Reklāma

RAM: Klienti vēlas V8 dzinēju nevis elektroauto

Jaunākie raksti

Razer Huntsman Mini 60% mehāniskās tastatūras apskats

Šoreiz apskatam no 4GAMES saņemta Razer Huntsman Mini 60% mehāniskā tastatūra, kas pat mums ir visai neierasta, jo tā...

“Hyundai” pusvadītāju deficīta dēļ aptur jau otro rūpnīcu

Globālais pusvadītāju iztrūkūms pēdējo dienu laikā nopietni ietekmējis "Hyundai" - Dienvidkorejas autoražotājs paziņojis, ka uz vismaz divām dienām tiks...

Joker ļaunatūra inficējusi vismaz 500 000 Huawei viedtālruņu

Huawei lietotņu veikalā iemānītas vairākas lietotnes, kas papildinātas ar Joker ļaunatūru. Doctor Web ziņo, ka ar Joker ļaunatūru aplipināts...

Latvieši radījuši lietotni “Sharentic”- risinājumu, kas ļauj ērti iznomāt sev nepieciešamo

Iespējams, tev kādreiz bijusi situācija, kad nepieciešama kāda lieta, ko jāizmanto tikai dažās konkrētās situācijās, kas nozīmē, ka pārējo...

LMT Latvijā uzsāk piedāvāt VoLTE

No 2021. gada 12. aprīļa, LMT pirmais Latvijā saviem klientiem sāk nodrošināt VoLTE (Voice over Long-Term Evolution) tehnoloģiju zvaniem...

Kamēr konkurenti iztērē ar deviņiem cipariem mērāmas naudas summas, attīstot elektroauto, ASV autoražotājs “RAM” nav sevi apgrūtinājis ar tādām lietām – kompānija savā populārajā pikapā “RAM 1500” iebūvējusi ar kompresoru aprīkotu V8 motoru ar 702 zirgspēku jaudu.

Kritiķi teiks, ka pikapa aprīkošana ar “Hellcat” dzinēju nav pārāk prātīga. Vai videi draudzīga. Vai jebkādā citā veidā loģiski pamatojama. Tomēr “RAM” pārstāvji taisnojas, ka klienti ir vairāk ieinteresēti V8 motoros nevis elektriskajos auto.

Zīmola pārstāvis Karls Lelijs kādā intervijā izteicies, ka “RAM” neizslēdz iespēju veidot kādu elektroauto un kompānija ir atvērta šādai idejai, ja tam būs adekvāts pieprasījums. “Mums ir ļoti svarīgi nedzīties pakaļ elektroauto tendencei, jo tas ir stilīgi un tā dara visi. Mums jāražo tas, ko vēlas klients. Protams, viņu vēlmes laika gaitā mainās un mainīsies arī nākotnē, taču šobrīd klienti acīmredzami vēlas 6,2 litru V8.”

Šādiem izteikumiem ir zināms pamats – pirmie 702 pieejami “RAM 1500 TRX Launch Edition” tika pārdoti pāris stundu laikā, neskatoties uz 90 tūkstošu dolāru cenu. Standarta “TRX” versija maksās, sākot no 70 tūkstošiem dolāru un tieši šīs versijas panākumi noteiks, cik pamatota ir V8 motora ievietošana šādā mašīnā.

Līdzīgi iepriekš izteicies arī “Fiat-Chrysler Automobiles” vadītājs Maiks Menlijs, skaidrojot, ka elektroauto attīstīšana tiks veikta tikai tad, ja tam būs ekonomisks pamats. Acīmredzot, ražotāja rīcībā esošie tirgus pētījumi liecina, ka šobrīd klientiem nav diez cik liela interese par elektrisku pikapu.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
10 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
1016

rednecks forever))

Krotow

Nu protams, RAM auto modeļa lietotāji pārsvarā dzīvo un strādā vietās, kur pievilkt vadus nav tik vienkārši. Un ir arī “mazo orgānu sindroma” skartie, kuriem burkšķis un melnu dūmu mutulis aizstāj to, ko daba nav devusi. Ar laiku tas viss mainīsies.

Autor, šo ražotāju sauc Dodge, kuram pieder zīmols RAM. Un te ir stāstīts par Dodge RAM 1500 auto modeli. Ctrl + Enter jau aizsūtīju.

Ingus

RAM ir atsevišķs brends zem Fiat/Chrysler grupas, kuram Dodge vārdu priekšā neliek jau kopš 2010.

Arčiņš

Kāpēc viņiem ir priekšstats ,ka, ja klientam vajadzēs ,viņi uzreiz ieleks elektro auto lauciņā? Rivians ar Teslu būs gaismas gadu attālumā.

Kristaps Skutelis

Nav jau teikts, ka būs nepieciešama šī “ielēkšana elektro auto lauciņā”.

Guntis Čoders

Nu ja – varbūt, uz to laiku jau ērti varēs ielēkt ūdeņraža lauciņā :)

Reinis Rozitis

Vajag skatīties kopējā kontekstā – ja Tesla un Rivians ir kompānijas tikai pašas par sevi, tad RAM ir daļa no FCA.
Attiecīgi (atkarībā no kompānijas politikas) var vienkārši burtiski paņemt (EV) iestrādes no citiem apakšužnēmumiem (Fiat/Chrysler/Jeep..) vai arī vienkārši likvidēt konkrēto zīmolu, ja viss ir slikti (vēsturiski ne pirmais ne pēdējais gadījums).

Šobrīd no mātes uzņēmuma viedokļa produkts/klienti ir diversificēti – ir kam patīk un pērk benzīna v8, ir kam var tirgot elektroverķus.

Aigi

Izskatās pēc “one day business”, lai gan štatos tā diena noteikti ievilksies desmit gados, salīdzinot ar EU.
Bet nevar jau neko pārmest, naudas inovācijām jau ASV ražotājiem ir pamaz, pie pirmajās lejupslīdes, prasa valdībai atbalstu

Skābene

Pilnas pilsētas jeņķiem ar pikapiem un savas zemās cenas dēļ tie ir diezgan populāri auto! Vienīgais, kas var iznīdēt mīlestību pret pikapiem un V8 ir degvielas cenas. Ja amerikāņiem būs jāmaksā 2 USD par litru, nevis Galonu, tad arī sāks rēķināt. Pagaidām lej tik un brauc.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: