Reklāma

RAM: Klienti vēlas V8 dzinēju nevis elektroauto

Jaunākie raksti

Microsoft Surface Go 3 planšetdatora apskats (video)

Šovasar mēs iepazināmies ar Microsoft Surface Go 2, ko ražotājs dēvē par pašu mazāko (portablāko) Surface divi vienā tipa...

“MikroTik” plāno ziedot 20 miljonus eiro Bērnu slimnīcai

Nesen ziņojām, ka "MikroTik" (SIA Mikrotīkls) kļuvis par pirmo Latvijas privāto uzņēmumu, kam izdevies pārlekt miljarda eiro vērtībai. Tas...

“Baltcom” iegādājas “Microlines” un nostiprina pozīcijas Latvijas austrumu reģionā

Telekomunikāciju uzņēmums “Baltcom” ir paplašinājis savu darbību Latvijas austrumu reģionā, noslēdzot darījumu par telekomunikāciju uzņēmumu grupas “Microlines” iegādi. “Microlines”...

Vēl šogad gaidāmi salokāmie viedtālruņi no Oppo un Huawei

Parasti decembrī vairs netiek izziņoti lieli viedtālruņu jaunumi, bet šogad tiek gaidīts, ka Oppo un Huawei varētu vēl izziņot...

Pirmo reizi pēdējo gadu laikā samazinājušies cilvēku tēriņi “melnās piektdienas” atlaižu laikā

Ienākusi pirmā informācija par to, cik daudz naudas šī gada "melnās piektdienas" (angliski Black Friday) iepirkšanās bumā ir tērējuši...

Kamēr konkurenti iztērē ar deviņiem cipariem mērāmas naudas summas, attīstot elektroauto, ASV autoražotājs “RAM” nav sevi apgrūtinājis ar tādām lietām – kompānija savā populārajā pikapā “RAM 1500” iebūvējusi ar kompresoru aprīkotu V8 motoru ar 702 zirgspēku jaudu.

Kritiķi teiks, ka pikapa aprīkošana ar “Hellcat” dzinēju nav pārāk prātīga. Vai videi draudzīga. Vai jebkādā citā veidā loģiski pamatojama. Tomēr “RAM” pārstāvji taisnojas, ka klienti ir vairāk ieinteresēti V8 motoros nevis elektriskajos auto.

Zīmola pārstāvis Karls Lelijs kādā intervijā izteicies, ka “RAM” neizslēdz iespēju veidot kādu elektroauto un kompānija ir atvērta šādai idejai, ja tam būs adekvāts pieprasījums. “Mums ir ļoti svarīgi nedzīties pakaļ elektroauto tendencei, jo tas ir stilīgi un tā dara visi. Mums jāražo tas, ko vēlas klients. Protams, viņu vēlmes laika gaitā mainās un mainīsies arī nākotnē, taču šobrīd klienti acīmredzami vēlas 6,2 litru V8.”

Šādiem izteikumiem ir zināms pamats – pirmie 702 pieejami “RAM 1500 TRX Launch Edition” tika pārdoti pāris stundu laikā, neskatoties uz 90 tūkstošu dolāru cenu. Standarta “TRX” versija maksās, sākot no 70 tūkstošiem dolāru un tieši šīs versijas panākumi noteiks, cik pamatota ir V8 motora ievietošana šādā mašīnā.

Līdzīgi iepriekš izteicies arī “Fiat-Chrysler Automobiles” vadītājs Maiks Menlijs, skaidrojot, ka elektroauto attīstīšana tiks veikta tikai tad, ja tam būs ekonomisks pamats. Acīmredzot, ražotāja rīcībā esošie tirgus pētījumi liecina, ka šobrīd klientiem nav diez cik liela interese par elektrisku pikapu.

Reklāma

10 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
10 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
1016
27.08.2020 12:11

rednecks forever))

Krotow
27.08.2020 12:13

Nu protams, RAM auto modeļa lietotāji pārsvarā dzīvo un strādā vietās, kur pievilkt vadus nav tik vienkārši. Un ir arī “mazo orgānu sindroma” skartie, kuriem burkšķis un melnu dūmu mutulis aizstāj to, ko daba nav devusi. Ar laiku tas viss mainīsies.

Autor, šo ražotāju sauc Dodge, kuram pieder zīmols RAM. Un te ir stāstīts par Dodge RAM 1500 auto modeli. Ctrl + Enter jau aizsūtīju.

Ingus
27.08.2020 12:41
Reply to  Krotow

RAM ir atsevišķs brends zem Fiat/Chrysler grupas, kuram Dodge vārdu priekšā neliek jau kopš 2010.

Arčiņš
27.08.2020 12:59

Kāpēc viņiem ir priekšstats ,ka, ja klientam vajadzēs ,viņi uzreiz ieleks elektro auto lauciņā? Rivians ar Teslu būs gaismas gadu attālumā.

Kursors.lv
Kristaps Skutelis(@krizdabz)
27.08.2020 13:37
Reply to  Arčiņš

Nav jau teikts, ka būs nepieciešama šī “ielēkšana elektro auto lauciņā”.

Guntis Čoders(@guntis_coders)
28.08.2020 06:32

Nu ja – varbūt, uz to laiku jau ērti varēs ielēkt ūdeņraža lauciņā :)

Reinis Rozitis(@reinis_rozitis)
28.08.2020 16:42
Reply to  Arčiņš

Vajag skatīties kopējā kontekstā – ja Tesla un Rivians ir kompānijas tikai pašas par sevi, tad RAM ir daļa no FCA.
Attiecīgi (atkarībā no kompānijas politikas) var vienkārši burtiski paņemt (EV) iestrādes no citiem apakšužnēmumiem (Fiat/Chrysler/Jeep..) vai arī vienkārši likvidēt konkrēto zīmolu, ja viss ir slikti (vēsturiski ne pirmais ne pēdējais gadījums).

Šobrīd no mātes uzņēmuma viedokļa produkts/klienti ir diversificēti – ir kam patīk un pērk benzīna v8, ir kam var tirgot elektroverķus.

Aigi
28.08.2020 07:33

Izskatās pēc “one day business”, lai gan štatos tā diena noteikti ievilksies desmit gados, salīdzinot ar EU.
Bet nevar jau neko pārmest, naudas inovācijām jau ASV ražotājiem ir pamaz, pie pirmajās lejupslīdes, prasa valdībai atbalstu

Skābene
28.08.2020 08:37

Pilnas pilsētas jeņķiem ar pikapiem un savas zemās cenas dēļ tie ir diezgan populāri auto! Vienīgais, kas var iznīdēt mīlestību pret pikapiem un V8 ir degvielas cenas. Ja amerikāņiem būs jāmaksā 2 USD par litru, nevis Galonu, tad arī sāks rēķināt. Pagaidām lej tik un brauc.

Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: