web analytics

Ziņojums: Pandēmijas ietekmē nākamajos gados nedaudz samazināsies elektroauto tirgus izaugsme

Jaunākie raksti

Toyota Yaris pasludināta par Eiropas Gada auto 2021

Žūrija, ko veido 59 autožurnālisti no visas Eiropas, ceturtās paaudzes Yaris šo titulu piešķīra 21 gadu pēc Toyota pirmās...

ASUS RT-AX82U apskats – Wi-Fi 6 maršrutētājs ar RGB apgaismojumu

Apskatam šoreiz saņemts ASUS RT-AX82U Wi-Fi 6 maršrutētājs, ko pašam ASUS ir tieksme dēvēt par gandrīz budžeta klases Wi-Fi...

“DJI” iepazīstina ar jaunu FPV dronu, kas nāk komplektā ar īpašām brillēm un uzņems 4K video

Kompānija "DJI" izziņojusi jaunu FPV ("First Person View") bezpilota lidaparātu, kas lietotājam sola vēl nebijušu drona pilotēšanas pieredzi. Šis...

Citadele gatavojas izaugsmei, investējot nCino banku operētājsistēmas infrastruktūrā

Mākoņtehnoloģiju banku un digitālās transformācijas risinājumu celmlauzis globālajā finanšu pakalpojumu nozarē nCino, Inc., (NASDAQ: NCNO) šodien paziņoja, ka Citadele...

Hakeri šobrīd ir uzlauzuši gandrīz visas iPhone iOS versijas

Zināmo hakeru komanda, kas darbojas ar vārdu "unc0ver" ir aktīvi Apple ekosistēmas uzlauzēji, jo jau šobrīd viņu izstrādātais rīks...

Pētījumu kompānijas “Wood Mackenzie” veiktajā ziņojumā prognozēts, ka turpmāko gadu laikā elektroauto tirgus izaugsme būs nedaudz lēnāka nekā iepriekš prognozēts. Tas, protams, saistāms ar koronavīrusa radīto pandēmiju un tās radītajām ekonomiskajām sekām. Salīdzinot ar iepriekšējiem pētījumiem, ilgtermiņa tirgus izaugsme prognozēta par 2 procentiem mazāka.

Kompānija savā ziņojumā gan norāda, ka elektroauto kļūs pieejamāki un lētāki atrāk nekā gaidīts. Bateriju ražošanas izmaksas ar katru gadu kļūst arvien mazākas. Analītiķi un nozares eksperti prognozē bateriju izmaksu samazinājumu līdz 100 dolāriem par katru kWh jau ap 2024.gadu. Tas ir aptuveni gadu ātrāk nekā prognozēts iepriekš. Iespējams, kāds ražotājs šādas izmaksas spēs sasniegt ātrāk.

Tiek uzskatīts, ka šī ir maģiskā robeža, kad cenu starpība starp elektroauto un iekšdedzes dzinējiem varētu izlīdzināties. Šobrīd elektroauto joprojām ir ievērojami dārgāki nekā versijas, kas aprīkotas ar iekšdedzes dzinējiem.

2 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Agris

Vācija ar milzu atbalstu līdz 14k spēlēs, manuprāt, diezgan lielu lomu šajā izaugsmē. Eiropā vismaz.

Krotow

Vācija un Francija tur tiešām ir priekšgalā, jo tur valdība var atļauties pielikt 8K+ eiro. jauna EV iegādei privātpersonai.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: