Pirms kāda laika kompānija “Lucid” ziņoja, ka tās topošais sedans “Air” ar vienu uzlādi spēj veikt mūsdienu elektroauto standartiem fantastiskas 500 jūdzes (apmēram 800 kilometrus) ar vienu uzlādi. Kompānija tagad paziņojusi, ka tas paveikts, lietojot 113 kWh bateriju.

“Air” sedans jau vairākus gadus atradies izstrādes stadijā, bet īpašu uzmanību tas izpelnījās pēc tam, kad trešās puses veiktajos testos, izmantojot EPA testa procedūru, auto spēja nobraukt 517 jūdzes ar vienu uzlādi. Jāpiebilst, ka tas nav oficiālais tests, taču šādam rezultātam līdz šim neviens elektroauto nav spējis pietuvoties.

“Lucid” pārstāvji norāda, ka mašīnas izstrādē ļoti daudz piedomāts pie efektivitātes rādītājiem. “Palielināt nobraucamo attālumu, palielinot bateriju izmērus, ir muļķīgi. Mašīna kļūst smagāka un samazinās vietas daudzums salonā un bagāžniekā. Mēs esam strādājuši pie tehnoloģijām, kas sniedz izrāvienu efektivitātē. Tas mums ļaus piedāvāt arī citus auto, kuri būs spējīgi veikt konkurētspējīgus attālumus ar salīdzinoši mazākām baterijām. Tādējādi ietaupīsim naudu, vietu un svaru. Ieguvumi efektivitātē ir ievērojami, te nav runa tikai par dažiem procentiem.”

Plašāku ieskatu kompānijas pārstāvji sola 9.septembrī, kad beidzot paredzēta auto prezentācija un tiks atklāta ražošanas versija.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
3 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Arčiņš

Aptuveni 14 kWh uz 100 km. Ļoti iespaidīgs rādītājs šāda izmēra autiņam.

Last edited 23 days ago by Arčiņš
Skābene

Tāds pats rādītājs kā e-UP un C-Zero.

Bet tas nav skābi

Tās ir divas dažādas auto klases.