Kompānijas “Lucid” izstrādātais elektriskais auto “Air” ar vienu uzlādi spējot nobraukt aptuveni 830 kilometrus jeb 517 jūdzes. Šis gan nav kāds no oficiālajiem testiem, kurā tiek mērīts nobraukums ar vienu uzlādi.

Šis rezultāts iegūts testā, kuru veica trešā puse – uzņēmuma “FEV” Ziemeļamerikas divīzija, kas testus veica savā tehniskajā centrā Auburnhilā, Mičiganas štatā, ASV. Procesā tika izmantotas “EPA” testa procedūras. Ja nobraucamā attāluma rezultāts būs tāds pats brīdī, kad “EPA” veiks paši savus testus, tad “Lucid Air” būs auto ar lielāko nobraucamo attālumu ar vienu uzlādi pasaulē. Tas iegūs šo statusu arī tad, ja “EPA” iegūtais rezultāts būs vairāk vai mazāk tuvumā šim skaitlim.

Paredzēts, ka modelis tidzniecībā beidzot nonāks nākamā gada pavasarī. Kompānijas pārstāvji, protams, nav kautrējušies uzsist sev pa plecu un slavēt savu veikumu. Taču oficiālā mašīnas specifikācija nav atklāta. Nav zināms, cik ietilpīga bateriju paka tika izmantota šajā konkrētajā izmēģinājumā. “Autoblog” informē, ka 2016.gadā kompānija plānoja aprīkot “Air” ar 130kWh bateriju, taču uzņēmuma pārstāvis paskaidrojis, ka šobrīd baterijas ietilpība esot kļuvusi mazāka. Mašīnas ražošanas versija oficiāli tiks prezentēta 9.septembrī, kad arī uzzināsim šī auto tehniskos parametrus.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
4 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow

Kad beidzot uztaisīja fizisku auto, atklājās ka baterijai paredzētajā vietā 130kWh baterija neielien.

Arčiņš

Aizmirsa piebilst ,kā top versija maksās apm 165000dolāru.

1016
  1. visiem jau nevajag top versiju
  2. visiem nevajag EV
  3. visiem nemaz nevajag auto
  4. viss jaunais maksā dārgi
  5. ja kāds pērk gaili par zirga cenu, tikmēr būs piedāvājums
1012

Saprotu mīnusojošo dīzelistu emocijas, bet industrija neuzskata, ka ar EV nobrauktam kilometram ir jāmaksā tikpat, cik ar 10gadīgu dīzeli. Tāpēc arī cenas tādas.