikā bāzētais jaunuzņēmums Xwing ir veicis veiksmīgu attālinātās vadības testa lidojumu ar vienkāršu komerciālo lidmašīnu, un šis ir visai...

Reklāmu bloķētājs ietekmē “Google Docs” darbību

Pēdējās dienās vairāki "Google Docs" lietotāji, tostarp arī es, saskārās ar problēmām "Google" dokumentu lietošanā. Tos nebija iespējams atvērt...

“Apple” aicina klientus iesaistīties īpašā Zemes dienai veltītā akcijā

22. aprīlī tradicionāli tiek atzīmēta starptautiskā Zemes diena, kad visā pasaulē norisinās dažādi pasākumi un akcijas ar mērķi veicināt...

Stadler Form Roger gaisa attīrītāja apskats

Daudziem no mums pavasaris saistās ar Sauli, ar putnu dziesmām, plaukstošām lapiņām un zilajām kapu puķītēm ceļmalās, bet citi...

Sociālais tīkls Facebook nācis klajā ar paziņojumu, ka jaunā iOS 14 drošības funkcija, kura pārbauda un kontrolē, vai lietotnes izmanto citu telefona lietotņu datus, varētu ļoti strauji samazināt speciālā Audience Network reklāmas servisa peļņu.

Audience Network ir Facebook sniegtā iespēja reklāmas rādīt ne tikai pašā sociālajā tīklā lietotnē un Instagram, bet arī tās automātiski parādīt citās lietotnēs, kā uznirstošās reklāmas. No klienta puses tas paplašina potenciālo sasniedzamību un redzamību, kā arī finansiāli var būt lētākās alternatīvas, salīdzinot ar diviem lielajiem smagsvariem.

Tā kā nākamais iOS 14 kontrolē, vai lietotnes iegūst kādu tām nevajadzīgu informāciju un principā bloķē šādu pieeju, tad tas tehniski ierobežo Audience Network servisa iespējas, un pēc aprēķiniem samazinās peļņu vismaz par 50%. No iPhone un iPad lietotāju skatu punkta un mūsu datu drošības, tas, protams, ir apsveicams solis un pat neliela uzvara. Jau šobrīd pandēmijas laikā ir samazinājusies peļņa no reklāmām, un paredzams, ka Apple mobilās operētājsistēmas oficiālā iznākšana vēl vairāk samazinās šos ienākumus.

Tiesa Facebook apgalvo, ka strādā pie cita veida risinājuma, kurš varētu darboties paralēli Audience Network un apiet iOS 14 drošības uzstādījumus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: